Krachttraining voor vrouwen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 16:31

_Nancy schreef:
Klopt, ik was daarom ook van de alcohol af :j

Maar goed,, voor deze keer dan.. :')

Ik drinke elke avond 2 glazen rode wijn. Ik verder braaf, rook niet en eet bewust en gezond. Maar mijn wijn laat ik niet staan hoor :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 16:33

SuzanLarissa schreef:
En als laatste minuutje op handen en op je tenen leunen.
Geen idee of dat een naam heeft.

Ik denk dat je de hoover bedoeld (alhoewel ik dat op mijn ellebogen doe en niet mijn handen), je kan het ook zij waarts doen.

laura22

Re: Krachttraining voor vrouwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 16:42

Ik ga morgen weer, als het niet al te druk is ga ik even vragen om een schema te maken dan kan ik wat gerichter trainen.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 16:49

Mindim schreef:
_Nancy schreef:
Klopt, ik was daarom ook van de alcohol af :j

Maar goed,, voor deze keer dan.. :')

Ik drinke elke avond 2 glazen rode wijn. Ik verder braaf, rook niet en eet bewust en gezond. Maar mijn wijn laat ik niet staan hoor :D

In een wijn zit ook veel minder dan bier of mix :j
Ik lust geen bier of wijn, dus mix blijft over voor mij.. :=

Waarom iedere dag??
Waarom niet alleen in het weekend bijv?? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 16:50

_Nancy schreef:
Waarom iedere dag??
Waarom niet alleen in het weekend bijv?? :)

Waarom niet?

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 16:51

Dat vraag ik niet :')

Het maakt mij ook helemaal niks uit hoor, vraag het alleen maar ;)
Mijn opa en oma drinken ook iedere avond een borrel..
Waarom weet ik ook niet..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 16:53

Omdat ik het lekker vind misschien? En ik zie geen reden om het te laten ;)

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 16:55

Naja okee :)

Ik zie geen reden om door de weeks een alcoholisch drankje te nemen ;)
Maar dat ben ik, anderen denken daar anders over en dat is ook prima :j

Na vanavond ga ik weer van de alcohol af.. :j
Maandag weer vol aan de bak :D Hoewel ik dinsdag nog carnaval ga vieren, maar dan blijf ik wel alcohol vrij..
Vind het ook niet eens meer zo lekker eigenlijk :')

missfitness

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 16:56

Mindim schreef:
Ik had vorige week mijn biceps lam getraind. Ik kreeg de barbell niet meer omhoog uiteindelijk en mijn biceps branden gewoon. De volgende dag voelde ik het ook behoorlijk.

Zo train ik eigenlijk elk spiergroep. Ook na een training van de benen kom ik de trap soms niet eens meer op haha...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 16:57

Een ander werkt 2 glazen cola of meer weg op een avond.

Ik zie geen reden om doordeweek geen alcoholisch drankje te nemen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 16:58

missfitness schreef:
Mindim schreef:
Ik had vorige week mijn biceps lam getraind. Ik kreeg de barbell niet meer omhoog uiteindelijk en mijn biceps branden gewoon. De volgende dag voelde ik het ook behoorlijk.

Zo train ik eigenlijk elk spiergroep. Ook na een training van de benen kom ik de trap soms niet eens meer op haha...

Ik heb dat ook wel eens met mijn bovenbenen idd, dan moet ik na de training een trap af en heb ik het idee dat mijn benen me niet meer houden, een beetje elastieken benen idee.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 16:58

Voel je je niet aangevallen hoor :') Ik vroeg het alleen maar omdat je dat zei,, was gewoon benieuwd..
Als iemand anders het had gezegd had ik het ook gevraagd..

missfitness

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 17:01

Vanmorgen de buikspiertjes weer even getraind thuis. Het is een rustdag maar de buik moest toch weer even lichtjes getraind worden.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 17:02

Thuis??
Thuis krijg ik mezelf echt niet aan het 'sporten', dus de buikspieren..
Vind het dan weer zo anders en niet leuk :+

Knap dat je t thuis kan :j

missfitness

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 17:03

Dat doe ik al jaren! Thuis ben ik aan het onderhouden en op de sportschool bouwen.
Deed vroeger met turnen duizenden oefeningen voor de buik en zijn zeer effectief!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 17:05

Oh dat doe ik ook niet hoor ;) Waarom denk je dat?

Ik vind het altijd wel grappig dat de wenkbrauwen omhoog gaan, wanneer je meld dat je twee glazen wijn op een dag drinkt (net of mensen denken dat je dan elke avond dronken op de bank zit), maar het vrij normaal is dat men in de avonduren een halve fles frisdrank leeg drinkt.

Toen ik zo oud wat als jij, lustte ik ook geen wijn, alleen bier of mixjes en heb ik destijds genoeg van de alcoholische wereld gezien en geproefd. Maar ben nu 20 jaar verder en nu vind ik wijn erg lekker, maar bezopen zul je me nooit zien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 17:06

missfitness schreef:
Dat doe ik al jaren! Thuis ben ik aan het onderhouden en op de sportschool bouwen.
Deed vroeger met turnen duizenden oefeningen voor de buik en zijn zeer effectief!

Knap hoor, ik kan thuis de discipline niet opbrengen. Ben thuis ook altijd erg druk en kan er vaak ook de tijd niet voor vinden en ook de zin niet :D .

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 17:09

Haha, nee ik denk niet dat je iedere avond dronken op de bank zit :+
Maar familie van mij kan geen avond zonder.. Dus soort van verslaving, alleen dan gelukkig niet tot aan dronkenschap toe..

En dan vraag ik me af bij anderen hoe dat bij hun is ;)
Gelukkig hebben er niet veel last van verder..

Ik ben gestopt met alcohol drinken omdat ik het veel te duur vind en ik me daarna alleen maar belabberd voel.. Terwijl ik zonder alcohol een net zo leuke avond heb en dan nergens last van heb,, dit alleen als ik op stap ga :j

En het past ook niet bij mijn sportschema.. Alcohol is gewoon te slecht voor mijn doelen :)

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 17:09

Mindim schreef:
missfitness schreef:

Knap hoor, ik kan thuis de discipline niet opbrengen. Ben thuis ook altijd erg druk en kan er vaak ook de tijd niet voor vinden en ook de zin niet :D .

Ik ook niet :')
_/-\o_ Voor mensen die het wel kunnen!

missfitness

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 17:10

Mindim schreef:

Dat komt ook omdat mijn hele leven in het teken van sporten staat, ik kan ook niet zonder. Toen ik vroeger turnde moest ik ook altijd bezig zijn van mn trainer, dus of rekken en strekken, krachttraining, balansoefeningen, enz enz.. Maar ik vind het ook leuk om te doen en dat is het belangrijkste!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 19:03

_Nancy schreef:
Haha, nee ik denk niet dat je iedere avond dronken op de bank zit :+
Maar familie van mij kan geen avond zonder.. Dus soort van verslaving, alleen dan gelukkig niet tot aan dronkenschap toe..

En dan vraag ik me af bij anderen hoe dat bij hun is ;)
Gelukkig hebben er niet veel last van verder..

Ik ben gestopt met alcohol drinken omdat ik het veel te duur vind en ik me daarna alleen maar belabberd voel.. Terwijl ik zonder alcohol een net zo leuke avond heb en dan nergens last van heb,, dit alleen als ik op stap ga :j

En het past ook niet bij mijn sportschema.. Alcohol is gewoon te slecht voor mijn doelen :)

Ik kan ook prima zonder hoor, maar het hoeft niet.
Als je van alcohol drinken je belabberd gaat voelen, dan heb je te veel gedronken. Ik ken wat dat betreft mijn grenzen en ik voel me dus eigenlijk nooit belabberd.

Ik heb ook een prima avond zonder alcohol hoor, dat heb ik niet nodig daarvoor, stappen doe ik al jaren niet meer trouwens. Wanneer men op stap gaat, drinkt men over het algemeen ook een stuk meer dan wanneer men een avondje thuis doorbrengt. Dus ietwat onvergelijkbaar.

Het past prima in mijn sportschema. Ik heb geen doel met sporten. Behalve dat ik de boel graag wat op zijn plaats wil houden en de zwaartekracht geen handje wil helpen.
Ik ben slank, zit strak in mijn pak, ben sportief en kan de dingen die ik doe prima volhouden. Dus in zoverre zijn mijn doelen behaald en moet ik ze alleen nog onderhouden.
Ik wind bewust eten erg belangrijk. Ik eet niet te veel en doordeweek leef ik zeer gezond (zelfs een glas wijn is gezond voor hart en bloedvaten :D ), ik rook niet, eet biologisch en houd me daar heel strak aan. Best wel moeilijk, want ik ben nogal bourgondisch ingesteld :D Ik maak alles vers en koop weinig uit potjes, zakjes, blikjes of doosjes. Ik eet ook geen koekjes en snoep doordeweek.
Verder ben ik een nogal bezige bij en kan heel erg moeilijk stil zitten, dus voor mij is een glaasje wijn een relaxmomentje. Ach en aangezien ik verder zo enorm braaf ben met mijn lijf, vergeef ik mezelf de wijn maar :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 19:05

missfitness schreef:
Mindim schreef:

Dat komt ook omdat mijn hele leven in het teken van sporten staat, ik kan ook niet zonder. Toen ik vroeger turnde moest ik ook altijd bezig zijn van mn trainer, dus of rekken en strekken, krachttraining, balansoefeningen, enz enz.. Maar ik vind het ook leuk om te doen en dat is het belangrijkste!!

Dat is een heel verschil inderdaad. Mijn leven staat in teken van mijn kind en gezin en mijn beesten. Sporten is een extraatje voor mezelf en in dat opzicht dus niet mijn hoofdmoot.

missfitness

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 20:50

Mindim schreef:
Dat is een heel verschil inderdaad. Mijn leven staat in teken van mijn kind en gezin en mijn beesten. Sporten is een extraatje voor mezelf en in dat opzicht dus niet mijn hoofdmoot.

Dat begrijp ik heel goed. Ik denk dat als ik al kinderen had en een gezin dat het sporten ook minder gaat worden.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 21:39

missfitnes: ik weet niet hoe je eruit ziet,maar goed ik ben brutaal en trek dus even een stoute schoen aan

als je een leuk koppie hebt en je komt wel eens in noord-holland: ik zoek nog een portfoliomodel voor m'n fotografie zoals jou ;)

missfitness

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 22:04

hmmm een portfoliomodel?