_Nancy schreef:Klopt, ik was daarom ook van de alcohol af
Maar goed,, voor deze keer dan..
Ik drinke elke avond 2 glazen rode wijn. Ik verder braaf, rook niet en eet bewust en gezond. Maar mijn wijn laat ik niet staan hoor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mindim schreef:_Nancy schreef:Klopt, ik was daarom ook van de alcohol af
Maar goed,, voor deze keer dan..
Ik drinke elke avond 2 glazen rode wijn. Ik verder braaf, rook niet en eet bewust en gezond. Maar mijn wijn laat ik niet staan hoor
Mindim schreef:Ik had vorige week mijn biceps lam getraind. Ik kreeg de barbell niet meer omhoog uiteindelijk en mijn biceps branden gewoon. De volgende dag voelde ik het ook behoorlijk.
missfitness schreef:Mindim schreef:Ik had vorige week mijn biceps lam getraind. Ik kreeg de barbell niet meer omhoog uiteindelijk en mijn biceps branden gewoon. De volgende dag voelde ik het ook behoorlijk.
Zo train ik eigenlijk elk spiergroep. Ook na een training van de benen kom ik de trap soms niet eens meer op haha...
missfitness schreef:Dat doe ik al jaren! Thuis ben ik aan het onderhouden en op de sportschool bouwen.
Deed vroeger met turnen duizenden oefeningen voor de buik en zijn zeer effectief!
Mindim schreef:missfitness schreef:Dat doe ik al jaren! Thuis ben ik aan het onderhouden en op de sportschool bouwen.
Deed vroeger met turnen duizenden oefeningen voor de buik en zijn zeer effectief!
Knap hoor, ik kan thuis de discipline niet opbrengen. Ben thuis ook altijd erg druk en kan er vaak ook de tijd niet voor vinden en ook de zin niet.
Mindim schreef:Knap hoor, ik kan thuis de discipline niet opbrengen. Ben thuis ook altijd erg druk en kan er vaak ook de tijd niet voor vinden en ook de zin niet.
_Nancy schreef:Haha, nee ik denk niet dat je iedere avond dronken op de bank zit
Maar familie van mij kan geen avond zonder.. Dus soort van verslaving, alleen dan gelukkig niet tot aan dronkenschap toe..
En dan vraag ik me af bij anderen hoe dat bij hun is
Gelukkig hebben er niet veel last van verder..
Ik ben gestopt met alcohol drinken omdat ik het veel te duur vind en ik me daarna alleen maar belabberd voel.. Terwijl ik zonder alcohol een net zo leuke avond heb en dan nergens last van heb,, dit alleen als ik op stap ga
En het past ook niet bij mijn sportschema.. Alcohol is gewoon te slecht voor mijn doelen
missfitness schreef:Mindim schreef:Knap hoor, ik kan thuis de discipline niet opbrengen. Ben thuis ook altijd erg druk en kan er vaak ook de tijd niet voor vinden en ook de zin niet.
Dat komt ook omdat mijn hele leven in het teken van sporten staat, ik kan ook niet zonder. Toen ik vroeger turnde moest ik ook altijd bezig zijn van mn trainer, dus of rekken en strekken, krachttraining, balansoefeningen, enz enz.. Maar ik vind het ook leuk om te doen en dat is het belangrijkste!!
Mindim schreef:Dat is een heel verschil inderdaad. Mijn leven staat in teken van mijn kind en gezin en mijn beesten. Sporten is een extraatje voor mezelf en in dat opzicht dus niet mijn hoofdmoot.