Haarextensions deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Stitatio

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 21:13

shantal schreef:
Ik had toen zelf ook blond haar.
En als ik zou willen kan ik er weer nieuwe waxjes opdoen en weer gebruiken.
Kwam ook bij nikita vandaan,denk dat dit gewoon een ''productiefout'' is ook niet echt het goede woord omdat het remy is.
Maar misschien is het iemand geweest die het ervoor al niet goed verzorgt heeft.

Zou kunnen! Maar omdat ik ooit van zwart haar terug naar blond ben gegaan heeft mijn haar nog steeds heel veel verschillende kleuren, hiervoor gebruikte ze haar uit wel 5 verschillende pakjes. Dus dan zouden ze allemaal productiefout moeten zijn.
Maar mijn punt was totaal niet om mensen bij Nikita weg te houden! Ben blij dat ook mensen gewoon tevreden vandaan komen!
Meer van, als je fijn haar hebt zoals ik, denk dat echt twee keer na voor je waxextensions neemt.
Ik was het heel erg blij en had mooi lang blond haar.. had ik maar een tijdmachine!

shantal

Re: Haarextensions deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 21:44

Hm das wel heel erg vreemd dan?
Dan zou ik het echt niet weten wat het geweest kan zijn.Maar terug draaien is ook lastig.

En ik bedoel het ook niet fout; dat je zegt dat niemand erheen moet gaan :)
Maar dit is zeker wel om in je achter hoofd te houden.
Maar dat is sowieso met extentions wat je ook doet.

Zo heb ik zelf ook al 3 miskopen gedaan.

1* synthetisch haar laten bevestigen wat mij elke maand 100 euro kosten terwijl het binnen 2 dagen al niet meer netjes zat zoals zij dat deden.
En zelf kon ik hetook niet zo krijgen, want hun haalde het eruit en deden het krullen in de oven.

2*micro rings gekocht wat veels te weinig was, en als ik nog meer wilde dan heb je heel je hoofd vol met van die plastic ringentjes waardoor je niks meer kan, ook erg zichtbaar denk ik.
Want heb het uiteindelijk nooit in gehad.(ebay)

3* clip ins besteld maar is veels te weinig haar en er zit een rode gloed in,dus ook nog nooit gedragen.
dacht eerst nog om nog een set te bestellen,en dan via mp te verkopen zodat het wel 1 geheel hoofd is.Maar denk dan dat ik er behoolijk verlies op draai,en dat ik zelf geld weg aan het gooien ben.(ebay)

doemaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 16:14

Ik heb op dit moment dus extansions van indiangold... 125 stuks 50 cm Bevalt prima hoor :) maar heb ze straks bijna 4 maanden in en dan vind ik het toch wel tijd om ze er uit te halen. Tja ik kan dit lange haar echt niet meer missen hoor... Maar om weer ff 450 euro te dokken :P zet me toch wel aan het denken om over te gaan na clip-in extansions :) .... Mijn vraag is moet je altijd je eigen haar er in laten snijden? Want als ik ze niet draag lijkt me dat ook weer zo'n raar gezicht. ERVARINGEN?

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 17:04

Ik heb niks bijzonders met m'n haar gedaan en kan m'n clip ins zo dragen. Als je zelf kort haar hebt kan je soms wel je clip ins laten bijsnijden om laagjes effect te krijgen, dat oogt natuurlijker.

Jasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 17:29

Hoi bokkers, ik heb van mezelf heeeel dun haar, en ik zou graag extensions zetten! :)
Hebben jullie advies voor mij, liefst rond de €100,- ongeveer. En is het mogelijk om ze een keer aan te kopen en dan te houden, of moet je ze om de zoveel maand vervangen? Ik ben dus een complete leek op het gebied van extensions O:)
Een voorbeeldje van mijn heel dun haar (waar ik ellendig van word :=)
Afbeelding

doemaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 18:05

Jasmine... Voor 100,-- met een beetje goede kwaliteit wordt lastig denk ik... Maar bij te dun haar moet je ook weer uitkijken dat je de waxjes niet ziet, of dat je haar niet te breekbaar is omdat het vrij dun is. Misschien is voor jouw de flip in de ideale oplossing :) maar dat kost geloof ik ook wel wat... Maar volgens mij doe je er wel heel lang mee :)

doemaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 18:09

Focussed dan hoef ik me er denk ik ook niet druk om te maken mijn haar is best lang :)

Jasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 18:46

Dankjewel, heb je toevallig een linkje naar dat soort extensions? :) Het zou wel een heel goede oplossing zijn, want mijn haar is inderdaad ook wel makkelijk breekbaar!
Edit: de extensions zijn vooral bedoeld om voller te maken, langer is handig meegenomen maar is niet zo héél belangrijk! :)

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 21:02

zouden de clips van luxy /luxery niet handig zijn.
Dat is niet geheel de dag belastend voor je haar, en je zit rond de prijsklasse van 100 euro.
En het schijnt goede kwaliteit te zijn, er is in dit topic en de andere een hoop over te vinden.
En via youtube ook filmpjes dacht ik.

Jasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 22:00

Deze lijken me inderdaad wel interessant!
Maar heeft iemand hier ervaringen mee? Ik heb toch echt wel vrij dun haar, zou je die clips er dan niet doorzien?

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 22:06

Zien er wel mooi uit,maar heb geen ervaring met hun.

weet niet hoevel dek haar je heb boven op.
Zowieso hou je de buiten randen van je eigen haar leeg zeg maar die moeten de clips bedekken.
En je heb voor wat meer naar boven 1 clips.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 23:49

Jasmine_, ik heb echt extreem dun haar, maar mijn wax extensions zitten perfect, geen waxjes te zien :)

Jasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 08:32

En wat heb je eraan gegeven Quellian? En hoe lang blijven die? :)

kamaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 09:24

Jasmine_ schreef:
Maar heeft iemand hier ervaringen mee? Ik heb toch echt wel vrij dun haar, zou je die clips er dan niet doorzien?

google es op haar enzo op marktplaats of internet..
bij hun kan je passen en hun laten je alles ervan zien...misschien dat je erna om bent en meer weet?

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 10:08

Jasmine_ schreef:

Ik zal wel dom zijn, maar wat voor systeem is dit?
Ik heb ook extreem dun haar.

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 10:14

Ik ga straks naar De Klomp Salon Freestyle hairextensions zetten voor iets meer volume met mn dunne haar. Ben alleen nog zoooooo aan t twijfelen. Ben echt bang dat ik nog minder haar over hou en het afbreekt etc... Iemand ervaring met deze kapper? Salon Freestyle heet t.

Had zo.n bon van Groupon. Van 275 voor 65 euro. Met 75 extensions. Meer zou ik ook niet willen.
Het is een probeersel maar vind t doodeng.

Wat kost zo.n speciale borstel en waar kun je die goedkoop halen. Wil geen speciale dure shampoos en borstels aangesmeerd krijgen ;-)

Jasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 10:38

Dat zijn clip-ins, je moet die vastzetten met een soort van klemmetjes! :)

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 10:43

En het is dan 1 ding?

Ik heb een clip in pony gekocht, maar dat bevestigen vind ik geen succes, zijn 3 van die klemmetjes. Zit bijna niet vast?

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 17:22

Ik heb ooook! Dit keer met ringetjes :D Zal straks foto's maken..

PanniePannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 17:54

Ik ga ook meelezen :) Ik heb mijn extensions in februari eruit laten halen en ga ze op korte termijn weer terug laten zetten.

Edit: foto van toen ze er nog in zaten:
Afbeelding

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 08:59

Gisteren 75 stuks laten zetten en ben er heeeeel blij mee. Ben alleen bang voor t wassen en kammen. Waar hebben jullie die borstels gekocht en wat voor. Het haar voelt wel droog vind ik. Met slapen netjes een vlecht gehad. Het is voller maar ook iets langer. De kleur vind ik erg mooi. Nu kan mn eigen haar even tot rust komen en wordt voorlopig niet gekleurd.

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 13:01

Je kan zo een borstel bij de kruidvat kopen ik dacht rond een 10-tje

Deze heb ik ervoor;
Afbeelding

Ik gebruik de borstel trouwens nog ook al heb ik geen extensions meer.

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 13:06

chaatje16 schreef:
Dat lijkt me nou helemaal niks.. al je vriend ofzo aan je haar zit voelt die allemaal soort plakkaten :')

Ja en dan "huh?" nep?

Ik zie steeds meer meiden/vrouwen rondlopen met aan de voorkant prachtig lang haar en veel haar, en aan de achterkant zie je dat het nep is door het verschil tussen echt en nep.

En je ziet t altijd wel, hoe dan ook.

Neem de fotos van Sylvie Meis ivm lingeriegoed showen, dat haar is zo oudwijverig gedaan voor een jong iemand en je ziet dat het veel te veel haar is en nep is.

Zo zonde dat heeft ze niet nodig, heeft vanzichzelf al prachtig haar.

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 13:41

Ja maar sylvie is genezen van de ziekte K dus ja dan is het logisch dat ze een pruik op heeft.
Weet niet of haar eigen haar al zo gegroeid is, hou me er ook nie zo mee bezig. :D

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 13:54

Ziekte k? Is kanker een besmettelijk woord?
Ze heeft overigens allang weer haar eigen haar (Bob lijn lengte) en soms zie je haar met extensions.