Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Myryana schreef:Van titanium naar CS wisselen.. oei.. Nou ja als je niet allergisch voor CS bent dan komt het wel goed maar ik zal het persoonlijk zelf nooit doen.
Ik draag zelf in mijn tepelpiercings D-ringen omdat ik dat erg fijn vind, alleen het bochtje inderdaad is beetje vervelend met inkrijgen.
Myryana schreef:Van titanium naar CS wisselen.. oei.. Nou ja als je niet allergisch voor CS bent dan komt het wel goed maar ik zal het persoonlijk zelf nooit doen.
Ik draag zelf in mijn tepelpiercings D-ringen omdat ik dat erg fijn vind, alleen het bochtje inderdaad is beetje vervelend met inkrijgen.
Myryana schreef:Ik zou persoonlijk wachten vooral om wat je zelf aangeeft. Industrials zijn echt klote om te genezen en dan is het beter dat te doen als je niks raars gaat doen en navelpiercings kunnen ook lastig te genezen zijn.
Marietjj: Ik merkte meestal na een week ofzo dat ik een reactie erop kreeg (soms zelfs korter!) maar dat ligt een beetje aan je lichaam.
eefj33 schreef:Ik wil volgende maand een navel en een industrial laten zetten, maar in de meivakantie (eind april dus) ga ik surflessen volgen... Is het verstandig om ze te laten zetten of kan ik beter wachten tot de winter? Aangezien zeewater en strakke kleding (wetsuit) funest is voor helende piercings...