Wat ik niet niet snap, zijn de opmerkingen: niet eens de moeite nemen mascara op te doen.
Wat heeft make-up met er verzord uitzien te maken? Verzorgd is toch gewoon geen vette haren, lekker gedoucht en uitgeslapen zijn.
Ik draag praktisch nooit make-up of een jurkje, maar mijn vriend is ronduit tevreden met mijn uiterlijke verschijning hoor...in spijkerbroek, maar ook in joggingbroek.
Imo heeft er aantrekkelijk uitzien meer te maken met of je je sexy voelt en dat dan ook uitstraalt. Ik denk dat uitstraling veel belangrijker is dan al die fratsen. Tuurlijk is het leuk om je eens op te tutten of een sexy setje aan te doen, maar dat is toch extra/voor een speciale gelegenheid. Er zijn wel leukere dingen om je dagelijks mee bezig te houden, imo.
Vienna2007 schreef:Brainless schreef:Dit wil niet zeggen dat je niets meer hoeft te doen, maar "normaal" is dan genoeg.
En daar gaat het zo vaak fout! Buiten dat ik er zelf leuk uit wil zien... Wil mijn man toch ook naar iets leuks kijken?
Normaal is niet altijd genoeg, daarom stranden er zoveel huwelijken...
Dat vind ik echt zo'n onzin. Je kunt er 'normaal' toch ook aantrekkelijk uitzien.
Quellian schreef:Blue_Eyes schreef:Die van mij klaagt dan weer als ik make-up opdoe, een beetje mascara vindt hij nog wel kunnen, maar als ik foundation opdoe (echt heel bescheiden en in de goede kleur, je moet goed kijken om het te zien) dan vraagt hij al of die troep er niet af kan...

Maar stel dat jij gek zou zijn van make up en je er prettig bij voelt, dan zou het toch dikke vinger naar je man zijn?
Hier snap ik dan echt niks van. Eerst moeten vrouwen meer doen aan hun uiterlijk, want die mannen zijn zo zielig, logisch dat ze naar andere vrouwen kijken. Maar als ze meer van make-uploze dames houden, dan hebben ze ineens niets meer in te brengen? Beetje hypocriet niet?
Ninx schreef:Vinden we veel van die mannen niet gewoon een stelletje suffe rukkers? Wat doen zij dan aan hun uiterlijk? Gaan zij sporten, tutten zij zich op, doen ze iets leuks aan voor hun vrouw, verwennen ze hun dames eens met iets leuks, doen ze nog wel eens iets romantisch?
Zitten ook een hoop ongeïnteresseerde duffe zakken tussen die alleen maar zitten piemelkieken naar dames die te knap of te jong voor ze zijn....
Nee.... aan zelfinzicht ontbreekt het bij heeeeeeel veeeeeel mannen.... daar stoor ik me meer aan dan dames in trainingspak en kort haar.
Ik vind het vooral suf als je het in je relatie het dan niet over je sexleven hebt, als je daar ontevreden over bent.
1Boefje schreef:Hahaha, geweldig.
Mijn collega´s vinden het niet sexy als vrouwen iets van techniek weten. (lees als vrouwen er meer vanaf weten dan zijzelf) Ik zat een mooi verhaal te vertellen over backfire, luchtfilter, bougiekabels en bougies vervangen.
Ik heb een opleiding motorfietstechniek gedaan
Mannen hebben dat niet graag een al te slimme vrouw. Is ook zo´n onderzoek naar gedaan!
Tja, die onderzoekjes die dan op nu.nl komen, zonder dat daar verder bij staat hoe ze tot die conclusies zijn gekomen. Gelukkig zijn er ook genoeg mannen die wel op intelligente vrouwen vallen en afknappen op een dom mokkel. Voor ieder wat wils. Mijn ervaring is dat veel mannen het hartstikke leuk en interessant vinden als een vrouw juist wel wat van techniek weet.
1Boefje schreef:Zou het niet gewoon oerinstinct zijn?
We hebben de buit binnen, je hebt een man die voor het nageslacht heeft gezorgd, volgens de natuur een mannetje waarin je kracht en gezondheid in ziet, een man die je kan onderhouden, volgens de natuur je kan voorzien in je voedsel, volgens de natuur zijn we monogaam, waarom zou je dan nog het andere geslacht aantrekken?
Hier kunnen we een discussie apart over voeren, maar goed