En wezen douchen. En zo maar even een was erin
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Iris82 schreef:Sabinee__ schreef:Ben benieuwd of dat veranderd na je beeb. Ivm met je hormonen e.d.
Als dit topic dan nog actief is laat ik het je horen.
Vooralsnog weinig verschil.
Citaat:Vele zwangere vrouwen ervaren dat hun haardos dikker, glansrijker en volumineuzer wordt en tevens zien ze dat hun nagels groeien en sterker worden. Er zijn er ook veel die de andere kant van de medaille ervaren. Haar dat droog wordt, breekt en uitvalt zijn veel gehoorde klachten van zwangere vrouwen. Dan is er de veelvuldige klacht over haaruitval. Dit gebeurt meestal niet tijdens, maar na de zwangerschap.
. Vjestagirl schreef:Ik vind dit echt grappig. Stel, iedere-dag-schone-handdoek-dames, puur hypothetisch: je krijg n vriend wiens ouders het niet goed vinden dat je iedere keer een schone handdoek pakt. Of die op zichzelf woont en die 1 handdoek per week voldoende vindt en ook niet van plan is voor jou meer te gaan wassen, wat doe je dan?
Ik ben gewoon nieuwschierig, vind dit grappig...

en als tie dicht bij woont...volgende dag lekker thuis douche

Vjestagirl schreef:Ik vind dit echt grappig. Stel, iedere-dag-schone-handdoek-dames, puur hypothetisch: je krijg n vriend wiens ouders het niet goed vinden dat je iedere keer een schone handdoek pakt. Of die op zichzelf woont en die 1 handdoek per week voldoende vindt en ook niet van plan is voor jou meer te gaan wassen, wat doe je dan?
Ik ben gewoon nieuwschierig, vind dit grappig...

).. Ik kan me niet afdrogen terwijl er allemaal water uit mijn haar komt.. 

.
. Maar het maakt hem niet zoveel uit hoe veel en hoelang ik douche eigenlijk. Tenzij hij op de badkamer moet zijn. Maar we zijn allemaal wel lange douchers geloof ik thuis!
maar zo kan ik er ook niet tegen om mijn gezicht onder de straal te doen 
ik heb ook altijd pepermunt en tandpasta en tandenborstel bij me. Je kan het simpelweg niet maken om te stinken

ermoet en zal warm water lang mijn been blijven lopen, alles droog danpas uit en benen drogen

Sheran schreef:van mij mag mijn huidvet lekker blijven zitten
graag zelfs.. mn huid is nu al kurkdroog.. als ik dat beetje huidvet wat ik aanmaak ook nog er af ga schrobben..
(als het dan weer vochtig wordt door dat bier dan ruik je de shampoo nog sterker). heerlijk!