Simon1234 schreef:Haha, ja, maar jij kent haar wel? Ik geef helemaal geen negatieve kritiek. Zij verdraaide in eerste instantie haar woorden naar mij toe; ik zag iets anders?!!? Ik heb gisteren alleen in priveberichten nog met haar "gesproken", daarin gaf zij mij gisteren gelijk. Ze vertelde dat haar eetprobleem daaruit voortkwam.
Maar als jij haar zo goed kent dan moet je dat toch weten?
Leer nu eens goed lezen. Wie probeert hier nu vervelend naar iemand toe te doen? Daar ben jij mede debet aan. Ik ben benieuwd of je dat in het echt ook kan. Bedoel je zo te kunnen verwoorden, zoals je het hier tracht te doen.
He, maar ik stop ermee. Als jullie dat nu ook doen en gewoon niet op mij reageren, dan reageer ik ook niet op jullie. Oke? Succes ermee, want je bent nu zelf sensatie aan het zoeken, maar dat had je niet door? Je had mij namelijk ook een PB'tje kunnen sturen. Maar je wil ook bijval en aandacht. Nogmaals succes ermee. Doei!
wat ben jij een eigenwijs!
Ik herken helemaal niets van wat jij schrijft in de berichten van Nanne, en ik vind je ook hard en dwingend in je formuleringen.
Ik denk dat je teveel bezig bent met één bepaalde situatie op TS te projecteren (tunnelvisie). En het is goed dat je jouw visie wil delen, en daarmee TS probeert te helpen. Maar 't zou effectiever zijn als je wat meer ruimte over zou laten voor TS haar eigen idee over haar eigen problemen...
Wilde ik toch even zeggen............ Want zelfs bij mij, ging de haren een beetje overeind staan bij het lezen van je berichten!!!