Haar/Haarverf deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 17:59

het rode haar staat me wel, daar ben ik niet zo bang voor..
Heb het vorig jaar al roodbruin gehad, al was die kleur het net-niet eigenlijk..
Het is vooral dat ik denk dat ik t blonde, wat ik nu heb, niet meer terug ga krijgen.. (geblondeerd haar is heel snel lelijk bij mij omdat het te geel wordt, en mijn huid van zichzelf is een beetje roze en die combi is eeh.. lelijk haha).

hm maar ik denk dat ik t gewoon ga doen. fiets it :P
ik doe even een poging om mn huidige kleurtje te uploaden:
http://farm8.staticflickr.com/7014/6460 ... 757d7c.jpg
(beetje rare foto haha, stond op een stoel voor mn spiegel dus moest door mn knieen om mn hoofd er op te krijgen, foto was ook gemaakt om de oorbel aan een vriendin te laten zien :P en mn haar zit heel slap/vettig hier, stond op t punt om te gaan douchen haha)

dit is zoals ik t vorig jaar had (heb ik al wel eens hier gepost), links: http://farm8.staticflickr.com/7024/6460 ... 79093a.jpg

waar ik nu meer naar toe wil:
http://static.becomegorgeous.com/img/ar ... color2.jpg
(maar ik denk dat dit een hele moeilijke kleur is om te verven.. kapper moet maar net deze kleur in het assortiment hebben)

of:
http://www.kapsels.net/kapsels5/shine7.jpg
(maar dan niet dat ontplofte kapsel hahaha)

edit: moet trouwens wel zeggen, dat op deze foto van mn huidige kleur het er wel heel leuk uitziet.. maar op andere momenten (tis maar net hoe het licht valt en als ik het bijv warm heb) vind ik het gewoon niet mooi. al is mn omgeving er dus helemaal lyrisch over.
Laatst bijgewerkt door Zwitsal op 05-12-11 18:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 18:03

AliesMeijer schreef:
Ik kom ook even hier binnenvallen, ik lees al vanaf het begin van het vorige topic mee, leuk om te zien :) .
Fiffil, ik vind jouw haar echt super mooi! Kleur staat je inderdaad goed!
Giolli, het lijkt me het beste om je kapper even om advies te vragen. Volgens mij moet je voor zo'n kapsel echt wel geschikt haar hebben.

Ik zit te denken aan high en lowlights, om mijn haar weer iets minder saai te maken.. Het is op dit moment bijna egaal. Ben alleen zo bang dat het onnatuurlijk gaat lijken! Ik wil geen zebra worden.. :Y) iemand ervaring?
Mijn haarkleur is er denk ik wel geschikt voor, donkerblond. In de zomer heb ik van mezelf al wel highlights.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-NANDPGTS-D.jpg

oe jij bent knap :D
haha ..
maar ik vind het zo op de foto er heel gaaf uitzien.. beetje dat donkere..
dus ik zou er juist niets aan doen..
Highlights laten zetten verschilt bij mij heel erg per keer/kapper die het doet..
Heb het nu 2 keer laten doen, bij dezelfde kapper/filiaal (maar geen idee wie het de eerste keer heeft gedaan)..
Eerste keer was echt super mooi. je zag het eigenlijk helemaal niet, was echt heel natuurlijk ( en toch lichter)!
2e keer (afgelopen zomer) vond ik het echt vreselijk.. leek inderdaad wel een zebra.. als ik die foto's nu ook terug zie, brrrr..
Blij dat het in de zomer bij getrokken is haha

AliesMeijer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 18:35

Haha vind je? Thanks :o .
Ik zal nog even goed na gaan denken over de high en lowlights.. Op de foto die ik postte zaten nog wel wat kleurverschillen in mijn haar, maar nu is het echt egaal..
Mooie kleuren heb je uitgekozen! Ik zou voor de eerste gaan, iets lichter. De laatste wordt denk ik heel donker voor lang haar.
Dapper dat je het aandurft trouwens haha! Zou ik zelf denk ik nooit durven :P .
Blond vind ik je trouwens stiekem ook wel heel goed staan hoor!

Giolli
Zeg maar Ber!

Re: Haar/Haarverf deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 19:40

Zwitsal over dat rood, ik zeg echt absoluut doén! Je zal er geen spijt van krijgen! ;)

Iemand nog tips voor mijn haren? :\

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 20:47

Zwitsal schreef:
waar ik nu meer naar toe wil:
http://static.becomegorgeous.com/img/ar ... color2.jpg
(maar ik denk dat dit een hele moeilijke kleur is om te verven.. kapper moet maar net deze kleur in het assortiment hebben)

Deze kleur is echt fantastisch!!! <3
Hebbeeee :9

Ik heb nu ook heel erg rood haar,, maar meer rood/paars.
Het mag wel meer rood/rood, zoals deze foto.

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 10:06

Haha, Zwitsel, dat was ook mijn eerste gedachte over AliedMeijer.

En die eerste kleur die jij post is gaaf!! (waar je naar toe wilt)

Ik ben te schijterig om (afgezien van coupe soleil) mijn haar te verven.

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 13:55

Ik denk dat ik vrijdag naar de kapper ga :D
ik vrees alleen echt dat de kapper het niet in die kleur gaat krijgen die ik wil..
Wat ik me kan herinneren van toen ik t vorig jaar rood liet verven (wat toen trouwens echt een opwelling was.. Ik zag dat ze een aanbieding hadden voor verven, bladerde vervolgens door dat voorbeelden boek met kleuren, zie een plukje bruin rood haar en denk: waarom ook niet :p ) is dat ze dus die kleur bruin-rood hebben die ik vorig jaar had, en volgens min hield het daar wel bij op..

Nouja ik zal wel zien.. Weet nog niet wat ik doe als ze alleen die kleur hebben..
Van de ene kant.. Wil ik niet betalen voor iets wat niet helemaal de kleur is die ik wil hebben.. Van de andere kant.. Als t eenmaal roodbruin is kan ik wel daarna zelf aan de slag om het roder te krijgen

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 14:01

Vrijdag komt de kapster ook bij ons en nog steeds weet ik niets. Het kapsel dat ik jullie liet zien op pagina 14 mag niet van m'n moeder. Als ze eerlijk moest zijn vond ze het nogal "H.o.e.rig _O- "

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 14:07

Hoe kan dat nou een hoerig kapsel zijn? := Het is gewoon een flinke pony en wat uitgedund aan de onderkant :+

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 14:08

Fiffill schreef:
Hoe kan dat nou een hoerig kapsel zijn? := Het is gewoon een flinke pony en wat uitgedund aan de onderkant :+

géén idee! :=
Ik vind het zooooo gaaf.

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 14:16

Giolli: misschien ga ik het plaatje van dat kapsel wel aan mn kapper laten zien.. Kijken of zo iets kan met mijn haatlr en met mn kruintje .. Alleen dan wel de totale lengte iets langer denk ik haha.. En lekker rood kleurtje dus..

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 19:05

Nog een mooi plaatje gevonden. Zowel kwa kleur als kwa kapsel. (alleen is mijn haar niet zo stijl en wil ik t wat lanver laten)
http://www.scene-hairstyles.com/images/16b792ca.jpg

hele leuke kleur dus en kapsel is ook lekker vlot met die laagjes. Vergt denk ik ook wat minder aandacht/werk dan het kapsel van giolli..
Maar ga dat kapsel ook nog wel laten zien.. Zo'n schuine pony/lok heb ik altijd al eens willen hebben maar ik vraag me altijd af hoe die voorkant zo blijft zitten? Die lok zit helemaal schuin .. Zodra je gaat bewegen zakt dat toch naar beneden/recht? En dan zie je volgens mij niets meer :p

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 12:22

Oeh, die is ook mooi Zwitsal!

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 14:27

Zucht... morgen komt de kapster en nog steeds hopeloos....

Nancy__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 20:06

Ik weet niet wat ik met m'n pony moet doen. Ik heb 'm al een hele tijd schuin...

Hier ff een foto'tje van mij:

Afbeelding

Zal ik m schuin houden, recht laten knippen of doorlaten groeien tot een lok?

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 08:30

Recht lijkt me bij jou wel leuk.

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 13:01

Zo nou ik zit bij de kapper..
Pigment gedoe zit er in. Net als de eerste laag verf. Nu half uurtje intrekken, dan uitspoelen en dan nog een laag verf erin.
Kapsters hier vinden me gewaagd en.moesten even aan mijn idee wennen haha.
Maar ze waren ook heel erg fan van dat kapsel met dat lange haar en die mooie roodbruine kleur.
Dus nu zijn ze wel enthousiast :p

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 13:07

Ben heel benieuwd Zwitsal!

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 13:43

Zwitsal schreef:
Zo nou ik zit bij de kapper..
Pigment gedoe zit er in. Net als de eerste laag verf. Nu half uurtje intrekken, dan uitspoelen en dan nog een laag verf erin.
Kapsters hier vinden me gewaagd en.moesten even aan mijn idee wennen haha.
Maar ze waren ook heel erg fan van dat kapsel met dat lange haar en die mooie roodbruine kleur.
Dus nu zijn ze wel enthousiast :p

En doe je nu rood dan?

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 13:52

__PrinCes schreef:
__PrinCes schreef:
Ik heb eigenlijk hetzelfde als Destino. Alleen heb ik daarbij ook nog heel dik, bijna paarden haar :+
Wil eigenlijk toch mijn lengte houden (halverwegen rug, bij bh bandje) en eigenlijk ook geen lok in m'n gezicht. Maar wil toch iets anders. Mijn haar is zo saai :')
http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/223086_1882091093115_1266455625_31660061_7049168_n.jpg Rechts
http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/262570_1883670092589_1266455625_31661246_454630_n.jpg weer rechts

Eigenlijk wil ik eens een drastische verandering, ik heb al 5 jaar hetzelfde haar ofzo.
Afbeelding
Zou zoiets staan?
Maar eigenlijk vind ik het ook wel zonde van m'n haar :')

OMG! Dit is gaaf! :+: Zou dit dan mijn toekomstige kapsel zijn? :))

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 13:56

Ik kom hier ook even binnenvallen!
Middelblond van normale haar kleur maar wil graag een keer bruin uitproberen.
Maar dan wel echt uitproberen dus t liefst met spoeling, iemand enig idee waar dit nog verkrijgbaar is?
Gister bij etos en kruidvat geweest maar alleen maar verf voor minimaal 28 wassingen..

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 15:39

Aaah mn haar is gaaf :D
nu onderweg naar huis, bijna 4 uur bij de kapper gezeten maar t resultaat mag er zijn :D

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 15:42

Dat vraagt om een foto! :D

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 15:45

Foto's! :)

Ik ben nog steeds rood, ben er erg blij mee :D Al zijn de punten net wat minder rood, dus over een paar weken gooi ik er weer een nieuw pakje doorheen.
De mensen die twijfelen over rood, gewoon DOEN. Ik ben nog nooit zo blij geweest. :+
http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 8086_n.jpg

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 15:55

absque_dubio schreef:
Foto's! :)

Ik ben nog steeds rood, ben er erg blij mee :D Al zijn de punten net wat minder rood, dus over een paar weken gooi ik er weer een nieuw pakje doorheen.
De mensen die twijfelen over rood, gewoon DOEN. Ik ben nog nooit zo blij geweest. :+
http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 8086_n.jpg

Dat klopt echt.. Ik heb mn haren nog nooit geverfd en de eerste keer dat ik het deed was rood en ik weet zeker dat als ik bruin had laten verven ik had gejankt. :D Maar rood is altijd zo verassend goed!
Echt, rood is dé kleur! :j