Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ulaantje schreef:Ik heb het hele topic doorgelezen, maar jullie worden dus
alleen maar zieker van de antibiotica?
Is het voor mij dan wel slim om het online
Proberen te bestellen?
Ik wens jullie heel veel beterschap!!
texelse schreef:@fransje 23: zowel mijn 2 dochters als ik zelf bleken besmet met borrelia. Wij zijn alle drie behandeld in de Oosteinde Walborg Kliniek, en met succes. Heel veel weken 2 dagen achter elkaar een infuus met ceftriaxon. Een van de dochters heeft echt restverschijnselen, maar die was ook het verste heen. Wij werden behandeld door Hoffman.
Als je daar bent doe je ze maar de groeten van texel, dan weten ze het vast wel. Zij zijn hier een keertje een weekendje met z'n allen geweest.
Onassa schreef:Flosje een aantal van ons waaronder ik zelf worden door Annemie Ewalts behandelt. Hier haar website http://www.natuurarts-ewalts.nl/
Als je de PCR DNA bloed test te laten doen in Weert , wat ik je zou adviseren, ben je ongeveer 120 euro kwijt.
Met een stempel van je huisarts op het aanvraag formulier kan je nog vergoeding van je ziekte kosten verzekeraar krijgen.
Misschien niet onverstandig om gelijk ook op co- infecties te laten testen.
texelse schreef:@fransje 23: zowel mijn 2 dochters als ik zelf bleken besmet met borrelia. Wij zijn alle drie behandeld in de Oosteinde Walborg Kliniek, en met succes. Heel veel weken 2 dagen achter elkaar een infuus met ceftriaxon. Een van de dochters heeft echt restverschijnselen, maar die was ook het verste heen. Wij werden behandeld door Hoffman.
Als je daar bent doe je ze maar de groeten van texel, dan weten ze het vast wel. Zij zijn hier een keertje een weekendje met z'n allen geweest.
bigone schreef:Niet elke ziektekostenverzekering dekt de testen in Weert aangezien Weert geen officieel lab is voor menselijke testen. Eerst vragen aan je verzekering, ik heb alle testen zelf moeten betalen(ondanks stempels van de huisarts,zilverenkruis/achmea was verzekering) maar had na een jaar zoeken wel duidelijkheid.Onassa schreef:Flosje een aantal van ons waaronder ik zelf worden door Annemie Ewalts behandelt. Hier haar website http://www.natuurarts-ewalts.nl/
Als je de PCR DNA bloed test te laten doen in Weert , wat ik je zou adviseren, ben je ongeveer 120 euro kwijt.
Met een stempel van je huisarts op het aanvraag formulier kan je nog vergoeding van je ziekte kosten verzekeraar krijgen.
Misschien niet onverstandig om gelijk ook op co- infecties te laten testen.