Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ruby1995 schreef:SuperSuup schreef:die heb ik dus ook , nou ben ik echt bang...Ik heb nooit ergens last van gehad met de pil, nooit overgegeven. Maar mijn zus slikte een tijd microgynon 30 en die hing daardoor dus wel sochtends kotsend boven de pot, die is toen naar de microgynon 20 gegaan en had toen nergens last meer van. Ik slik zelf de Minulet
Optiwolk schreef:Maar dan -stel dat je dan ooit eens een stopweek inlast- vervroeg je alles?
vuurneon schreef:Ninx: mijn schoonzus had het ook en heeft haar spiraal ook laten verwijderenDe erge ongesteldheid bleef aanhouden, de pijn werd overigens wel iets minder na ruim een jaar. Maar nu ie er uitmoest en vervangen moest worden, had ze zoiets: laat er maar uit... Pielen met condooms was een peuleschil vergeleken met elke keer weer die heftige bloedingen en ongemakken.
Jolienn schreef:Voor de nuvaring dames: ik ben momenteel aan het doorringen ivm mijn vakantie in italie.. Maar nu is er een heel vervelend probleempje! Ik heb sinds deze ring (nu mijn 3e ring, 1e 2 gewoon gebruikt en de 3e ring ik dus door) dat hij er constant (lees: 10x per dag) "uitfloept". De ring komt er dan dus voelbaar uit en zit dan zeer onprettig, ik moet hem echt terugduwen dan, maar het gebeurd bijvoorbeeld ook tijdens een ritje in de auto, of tijdens een wandeling, en dan is het natuurlijk nogal lastig en vooral genant om dat ding even terug te duwen.
Maar.. Zou dit komen omdat ik nu doorring, of zou het kunnen dat het van de hitte is? Vorige week was het hier namlijk de hele week zo rond de 38/39/40 graden. Deze week varierend van 28 tot 37 graden.. Ik heb hem nu maar even uitgehaald (timer op 3 uurtjes gezet, wat hij er max uit mag dus) want ik word he-le-maal gestoooooord van dat ding. Iemand tips/ervaringen hiermee?
In nederland heb ik dus geen last gehad dat ie dr uitfloept (dus weet hoe ik hem goed in moet brengen). Maar hier in italie lukt het gewoonweg niet. Hij wil niet op t "klik" momentje komen waar die vast blijft zitten. En zelfs als ik m daar krijg, wipt ie er na een uurtje weer uit..