[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 18:23

Chaos schreef:
EmptyWords schreef:
L'extremist is een shop die snel tatt's zet. Bij mijn schoonvader krijgen ze regelmatig mensen die de boel daar hebben laten zetten en zijn zwaar ontevreden. Roel noemt t ook wel 't slachthuis...

Tattoo roel is heel rustig, je mag meekijken etc.

Hee Eileen (zo heette je toch"? :P ).

Jij woont VLAK bij mij. :D
Ik woon in Duiven, wie zou jij aanraden? :D

Elaine ;) maar dat maakt niet uit

ik ben bijna iedere week over de vloer bij tattoo roel in arnhem. Hij werkt erg rustig en zorgvuldig. Is aangesloten bij de nederlandse tattoo bond en je kunt altijd bij hem gaan kijken en vragen enzo.

apincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 20:10

quibje schreef:
@ klijntjuh:
en juist de mensen zoals jij zijn degene die het voor de echte artiesten verpesten.
denk je nou echt dat je er met alleen steriele spullen bent??
je moet weten hoe een huid in elkaar zit en wat de inkt daarin doet etc etc etc
en ook al kan iemand tekenen, dat is nooit een garantie dat je goed kan leren tattooeren, het is alleen wel een pluspunt als je later zo goed bent dat je kan gaan freehanden.
en dat je zegt dat de studio's maar beter moesten tekenen..de thuisprutsrers moeten gewoon niet uit zichzelf mensen gaan zitten verminken..das erger dan wat dan ook!
en daarnaast de kennis over een tattoo zelf, hoe die in elkaar moet zitten enz enz enz enz ..
en of dat nu de keuze van de mensen zelf is, als jij zegt dat je het kan wordt je gelooft, de mensen weten niet beter als ze leek zijn op dit gebied.
enne idd in nederland moet je een vergunning van de GGD hebben om een tattoo-shop te mogen exploiteren.

in het leven geroepen om de thuisbrassers eruit te werken..

hier ben ik het ook voledig mee eens ..
maar wat ik begreep uit dr reaktie is dit een hobby die ze alleen op zich zelf uit oefend :o

quibje

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 20:20

klopt, ze doet het alleen op haar vriend, niet op zichzelf..
maar ze neemt de echte artiesten ook niet serieus en dat steekt me, omdat er veel zijn die er echt gepassioneerd mee bezig zijn en dan komt zo'n thuisprutser er even langs met zulke opmerkingen...

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 20:26

Chaos schreef:
Een tattoo onder de borst bij de ribben zoals die van Jolien, is dat ook mooi als je niet zo mooi slank bent als Jolien? Ik vind dat een onwijs gave plek. :j

Hier zat ik ook al over na te denken :)) Zijn hier mensen met zo'n tattoo met een wat voller figuur?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 20:29

quibje schreef:
maar ze neemt de echte artiesten ook niet serieus en dat steekt me, omdat er veel zijn die er echt gepassioneerd mee bezig zijn en dan komt zo'n thuisprutser er even langs met zulke opmerkingen...

En er zijn er ook een boel die op niks trekken. Iets minder kan ook wel.

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 20:31

quibje schreef:

waaruit blijkt dan dat ze artiesten niet serieus neemt? omdat ze bij dr eigen iets zet? nemen we kappers dan ook niet meer serieus als we zelf ons haar verven?

apincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 22:06

Joanne1987 schreef:
quibje schreef:

waaruit blijkt dan dat ze artiesten niet serieus neemt? omdat ze bij dr eigen iets zet? nemen we kappers dan ook niet meer serieus als we zelf ons haar verven?

ik denk dat ze de verkeerde voor zich heeft ..
teminste het ging over klijnthuh en niet over moonprayer teminste in mijn geval dan .
die oefend ook wel maar die probeerd ook serieus ergens aan de bak te komen

en klijnthuh gaf zelf aan dat dit een van haar 300 hobby's is en dat kwam een beetje op mijn over van dat ze inpulsief een apperaat heeft gekocht en dan maar gewoon begint zonder zich er in te verdiepen en dat vind ik persoonlijk niet zo wijs maar het blijft haar keuze en haar lijf
alleen er zijn niet voor tattoo zaken en regels en het lijkt me dat je je daar eerst in moet verdiepen voor dat je zomaar iets doet wat gewoon gevolgen kan hebben als het verkeerd gaat.
maar nogmaals het is wel haar keuze en bedoel t ook niet mega banketstaaf ik vroeg het me gewoon af en ze reageerde zelf ook nogal nonchaland er over als of het niks is ;)

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 22:10

maar dat zegt nog niks over hoe ze over pro's denkt...

apincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 22:13

nee klopt maar daar hoor je mij ook niet over ;)

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 22:20

quibje schreef:
@ klijntjuh:
en juist de mensen zoals jij zijn degene die het voor de echte artiesten verpesten.
denk je nou echt dat je er met alleen steriele spullen bent??
je moet weten hoe een huid in elkaar zit en wat de inkt daarin doet etc etc etc
en ook al kan iemand tekenen, dat is nooit een garantie dat je goed kan leren tattooeren, het is alleen wel een pluspunt als je later zo goed bent dat je kan gaan freehanden.
en dat je zegt dat de studio's maar beter moesten tekenen..de thuisprutsrers moeten gewoon niet uit zichzelf mensen gaan zitten verminken..das erger dan wat dan ook!
en daarnaast de kennis over een tattoo zelf, hoe die in elkaar moet zitten enz enz enz enz ..
en of dat nu de keuze van de mensen zelf is, als jij zegt dat je het kan wordt je gelooft, de mensen weten niet beter als ze leek zijn op dit gebied.
enne idd in nederland moet je een vergunning van de GGD hebben om een tattoo-shop te mogen exploiteren.

in het leven geroepen om de thuisbrassers eruit te werken..

Jongens jongens jongens.. :')

Volgensmij haalt iniedergeval degene in de quote hierboven wat mensen door elkaar.. ik heb niets over andere mensen en hun keuzes e.d. gezegd.

Daarnaast is echt veel van wat je hierboven met veel poeha probeerd te zeggen grote b*llsh*t.. ;)
'weten hoe een tattoo in elkaar moet zittten'... en dat soort gekke dingen..
Een tattoo zit in elkaar zoals IK hem ontworpen heb.. zoals IK hem zet.
DAT is tattoeren.. niet het overtrekken van geprinte internetplaatjes dat ze doen bij menig studio..

Ik heb geen studio, dus tattoeer ook niet bij vreemden/voor geld.

Maak je maar geen zorgen.. ik zal echt niet de naald in mijn huid zetten als ik niet wist wat ik deed :j
Daarnaast heb ik mijn tattoospullen al een aantal jaren. en af en toe pak ik mijn hobbie weer eens op.

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 22:22

Eva_D schreef:
Klijntjuh schreef:
Nou mijn nieuwste aanwinst!
Net gezet:
Afbeelding

Moet zeggen dat ik hem errug goed gelukt vind!
Maar goed tekenen is wel een must inderdaad voor tattooeren.
Maar dat roze is een beetje 3d achtig gezet (niet gewoon ingekleurd)
is dat niet lastig? En hoe heb je dat dan geleerd?

Ik zou het nooit durven, een vriend van me dacht het ook even te doen, en dat is goed lelijk geworden!
(En toen zette hij nog een 2e op zn borst ook...)

Thanks..
Ik vind het 3d achtige niet moeilijk.
Het is hetzelfde als dat ik zou tekenen met potlood op papier, of schilderen met acryl.
Gewoon weer een ander materiaal. Verder blijft kleur en schaduwkennis hetzelfde ;)

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 23:24

apincy schreef:
nee klopt maar daar hoor je mij ook niet over ;)

Jij niet nee, maar daar ging het mij wel even over ;)

_Rosanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 23:35

Ik heb voor wo een afspraak staan en ben nu al zenuwachtig :P
ben zo benieuwd hoe het gaat met de "pijn" (Wordt me eerste)

apincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 23:39

waar laat je hem zetten
en tj a pijn is echt bij iedereen anders en kan per mm verschillen ik vond t wel mee vallen bij mij zit hij op mijn schouderblad
maar goed ik ging ook met de gedachte erheen van ik heb een kind op de wereld gezet dus dan zou ik een tattoo ook wel overleven :D

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 23:41

Ik heb hem ook op mijn schouder maar vind het toch nog best tegenvallen. Hij geneest echt heel mooi maar ik vind het wel een gevoelig stukje daar.

_Rosanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 23:48

Apincy@ dat kan ik nog niet denken haha :) Maar het zal vast wel goed komen ik ga hem onderaan me buik doen. zodat ik hem gewoon kan verbergen en ik vindt niet dat iedreen hem moet zien want het is een betekenis voor mij.

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 00:12

Dieuwke_ schreef:
Chaos schreef:
Een tattoo onder de borst bij de ribben zoals die van Jolien, is dat ook mooi als je niet zo mooi slank bent als Jolien? Ik vind dat een onwijs gave plek. :j

Hier zat ik ook al over na te denken :)) Zijn hier mensen met zo'n tattoo met een wat voller figuur?

Niemand?? :P

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 00:29

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 00:31

Ik kan hem niet zien, ook niet als ik me aanmeld bij Facebook.
Kun je de eigenschappen kopieren en tussen zetten?

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 00:34

quibje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 07:32

Klijntjuh schreef:
[
Jongens jongens jongens.. :')

Volgensmij haalt iniedergeval degene in de quote hierboven wat mensen door elkaar.. ik heb niets over andere mensen en hun keuzes e.d. gezegd.

Daarnaast is echt veel van wat je hierboven met veel poeha probeerd te zeggen grote b*llsh*t.. ;)
'weten hoe een tattoo in elkaar moet zittten'... en dat soort gekke dingen..
Een tattoo zit in elkaar zoals IK hem ontworpen heb.. zoals IK hem zet.
DAT is tattoeren.. niet het overtrekken van geprinte internetplaatjes dat ze doen bij menig studio..

Ik heb geen studio, dus tattoeer ook niet bij vreemden/voor geld.

Maak je maar geen zorgen.. ik zal echt niet de naald in mijn huid zetten als ik niet wist wat ik deed :j
Daarnaast heb ik mijn tattoospullen al een aantal jaren. en af en toe pak ik mijn hobbie weer eens op.

jij kan wel denken dat een tattoo in elkaar zit hoe jij hem tekent en zet, maar daarmee geef je al aan totaal geen verstand van het vak te hebben.
als jij zegt dat het grote b*llsh*t is wat ik zeg, dan weet je er duidelijk niks van..
zeggen dat de meeste shops overtrekken van geprinte plaatjes van het internet???
zeker nooit in de goeie shops wezen kijken

en daarbij komt als .....ach laat maar mensen zoals jij zul je altijd houden.
die snappen het niet en willen het niet snappen
gelukkig (hopenlijk) zul je idd nooit bij anderen iets doen zoals je zelf aangeeft..
ik trek me terug uit dit topic

voor de anderen vele mooie tattoo's gewenst en think before you ink

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 07:58

Nounou quibje wat voel jij je aangevallen? Dat snap ik niet zo goed...?

Al kleurt ze haar eigen lijf, en nog 10 anderen helemaal vol, is toch hun eigen verantwoordelijkheid?

Tja en de pijn Rosanna, gewoon blijven ademen en niet kijken naar wat er gebeurd, dan overleef je het wel.

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 09:19

Ik begrijp de felheid ook niet zo eigenlijk.

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 10:29

Quibje, ik snap ook niet waarom jij denkt dat ik er niets van zou snappen ofzo.

Ja er zijn zat studio's die alleen standaard flash overtrekken.. Helaas de meerderheid. En ja, er zijn ook super goede artiesten.

Ik snap niets van jouw 'tattoo in elkaar zit' verhaal.. Hiermee geef jij eerder aan er niets van te snappen.. Er zijn geen regels voor. Er zijn verschillende stijlen, misschien dat je daar op doelt, maar ik wil me niet aan een stijl koppelen, zo zijn er gelukkig meer, zoals de artiest zie mijn flamingo heeft gezet. Lekker zijn eigen ding, en met een toer van een half jaar door de US 30 prijzen binnenhalen.

Ik snap echt de helft niet van wat jij probeert te impliceren, met dingen die nergens op slaan helaas.

Heb je überhaupt gezien wat ik heb gezet? Heb je überhaupt gezien welke tattoo's ik al heb?
Ik ben well aware van de tattoowereld, de 'beunhazen' en prutsers. Ook helaas van de trieste kwaliteit die sommige GGD gekeurde studio's leveren, maar ook van de toppers met jaren wachttijd .

Ik snap alleen niet waar jij je zo druk om maakt, met helaas ontechte vooroordelen, en punten die niet kloppen..

_Lola_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 10:33

Zo en nu was daar het laatste woord over gesproken??? :) Terug naar nieuwe tattoos!!!
Ik vind je strikje trouwens echt schattig en mooi gezet! Ik zou het je zeker niet nadoen hihi