Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Coloured schreef:Tjonge, tjonge. TS. Onzettend, werkelijk ontzettend hoe je erover schrijft. Alsof je even een pukkeltje o.i.d. hebt weg laten halen. Waarschijnlijk zie jij het ook echt zo. Hoe bedroevend.Ik heb er echt geen woorden voor.
BraveSpots schreef:susannex schreef:Ik weet wel dat het voor TS niks is, maar waarom dan een SA willen? Als je het uiteindelijk toch zo doet?
Je hoeft je vraag geen tien keer te herhalen hoor.
En ik gok zo om reacties zoals de jouwe. Omdat ze misschien geen zin had om nog een jaar scheldpb's te krijgen. Omdat sommige er wel moeilijk over doen in haar plaats. Over haar eigen abortus notabene.
Coloured schreef:BraveSpots schreef:
Je hoeft je vraag geen tien keer te herhalen hoor.
En ik gok zo om reacties zoals de jouwe. Omdat ze misschien geen zin had om nog een jaar scheldpb's te krijgen. Omdat sommige er wel moeilijk over doen in haar plaats. Over haar eigen abortus notabene.
Het is niet haar eigen abortus, maar de abortus van haar kind! Zeer groot verschil!
susannex schreef:Ragebol1977 schreef:Zoals je zegt, haar kind, dus haar keuze.
Daar mag je het best niet mee eens zijn en dat mag ook best gezegd worden.
Toch is TS baas over eigen buik en embryo.
niet iedereen zegt dat TS niet baas is over eigen buik maar de meeste de manier waarop ze het schrijft..
BraveSpots schreef:Ik vind het zelf veel te maken met de intentie die erachter zit. Kopvoddentax is puur beledigd en provocerend bedoeld in mijn ogen.
En dat is ook precies wat ik anders vind in dit topic.
) zich wat anders - minder genuanceerd - uitdrukt dan je misschien wenselijk zou vinden w.b. dit soort onderwerpen. Kim90 schreef:jammer dat je geknipt hebt in de quote en dat je op het onderste deel dan weer geen antwoord geeft.
Adil schreef:Waarom in hemelsnaam zou ik dat moeten doen? Jij schrijft mij dingen toe die ik absoluut niet geschreven heb, nog niet eens aanzet tot...En dan moet ik mezelf uitleggen/verklaren? Nee, lees jij maar eerst eens anders en interpreteer eens anders zonder mensen meteen een mening toe te schuiven vanuit jouw redenatie en dán kunnen we verder praten en ben ik best bereid jouw vragen te beantwoorden.
) zijn, wat meer nadenken over de manier waarop iets op een ander overkomt. Ik weet dat in ieder geval voor mijzelf geldt dat ik ook (zeker!) op internet mijn woorden op een gouden schaaltje weeg, omdat ik niet graag onnodig mensen kwets. Ik ben meestal niet zo van 'de knuppel in het hoenderhok'. En ik denk dat naarmate je ouder wordt, je wel leert dat het leven makkelijker wordt als je rekening houdt met andermans gevoelens. Al zijn er natuurlijk altijd uitzonderingen