Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Smudges schreef:@mambobeach het is inderdaad wat je in je vorige antwoord schrijft. Wat strakker in je vel komen.
Cer schreef:Oh maar strakker worden is ook helemaal het plan..![]()
Het zou alleen wel leuk zijn als er ook nog wat spek verbrand wordtWant anders moet ik gaan bedenken wat ik erbij kan gaan doen, en dan kom ik wel heel krap in mn tijd te zitten
Maris89 schreef:Strakker worden is ook mijn doel haha. Maar denk dat ik dan nog wel even mag door rennen. Na hoelang ga je dat eigenlijk merken?
Heb wel zin om les 7 te doen vanavond. Maar dan is dat al mijn 3e dag dat ik achtermekaar ren. Niet echt goed denk ik? Al heb ik geen last van mijn spieren.
Smudges schreef:Wat ik zo overal lees moet je na elke dag dat je rent 1 dag rust houden, tenzij je al lange tijd traint. Maar 3 dagen achter elkaar lijkt me echt niet goed hoor.
Cer schreef:Nou ja, ik kan me niet voorstellen dat als je op je eten let, en extra calorieen gaat verbranden door te sporten (cq hardlopen) dat je dan niet afvalt? .. Vast wel(gewoon omdat ik dat wil
)
MamboBeach schreef:Cer schreef:Nou ja, ik kan me niet voorstellen dat als je op je eten let, en extra calorieen gaat verbranden door te sporten (cq hardlopen) dat je dan niet afvalt? .. Vast wel(gewoon omdat ik dat wil
)
Maar dat zeg ik ook niet!Natuurlijk verbrand je en val je af MAAR je kweekt ook spieren die ook wat willen wegen.
En vergeet niet, verbranden vraagt ook energie en daar gaat men nog wel eens de fout in om na het sporten lekker te gaan snacken.
Mas schreef:Als er spiertjes op de plaats van mijn vet gaan zitten vind ik dat prima
Cer schreef:En je fitter voelen is altijd goed, dat merk je gelukkig al best snel. Dat vind ik ook het voordeel van hardlopen, je kan zelf best snel al je vooruitgang meten
Yv_ schreef:Ik ging vandaag ook zoooo slecht! Had week 7, les 2 op mijn telefoon gezet van Evy, maar we hoorden de eerste interval niet, dus in plaats van 8 minuten lopen en 2 minuten wandelen, hadden we 13 minuten doorgelopen. Daarna ging het nogal bergafwaarts. 5.1 km in 42 minuten.. Is weleens beter gegaan haha! Ach, morgen weer een kans!
Vanmiddag nog even een spiek genomen bij de Intersport, bleek dat ze alles weer hadden aangevuld. Dus met een nieuwe broek en een vest met een of ander kort regenjasje erop weer thuisgekomen.
Maar was toch nog wel errug warm om mee te lopen vandaag, zweette me rot.
http://sports.zalando.nl/esprit-sports- ... 6472000512
Wendy: Ik heb geen idee? Ik doe ze gewoon naar iTunes kopieren en dan mijn telefoon synchroniseren en dat staat het erop. Misschien werkt dat ook zo met Samsung? Of misschien het mapje van je telefoon openen op de computer en de bestandjes erheen slepen?
Foto Smudges!!! Hier regende het trouwens helemaal niet?!
Balen van je kentekenplaten! Waarom stelen ze in vredesnaam die dingen? Wat heb je eraan?
Chelss: Op het forum van start-to-run.be heb je een onderwerp waar je 1 post moet plaatsen en waar je dat met een programmaatje álles kan downloaden, dus tot 5k, maar ook de 5-10 k..
Hoe ging het Sunshine?