Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Voel me knap beroerd.Nouks schreef:Even een egopost hoor... Ik ben "ingehaald door de griep" al voor ik de griepprik kon krijgen. Damn wat voel ik me beroerd. Had al sinds vrijdag hoofdpijn en gisteravond plots een hoofd vol snot, dus ik bereidde me al voor op een fikse verkoudheid en daarmee ook mentaal alvast op het weer beginnen met symbicort en het kwijtraken van m'n stem, maar inmiddels is me duidelijk dat ik de verkoudheid gewoon oversla en direct door ga met de griep. Koorts, houd niks binnen, enzovoortVoel me knap beroerd.
Conclusie van 't verhaal: ik ga denk ik maar eens informeren of het mogelijk is in de eerste helft van oktober al de griepprik te ontvangen...
, vlak voordat ik de griepprik kan halen, heb ik het al een keer te pakken. Daarna gaat het meestal wel heel goed, wordt ik bijna niet ziek of veel minder ziek dan had gekund. Heel veel sterkte! Quellian schreef:Jeetje Nouks, beterschap.
Gaan jullie altijd braaf voor de griepprik? Ik haal hem echt nooit...
Quellian schreef:Jeetje [***], beterschap.
Gaan jullie altijd braaf voor de griepprik? Ik haal hem echt nooit...

Quellian schreef:Ik ben altijd de hele winter aan het kwakkelen en ga braaf door, doe gewoon mijn ding, maar ben bang dat ik plat ga door de prik of dat mijn hart het begeeft
Het gaat eigenlijk al jaren best zo... gewoon veel proberen te rusten 's winters en zo min mogelijk naar buiten.
) De plek van de prik zelf wordt een beetje warm, daar doe je dan bijvoorbeeld een beetje arnicagel op en klaar, niets meer aan het handje. Maar de gevolgen zijn dat je juist niet zo aan het kwakkelen bent in de winter.

Quellian schreef:Waarom dom? Is toch aan een ieder voor zich?
Ik heb ook hartklachten en vertrouw mijn lichaam niet met zulke dingen. Als het niet hoeft dan hoeft het niet, dus ik laat het voor wat het is, kom nog steeds elk jaar heelhuids de winter door (overigens niets met mijn longen te maken, want dat is iets van het laatste jaar).
Editje: moet je eens googlen op 'gevaren griepprik'. Tijdens mijn zwangerschap draaide de Mexiaanse Griep op volle toeren, heb er nooit één moment aan gedacht om me te laten enten. Er zitten in mijn ogen meer nadelen dan voordelen aan, maar dat is ieder voor zich
(mijn vriend overigens ook niet, die 8 jaar geleden kanker heeft gehad). fargo schreef:Ik heb gisteren even naar mijn DA gebeld want had vorig jaar geen bericht gehad, maar de brieven waren nog niet verzonden, dus ik was niet vergetenHeb dus nog geen flauw idee wanneer ik precies mag opdraven voor mijn prik.
Roxxxhorses schreef:Ik heb woensdag weer een afspraak bij de huisarts. Volgens hem was Prednison een paardenmiddel wat zeker weten het hoesten moest onderdrukken. Zeker met een stootkuur. Ahja!
Ik hoest dus nog steeds (wel minder), heb daarom dus nog steeds koppijn en ben nog steeds behoorlijk moe. En dan te bedenken dat ik vorige week maar 1 dag naar school ben geweest zodat ik kon bijkomen...
Ik hoop dat het woensdag dan eindelijk eens iets gaat worden.......