verstandskiezen weg laten halen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

moppielover

Re: verstandskiezen weg laten halen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 17:39

Bij mij gaat het ook de goede kant op :). Alleen lijkt boven wat ontstoken maar het kan ook geiriteerd zijn want ik kan schijnbaar niet zo goed tegen de hechtingen.

Ik pak nu 3x per dag 1 paracetamol en ik moet zeggen dat dat erg goed gaat :).
Zo goed dat ik ze zelfs vergeet te pakken :P.

miss_m: Beterschap :(:). Mag ik vragen hoe je die ontstoken tand behandeld?

Miss_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 17:42

@moppielover, nog niet want heb pas sinds vandaag echt last ervan, ga morgen de tandarts even bellen.
Heb van de week ook tandvleesproblemen erbij gekregen :(.

Fijn dat het met jullie beter gaat! :) Opzich gaat het met het genezen bij mij wel goed :)

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 18:13

Oke, beterschap :(:).

Mijn vader heeft net de hechting eruit gehaald en vond de wond er rustig uit zien :D. Waarschijnlijk is het dus echt geïrriteerd door de hechting. Voelt nu ook meteen een stuk prettiger :D.

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 22:17

Miss_m schreef:
Wietsje92 schreef:
Nessa,

ik ben ook naar de tandarts gegaan omdat ik zo´n pijn had en echt dacht dat het ontstoken was, maar dat was dus ook niet zo. Ik ben pijnstillers wezen halen bij de HA, omdat ik sowieso niet veel Ibuprofen mag ivm ziekte van Crohn. Deze werkten wel heel goed, en ook lang :) Misschien als je voor de laatste verstandskies moet, even vragen aan de HA of je iets tegen de pijn kunt krijgen?

Nessa

Wat je kunt halen weet ik niet, wel dat je geen aspirine moet gebruiken want dat verdunt je bloed.
Succes met de pijn!

oh, maar ik had ook geen bloedingen hoor! Die waren heel snel over.
Maar gelukkig is het dus alweer even geleden, het gat is al dicht :)

Miss_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 09:09

Net terug van de tandarts, en hij kon echt helemaal niks vinden van irritaties ofzo, hij vond het ook heel raar, dat het van de week weer bloedde. |(
Het enige wat hij zich nog kon bedenken is dat ze door de druk misschien een andere tand gekneust hebben ofzo en dat dat nu zon pijn doet.
Hij zei me dat ik gewoon nog ff die pillen door moet slikken en dan t even moet aankijken.
De wond zag er volgens hem super goed uit en geneest goed :) *\o/*