bobomelo schreef:@Cindyrella,
(mag ik vragen of je hulp had van een 1e lijns of 2e lijns psychologe?
Uhhmm misschien een gekke vraag, maar wat is 1e lijns en wat is 2e lijns??
Had zelf in de gaten dat het even niet de goeie kant op ging en tegen een depressie zat aan te hikken. Had goeie dingen over die vrouw gehoord en heb haar dus gewoon opgebeld om een afspraak te maken.
Ze gaf aan dat ze een doorverwijzing van de huisarts nog had. Die doorverwijzing kon ik uiteraard niet telefonisch krijgen, dus heb ik die via een afspraak ontvangen. Was wel een soort van grappig, ik kwam dus bij een heel jong doktertje terrecht, deed in 3 minuten tijd mijn verhaal van een aantal jaar.... Haar mond viel ongeveer ope en het enige wat ze zei was: Ik denk dat een doorverwijzing een goed idee is. En 3 minuutjes later stond ik dus weer buiten!
Bobomelo: Fijn dat je functioneringsgesprek goed gegaan is! En wat je baas zegt is inderdaad waar, je werkt voor hem, niet voor je nare collega's.
Zou er maar niet teveel druk om maken. Trakteer jij lekker je zelfgebakken koeken.. en als die 2 rotte appels niet willen proeven van jou koeken, laten ze alleen maar meer zien hoe hun ware aard is. Zou me er niet druk om maken en zeker niet tot hun nivo verlagen! laat zien dat t je niets doet, dat je er boven staat!! Je gaat straks je zwangerschaps verlof in, geniet daar van en laat zien dat je daar van gaat genieten!! STRAAL meid, kom op... Dit is één van die mooie momenten in je leven!!!
Amanda: Super foto's weer!! Ziet er prachtig uit!!
Bienotje: Morgen je afspraak... Alvast succes!! Ben heel benieuwd naar je ervaring. En misschien blijkt het met deze psycholoog niet te klikken, probeer dan gewoon nog een andere.