Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MelodyT schreef:Peijnenburg complete start staat ook bij voedingscentrum als goed product.Ik eet nooit veel meer..dus zal toch moeten minderen om effect te zien.
6x per dag heb ik ook nooit gedaan ik eet altijd 3x per dag en wanneer ik extra honger heb pak ik een cracker.Kwa calorieen zit ik dan niet slecht hoor..
_Tara_ schreef:Lynn_x schreef:Wie van jullie doet ook aan het No-nonsence dieet?
Ik ken 't niet? Ik dieet overigens niet, maar het klinkt wel interessant.
MelodyT schreef:Groentespread vind ik zo vies...maar we hebben geen koelkast en hier op kantoor is eht best warm dus is geen optie om mee te nemen.
Inney schreef:hee,
Ik heb een paar vraagjes. Ik ben de laatste tijd best wat aangekomen, en zou het er ook graag weer af willen hebben. Maar om nou zwaar te gaan diëten op mijn 17e? Het zijn denk ik vooral mijn tussendoortjes. Dus als iemand gezonde, ook nog enigzins smakelijke tussendoortjes weet?
verder eet ik ook best veel brood. S ochtends meestal 3. Momenteel met pindakaas. S middags vaak ook nog eens 2.
Heeft iemand tips om gezond wat minder te eten, zonder mijzelf alles te ontzeggen?
MelodyT schreef:Zoiezo eet ik nooit zoet beleg...hier ken ik alleen zuivelspreads van heinz en die zijn kei zuur.Welke heb jij dan?Zongedroogde tomaat en courget vind ik heerlijk.
Meestal (als ik niet op mn lijn let)pak ik eiersalade of tonijnsalade voor op brood.Vaak maak ik ook asperge of surimi salade voor op brood.