[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 15:31

dodyg schreef:
nee toch niet!
een vlinder met een een hoop krulletjes en tierlantijntjes rond de letter V van mijn neefje die gestorven is en de naam van mijn zoontje.

op mijn sleutelbeen

Sleutelbeen is wel een mooie plek. Ik ben erg benieuwd! Succes alvast.

Kitsolu

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 18:06

Ik ben vandaag langs geweest bij de tattoo meneer die ik zo bewonder :+ vrijdag de 25e om 4.30 (engelse tijd) komt ie erop te staan :D zeg maar 4-5cm onder mijn sleutelbeen. Ik heb mijn ontwerp daar gelaten en ze gaan nog even wat tekeningetjes maken van het ontwerp om te zien hoe het hoefijzer er het beste in verwerkt kan worden. Word alles bij elkaar 75 pond en ik kan NIET wachten :D :D :D

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 19:39

JoycexLynn12 schreef:
Oke dus Hoorn en Velsen Noord goede ervaringen maar niet naar Zandvoort :D

Ik heb die van mij in Hoorn laten zetten, in de binnenstad tegen over de V&D. Ik ben er zeer tevreden over en erg blij mee. Ze hebben ook gratis mijn tattoo bijgewerkt omdat hij toch nog niet helemaal perfect was.
Die anders is van Ben Saunders, maar denk niet dat je daar nu wilt zijn. Tenzij je lang wilt wachten :P

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 19:39

Dames, appelsap drinken de avond voor je gaat, ik doe het 25 maart ook, 26 maart mag ik n.l weer voor touch up, en dan drink ik de avond ervoor een fles sap leeg, van die verse.. jammie. En het werkt echt, pijn is minder en bloeden zeer zeker ook.

SabrinedeW

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 19:41

Ik heb 26 maart ook m'n afspraak staan :)

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 19:41

appelsap? Serieus nog nooit van gehoord dat dat helpt :P Ik dacht eerst toen ik het last dat je het deed voor je bloedsuiker, dat je daar niet 'niet lekker' van zou worden :P

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 19:47

Daar heb ik inderdaad nog nooit van gehoord, maar ga het zeker uit proberen.
Sabrine, wat ga je nemen?

kimmie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 19:48

Daar heb ik ook nog nooit van gehoord.
Wel van Lidocaine zalf. Dat is een verdovende zalf

SabrinedeW

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 19:49

Ik wacht nog even een ontwerp af, maar ik ga waarschijnlijk een duifje met daarachter de tekst: I wish you were here today op mijn schouder :)

Wienna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 19:49

niet zeuren als je een tattoo wilt :+

Pijn is zo vergeten hoor :D

SabrinedeW

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 19:50

appelsap verdikt inderdaad je bloed :)

Bloem24

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 20:02

Whaaa, ben saunders.. lijkt me wel gaaf! :+

kimmie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 20:05

Wienna schreef:
niet zeuren als je een tattoo wilt :+

Pijn is zo vergeten hoor :D

_/-\o_

Wietse_07

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 20:44

Ik ben van plan een 2e tattoo te laten zetten! En kort zinnetje, geloof in jezelf.
Maar niet in het nederlands.. In welke taal weet ik nog niet, iemand misschien suggesties?! :D

ikbenellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 21:20

Hallo, ik heb een vraag.
Doen er veel tattooshops aan ontwerpen van te voren? Hoe gaat dit in zijn werk? Want ik ben laatst bij een shop in de buurt geweest met mijn ideën en schetsen om te vragen of hij iets kon ontwerpen. Maar hij wilde dat alleen als je de tattoo dan ook meteen laat zetten.. Anders kon hij aan de gang blijven met ontwerpen maken.. Ergens begreep ik dat wel en snap ik ook dat ik het dan bij hem moet zetten. En ik wil best betalen voor een ontwerpschets.. Maar wat als ik zijn ontwerp nog niet helemaal vind wat ik wil en er even een nachtje over wil slapen..? Ik zie het niet zo zitten om hem gelijk te leten zetten ter plekke, of is dit normale gang van zaken bij tattooshops?

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 21:21

Je moet wel gewoon eerlijk tegen hem zijn, als je iets niet mooi vind. Het komt wel voor de rest van je leven op je lichaam!

SabrinedeW

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 21:24

Je moet er inderdaad wel heel zeker van zijn hoor wat je wilt!

ikbenellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 21:35

Ja, daarom vraag ik me af of er wel tattooshops zijn die wel van te voren een ontwerpschets kunnen maken waar je even over na kunt denken? Of is het gebruikelijk dat het ontwerp gelijk moet worden gezet?

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 21:36

Gaat er denk ik meer om dat je niet HUN ontwerp meeneemt naar een andere shop. Mijne vroeg gewoon een algemene aanbetaling en vond dat eigenlijk meer dan normaal.

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 21:41

eempiej schreef:
JoycexLynn12 schreef:
Oke dus Hoorn en Velsen Noord goede ervaringen maar niet naar Zandvoort :D

Ik heb die van mij in Hoorn laten zetten, in de binnenstad tegen over de V&D. Ik ben er zeer tevreden over en erg blij mee. Ze hebben ook gratis mijn tattoo bijgewerkt omdat hij toch nog niet helemaal perfect was.
Die anders is van Ben Saunders, maar denk niet dat je daar nu wilt zijn. Tenzij je lang wilt wachten :P

Jij bent bij Sparta geweest zeker? Heb ik die van mij ook laten zetten. En de tattoo shop van Ben Saunders is altijd al druk geweest, heeft altijd al een wachtlijst van 3/4 maanden gehad. :)

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 21:41

ikbenellie schreef:
Ja, daarom vraag ik me af of er wel tattooshops zijn die wel van te voren een ontwerpschets kunnen maken waar je even over na kunt denken? Of is het gebruikelijk dat het ontwerp gelijk moet worden gezet?

Als hij iets ontworpen heeft en jij vindt iets nopg niet helemaal mooi of zoals jij het zelf in gedachten had, dan kan hij het altijd aanpassen naar jouw wensen...

Miesjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 21:55

Shahazai schreef:
Zoiets moet het ongeveer worden
http://img840.imageshack.us/img840/9208/tattoo2mj.jpg

EDIT: hondenpootje voor mijn vader en hoefijzertje voor mijn moeder.

Shahazai schreef:
Ik heb even behoefte aan jullie mening.

Ik heb nog geen tattoo's, van eentje weet ik zeker dat 'ie er komt, maar ik heb de goede foto nog niet kunnen maken. Die komt tussen mijn schouderbladen.

Van de ander weet ik wat ik wil, ik weet alleen niet waar.
Mijn vader zei (toen ik klein was) altijd 'pappa's moppie' als 'ie 't tegen mij had. Ik wist niet was 'pappa's' was, dus maakte ik er 'pappa smoppie' van.
Ik wil heel graag een aandenken aan mijn ouders laten zetten, in dit geval wil ik dus 'Smoppie' laten tatoeëren. Punt is alleen... waar?

Ik heb aan de binnenkant van mijn pols zitten denken, maar ik denk dat ik daar met toekomstig werk problemen mee kan krijgen, dus een twijfel geval. Schouder heb ik ook aan zitten denken, maar vind ik op een of andere manier te onpersoonlijk. Andere optie was op mijn borst (bij mijn hart), heel persoonlijk (voor mij) maar ik denk niet dat dat mooi word.

Dilemma dus! Ik moet natuurlijk zelf de keuze maken, het is ten slotte iets waar ik de rest van mijn leven mee rond loop. Maar jullie mening (met onderbouwing) kan mij natuurlijk wel helpen daarmee!
Bedankt alvast :)

Daarom heb ik mijn opa op mijn voet laten zetten
geen gezeur met werk ed

Kitsolu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 21:56

De foto waarvan ik een tattoo wil laten zetten is nu bij 3 artiesten langs geweest en die kunnen er gewoon niet van maken wat ik wil. Jammer dan, ik blijf wel zoeken naar de goede. Blijkbaar zijn er niet zoveel die paarden kunnen 'tekenen'.

Vraag hem een ontwerp te maken en zeg eerlijk, als het niet bevalt ga ik naar een ander (zonder zijn tekening mee te nemen). Als daar niet mee akkoord gegaan word, denk ik dat je er beter weg kan wezen eerlijk gezegd.

EDIT:
Miesje, ik ben vandaag langs geweest en ik heb besloten hem ongeveer midden tussen de aanzet van mijn linker borst en mijn linker sleutelbeen te laten zetten. In zomerse kleding is 'ie dan te zien, maar in professionele kleding word ie netjes bedekt. De 25e is het zover :D
Laatst bijgewerkt door Kitsolu op 10-02-11 21:58, in het totaal 1 keer bewerkt

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 21:57

Wat vinden jullie hier van
Ik zit al een poosje te denken om de naam van mijn verzorg paard op mijn enkel te laten tattoeren.
Ze is erg belangrijk voor me
Maar het is wel mn verzorgpaard, vinden jullie dit te naiif ?

SabrinedeW

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 21:58

Als het voor jou veel betekend vind ik het niet naïef.