Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik denk dat het nog een hit word ook, het is zo herkenbaar. Maar je gaat vanavond, goed zo! Ik heb een paard & pony en rij ongeveer 4x in de week paard (pony is te jong en te klein dan kan ik meelopen)
Fijn dat je oude te groot werd!
En paarden rijden voor anderen doe ik niet meer.
) op techniek kan ik 1 baan borstcrawl , maar blijf een beetje baksteen gevoel houden . ( misschien maar weer een tijdje schoolslag doen? of gewoon stug doorgaan met borstcrwl , wat denken jullie zwemsters?)

Ik zweer bij Roxy, maar die hebben nog geen nieuw spul op hun website staan en wil zo graag een nieuwe bikini
MArl0esJuh schreef:Ik wil me ook even melden.![]()
Ben sinds 3 weken bezig met 2x in de week zwemmen, op woensdag- en vrijdagochtend van 7 tot 8. En ik moet zeggen, het valt me totaal niet tegen. Doe voornamelijk borstcrawl en schoolslag, daarnaast ben ik ook heel onder water aan het zwemmen. Vroeger kon ik met gemak het 25m bad onder water zwemmen, helaas red ik nu maar de helft. Doel is om over 2 maanden het hele bad onder water te kunnen zwemmen.

Doe dit pas nadat je goed warm bent gezwommen, aan het eind van je training. Dan heb je een grotere long inhoud en zijn je longen ook weer beter gewend om langer je adem in te houden en zul je dus verder onder water komen. Ook is dit beter voor je.