Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xFioon schreef:amsterdam_30 schreef:@xfioon: wat voor 'dieet' ben jij aan het doen dan? Klinkt niet als 'gewoon gezond eten'?
Vind dat spek en 2x ei best vet? Mis ook het brood en de aardappels/rijst/pasta op een dag?
Heb ook van alles geprobeerd en dit werkt tot nu toe het beste (gewoon gezond eten, goede tussendoortjes, genoeg bewegen en bijhouden wat je eet/drinkt).
@ Juut: goed zoooo!!!
Dr Frank dieet, geen koolhydraten, veel eiwitten eten. Geen fruit, veel groente...
AmyII schreef:Die van mij is zelf ook te zwaar dus hij kan niks zeggen over mijn lijntje.
Pizza was heerlijk, maar na twee weken zonder echt aardappels en brood e.d gegeten te hebben zat ik na een kleine helft al vol... Ik vul straks nog aan met een komkommertje en een tomaatje en vnaaf voir tussendoor en kiwi.
Carlijnnn schreef:tja mijn broodje shoarma was misschien ook niet zo goed.
wel veel sla in gedaan, en per broodje een lepel vlees.
wel 3 broodjes gehad, kon het niet weerstaan.
morgen weer wegen, hoop dat er weer wat af is, zit al 1,5 week op zelfde gewicht.
waarschijnlijk omdat ik niet echt kan sporten, ivm pfeiffer.
iemand nog tips om toch iets qwa beweging te doen, wat niet veel energie kost. Wat dat heb ik voor de rest van mijn dag nodig.
AmyII schreef:Ik kan an-so-luut geen nee zeggen tegen alcohol... Okee, mijn dagelijks leven gaat voor maar als ik me oliebol voel ofzo, en ik heb verder geen verplichtingen (behalve huiswerk) pak ik een paar borrels... Nou is dat nog niet eens zo erg, maar ik vind het al sinds mijn 16e heel normaal om je overdags klem te zuipen.
(en ja, nu heb ik er ook een paar op, anders had ik dit nooit durven posten)