6jan 2011
81 Kilo (1.5 eraf!!:D)
O/L (was pas om half 2 wakker)
Kommetje special K
Cracottes met filet american (2 stuks)
En voor de rest weet ik het nog niet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
frgheaven schreef:Hallo wiebke,
Zonnebloem pitten zijn erg slecht. Er zit namelijk veel olie in. (denk aan zonnebloemolie)
Ze zetten erg snel aan en geven daarintegen ook niet echt een vol gevoel, met gevolg dat je er best wat moet eten wil je iets in je maag hebben.
Toch zie ik mensen hier veel cup a soup drinken. Dit is echt de dikmakers onder de soepen. Er zitten veel vetten en verdikkingsmiddelen in.
Als je dan echt een soepje wilt hebben omdat je een beetje flauw bent bijvoorbeeld, dan zou ik aanraden om eens per week een klein pannetje soep te maken met veel groenten etc.
Gebruik dat ipv gehaktballetjes runderpoulet, dit is mager vlees.
Als je de soep klaar hebt kun je hem in porties invriezen. Bakje uit de vriezer halen of mee naar je werk, in de magnetron en klaarVele malen beter!
frgheaven schreef:Hallo wiebke,
Zonnebloem pitten zijn erg slecht. Er zit namelijk veel olie in. (denk aan zonnebloemolie)
Ze zetten erg snel aan en geven daarintegen ook niet echt een vol gevoel, met gevolg dat je er best wat moet eten wil je iets in je maag hebben.
Toch zie ik mensen hier veel cup a soup drinken. Dit is echt de dikmakers onder de soepen. Er zitten veel vetten en verdikkingsmiddelen in.
Als je dan echt een soepje wilt hebben omdat je een beetje flauw bent bijvoorbeeld, dan zou ik aanraden om eens per week een klein pannetje soep te maken met veel groenten etc.
Gebruik dat ipv gehaktballetjes runderpoulet, dit is mager vlees.
Als je de soep klaar hebt kun je hem in porties invriezen. Bakje uit de vriezer halen of mee naar je werk, in de magnetron en klaarVele malen beter!
wiebke schreef:hm ja, die zonnebloempitten zijn ook meer om de gewoonte van het eten af te leren. 'onbewust' was ik toch vaak aan het eten.. voor ik het wist was die zak met drop leeg! Dus ik dacht.. zonnebloempitten zijn allicht minder erg en vind ik toch een kleine traktatie!
Manjafiek..Iedere dinsdag ga ik naar Zumba, daarnaast probeer ik nog een a twee keer te fitnissen, wat niet altijd lukt. MAAR na mijn werk zal ik er ook aan moeten geloven! gha! Het is ook een naardeel dat ik alleen woon, en er dus niemand is die zegt : kom joyce, sporten! nee joyce, niet eten! moeilijk moeilijk..
ShiningStar1 schreef:Biepje schreef:
Onzin, wie heeft gezegd dat je niet mag sporten? Ik heb een dubbele hernia en moest zelfs gaan zwemmen om te revalideren. Zonder sport had ik nu nog geen gevoel gehad in mijn linkerhand. Teveel is uiteraard ook niet goed, maar je mag ook niet niks te doen, dan wordt een hernia alleen maar pijnlijker!
Mmm, appeltje met kaneel, superlekker![]()
Hier moeten eerst de wortels op, heb alles afgenomen van de paarden![]()
grapje
Ik heb niet gezegd dat ik niet mag sporten hé ik kan niet sporten.
Ik kan geen 100 meter stappen. Tegen mij hebben ze gezegd dat paardrijden goed is voor mijn rug. Ja ik betaal geen uur les, als ik maar 10 minuten kan volhouden en daarbij ik geraak niet op het paard omdat ik mijn benen niet op kan heffen.
maar dat is een stuk training
als je het niet gaat trainen kom je dus nooit verder dan die 100 m
als jij niet gaat trainen je benen op te heffen, kom je nooit op het paard
als je niet bereid bent om te betalen voor een uur les, omdat je er maar 10 min op zit, dan kom je nooit van de pijn af