Je haar iedere dag wassen is slecht

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

muc

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 15:51

Na ja, eigen vocht = zweet...en echt lekker is dat niet :D

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 15:51

Nee maar jij bedoeld er mee te zeggen dat het vies is om sochtends niet te douchen omdat je snachts veel EIGEN vocht verliest?

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-10 15:51

Ik poets smorgens ook mijn tanden niet echt vaak, wel savonds en regelmatig flossen.
Ik heb savonds gepoetst dus mijn tanden zijn schoon daarbij eet en drink je sochtends ook en is de graflucht waar iedereen zo'n last van heeft ook weg.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 15:52

Daarom gooi ik m'n bed iedere ochtend ook helemaal open, kan het lekker luchten. Raampje open, lekker frisse slaapkamer :j

Vienna2007: Het is juist slecht om 's avonds niet te poetsen. 'S nachts gaat je speekselproductie bijna helemaal tot 0 (dit omdat je niet slikt in je slaap en je anders zou stikken in je eigen speeksel), en juist je eigen speeksel is antibacterieel. Daarom kun je beter 's avonds je tanden schoonpoetsen, zodat 's nachts er "niets" kan gebeuren. 's Ochtends heeft het het minste nut, iig om het te poetsen om redenen als plaque e.d.
Voor de geur moet je zelf weten, maar kauwgum is ook daar effectiever in. Dit omdat het zorgt dat je speeksel aanmaakt, en dat elimineert op zijn beurt weer de bacteriën die voor onaangename geurtjes zorgen.

Kalien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 15:52

echt slecht zal het wel niet zijn..

als je toch elke dag wast heeft je haar bijna geen tijd om vet te worden, dus daar heb je dan geen last van.

en als je je fijn voelt bij elke dag douchen moet je dat gewoon doen!

Vienna2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 15:53

SteffiiY schreef:
Nee maar jij bedoeld er mee te zeggen dat het vies is om sochtends niet te douchen omdat je snachts veel EIGEN vocht verliest?

Jij bent dus ook niet vies van je eigen poep die uit je kont komt?

Apart.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 15:53

SteffiiY schreef:
hoebedoel je ongewassen hun kleren aantrekken?

Dat je als je uit bed komt gaat aankleden zonder je eerst te wassen.
Focussed schreef:
Dat je je niet iedere 8 uur wast bedoelt ze.

Ik ga namelijk gewassen mijn bed in 's avonds, en kom er 's ochtends gewoon weer schoon uit en spring dan m'n kleding in. Maar dat is vies, als je je niet iedere 8 uur wast, volgens KarinvdM

Vienna2007: Misschien moet je even blijven lezen :') Ik ga iedere dag in bad, niet mij met een ander verwarren.
KarinvdM: Maar als ik praktisch ieder moment met kauwgom loop, hoe kan ik dan stinken? Leg mij dat dan eens uit aub.

Je moet het niet overdrijven, ik zeg niet dat je je elke 8 uur moet wassen. :n
Ik zeg ook niet dat je uit je muil stinkt, ik zeg dat ik het onfris vind als je 's ochtends je tanden niet poetst.
Maar als jij het lekker vindt zo, dan moet je dat vooral doen, maar verwacht niet van mij dat ik dat ook ga doen.

Vienna2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 15:54

Focussed schreef:
Daarom gooi ik m'n bed iedere ochtend ook helemaal open, kan het lekker luchten. Raampje open, lekker frisse slaapkamer :j

Vienna2007: Het is juist slecht om 's avonds niet te poetsen. 'S nachts gaat je speekselproductie bijna helemaal tot 0 (dit omdat je niet slikt in je slaap en je anders zou stikken in je eigen speeksel), en juist je eigen speeksel is antibacterieel. Daarom kun je beter 's avonds je tanden schoonpoetsen, zodat 's nachts er "niets" kan gebeuren. 's Ochtends heeft het het minste nut, iig om het te poetsen om redenen als plaque e.d.
Voor de geur moet je zelf weten, maar kauwgum is ook daar effectiever in. Dit omdat het zorgt dat je speeksel aanmaakt, en dat elimineert op zijn beurt weer de bacteriën die voor onaangename geurtjes zorgen.

Het ging mij erom dat het mij logischer lijkt dat je dat sneller vergeet. Ik poets mijn tanden s'ochtends en s'avonds gewoon braaf.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 15:55

nee ik gebruik het als bodylotion, waar slaat dat nou weer op?

We hebben gewoon een volwassen discussie, en dan plaats je zo'n kinderachtige opmerking.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 15:55

Tsjongejonge, het gaat weer lekker hier! :')

Jij bent VIES! Nee, jij bent DOM! Nee, jij bent onfris! Nee, jij oordeelt terwijl je mij niet kent!

Oh, please.... :roll:

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 15:56

Blue_Eyes schreef:

Jij bent VIES! Nee, jij bent DOM! Nee, jij bent onfris! Nee, jij oordeelt terwijl je mij niet kent!

heb je gelijk in, maar ik vind dat je zowiezo niemand voor vies of niet fris kan uitmaken.

muc

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 15:56

Vienna2007 schreef:
SteffiiY schreef:

Jij bent dus ook niet vies van je eigen poep die uit je kont komt?

Apart.

:D :D :D

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 15:57

SteffiiY schreef:
Blue_Eyes schreef:

heb je gelijk in, maar ik vind dat je zowiezo niemand voor vies of niet fris kan uitmaken.

Ben het met je eens, maar het is hier nu echt net een kinderkamp, of een kippenhok, of hoe je het noemen wilt... kom op, dames! Dit gaat toch nergens meer over?

Vienna2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 15:58

SteffiiY schreef:
nee ik gebruik het als bodylotion, waar slaat dat nou weer op?

We hebben gewoon een volwassen discussie, en dan plaats je zo'n kinderachtige opmerking.

Ik neem aan dat je het tegen mij hebt.

Ten eerste stelde ik een vraag, ten tweede was hij niet kinderachtig, gezien jij ook niet vies bent van je eigen zweet...

Nou meid, neem nog een kopje thee, en lees mijn vraag dan nog eens.

muc

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 16:00

OF je noemt het een Discussie forum :)*

Odysseus

Re: Je haar iedere dag wassen is slecht

In een discussie ga je imo altijd nog wat netter om met elkaar dan alleen maar modder lopen gooien naar elkaar (goeie woordgrap wbt het onderwerp :') ) .

Blue_Eyes

Discussie allez, maar dit is geen discussie, dit is een catfight ;)

Vienna2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 16:01

Vind je? Volgens mij weerlegd iedereen gewoon netjes zijn mening. Althans, ik stel alleen maar een vraag..

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 16:01

Nou, neuh... ik vind niet dat het er hier echt netjes aan toegaat.

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 16:04

Jeetje dames! Houden we het wel lief :D

Om het half uur nieuwe kauwgom pakken is toch niet goed? Op de pakjes staat dat overmatig gebruik een laxerend effect heeft? Lijkt me ook niet goed voor je lichaam?

muc

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 16:05

@ Blue_eyes Het is een "pittige" discussie maar ik vindt ook niet dat het er niet netjes aan toe gaat.

Wil je ook wat toevoegen aan het topic? Wat vindt jij ervan?

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 16:05

Haha is dat echt zo :+ nog nooit op achterkant van pakje kauwgom gekeken eigenlijk :P

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 16:06

Neroo schreef:
Jeetje dames! Houden we het wel lief :D

Om het half uur nieuwe kauwgom pakken is toch niet goed? Op de pakjes staat dat overmatig gebruik een laxerend effect heeft? Lijkt me ook niet goed voor je lichaam?

Hangt er vanaf met welke kunstmatige suikers hij gezoet is :j

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 16:06

Klik even op 'Geplaatst' rechtsboven mijn posts, dan zul je zien dat ik best al wat nuttigs gezegd heb, Muc ;) Maar ik vind het echt niet netjes gaan hier.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 16:07

Blue_Eyes schreef:
Nou, neuh... ik vind niet dat het er hier echt netjes aan toegaat.

Ik zou niet weten waarom ik niet zou mogen zeggen dat ik bepaalde gewoontes niet fris vind.

Blue_Eyes schreef:

Ik zeg nergens dat iemand dom of vies is. :n