Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

SteffiiY schreef:hoebedoel je ongewassen hun kleren aantrekken?
Focussed schreef:Dat je je niet iedere 8 uur wast bedoelt ze.
Ik ga namelijk gewassen mijn bed in 's avonds, en kom er 's ochtends gewoon weer schoon uit en spring dan m'n kleding in. Maar dat is vies, als je je niet iedere 8 uur wast, volgens KarinvdM
Vienna2007: Misschien moet je even blijven lezenIk ga iedere dag in bad, niet mij met een ander verwarren.
KarinvdM: Maar als ik praktisch ieder moment met kauwgom loop, hoe kan ik dan stinken? Leg mij dat dan eens uit aub.

Focussed schreef:Daarom gooi ik m'n bed iedere ochtend ook helemaal open, kan het lekker luchten. Raampje open, lekker frisse slaapkamer
Vienna2007: Het is juist slecht om 's avonds niet te poetsen. 'S nachts gaat je speekselproductie bijna helemaal tot 0 (dit omdat je niet slikt in je slaap en je anders zou stikken in je eigen speeksel), en juist je eigen speeksel is antibacterieel. Daarom kun je beter 's avonds je tanden schoonpoetsen, zodat 's nachts er "niets" kan gebeuren. 's Ochtends heeft het het minste nut, iig om het te poetsen om redenen als plaque e.d.
Voor de geur moet je zelf weten, maar kauwgum is ook daar effectiever in. Dit omdat het zorgt dat je speeksel aanmaakt, en dat elimineert op zijn beurt weer de bacteriën die voor onaangename geurtjes zorgen.
SteffiiY schreef:Blue_Eyes schreef:Tsjongejonge, het gaat weer lekker hier!![]()
Jij bent VIES! Nee, jij bent DOM! Nee, jij bent onfris! Nee, jij oordeelt terwijl je mij niet kent!
Oh, please....
heb je gelijk in, maar ik vind dat je zowiezo niemand voor vies of niet fris kan uitmaken.
SteffiiY schreef:nee ik gebruik het als bodylotion, waar slaat dat nou weer op?
We hebben gewoon een volwassen discussie, en dan plaats je zo'n kinderachtige opmerking.
) . 
Blue_Eyes schreef:Nou, neuh... ik vind niet dat het er hier echt netjes aan toegaat.
Blue_Eyes schreef:Tsjongejonge, het gaat weer lekker hier!![]()
Jij bent VIES! Nee, jij bent DOM! Nee, jij bent onfris! Nee, jij oordeelt terwijl je mij niet kent!
Oh, please....