Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
IndianLady schreef:Helaas is het gewoon zo gelopen, ben vroeger veel gepest. Mijn zelfvertrouwen en zelfbeeld zijn beneden alle peil. Ben een aantal keer flink op mn mond gegaan als ik dan de eerste stap zette. Tja op een gegeven moment durf je echt niks.
Als ik met een vriendin op straat zou lopen en er zouden mannen naar ons kijken, weet ik altijd al dat ze naar haar kijken. Want wie kijkt er nou mij?
Believe me.. Ze zeggen altijd op ieder potje past een dekseltje, en ik weet dat je dat niet gelooft, maar het is toch echt zo. Bellatrix schreef:Ilona, dat heb ik ook hoor...het gevoel dat ze naar de ander kijken...of wel naar mij maar dan niet positief.
sprozee schreef:als je niet van jezelf houd hoe kan een ander dan van je houden???
Haha zelfs de meest onmogelijke mensen vinden ooit hun wederhelft
Alleen je moet er wel in geloven. Dat was toch uit alles is liefde? 'Liefde is net als sinterklaas, je moet erin geloven, anders wordt het niks!' En dat is zó waar.. Als jij er niet in kan geloven dat iemand ooit oprecht van jou kan houden, dan gebeurt dat wss ook niet zo snel
Finstar1991 schreef:Is een dating site niks voor jullie?
Volgens mij zijn daar een hoop leuke mannen te vinden die ook onzeker zijn.
Ik ben ook onzeker en gepest, nog steeds onzeker op het gebied van seks.
Maar gelukkig stelt mijn vriend me goed op mijn gemak.
Bellatrix schreef:Ilona, dat heb ik ook hoor...het gevoel dat ze naar de ander kijken...of wel naar mij maar dan niet positief.

Annemiekbram schreef:Volgens mij heeft elke vrouw/meisje wel last gehad met tampon inbrengen toch?
De 1e keer is volgens mij ook nooit echt geweldig prettig ofzo...
Pas na dat ik sex had gehad kon ik ook pijnloos een tampon inbrengen dus het hoeft volgens mij niet meteen iets medisch te zijn?
Nog 1 klein stukje waarvan ik hoop dat dit niet offtopic gezien wordt:
Verder lees ik dat veel mensen het jammer vinden dat veel offtopic reacties zijn verwijderd, misschien een optie om een ander topic te open daar voor gericht? Weet niet of dat bokt-technisch mag maar als het mogelijk is dan kan er misschien een soort van wachtwoord oid op voor 18 + ?? Ik meen mij te herinneren dat je ook eerst 20? paard-gerelateerde berichten moest plaatsen voor je in de huiskamer enzo kon?