Definitely 18+

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 18:07

Ik heb idd ook die van Durex, aangezien ik al een jaar droog sta moet je wat natuurlijk, dus heb die Durex die een beetje stimuleert, dat in combinatie met mijn favo speeltje (van de Ladies Night), who needs a man anyways hahaha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 18:09

IndianLady schreef:
Helaas is het gewoon zo gelopen, ben vroeger veel gepest. Mijn zelfvertrouwen en zelfbeeld zijn beneden alle peil. Ben een aantal keer flink op mn mond gegaan als ik dan de eerste stap zette. Tja op een gegeven moment durf je echt niks.

Als ik met een vriendin op straat zou lopen en er zouden mannen naar ons kijken, weet ik altijd al dat ze naar haar kijken. Want wie kijkt er nou mij?

Meer mannen dan jij denkt ;) Believe me.. Ze zeggen altijd op ieder potje past een dekseltje, en ik weet dat je dat niet gelooft, maar het is toch echt zo.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 10-08-10 18:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Stephanie_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 18:09

nou nou nou niet zo negatief over jezelf.... joh er zijn meer mannen als kerken zei mijn moeder altijd als ik een blauwtje had gelopen.

als je niet van jezelf houd hoe kan een ander dan van je houden???

Iedereen is de moeite waard ook jij!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 18:10

Ilona, dat heb ik ook hoor...het gevoel dat ze naar de ander kijken...of wel naar mij maar dan niet positief.

rockwitch

Re: Definitely 18+

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 18:11

Ok moet ik toegeven, dat heb ik ook, ben ook veel gepest en keihard afgewezen, maar inmiddels heb ik door dat er echt wel mannen zijn die ook naar mij kijken.
Dus meiden, ook naar jullie!!!

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 18:12

Bellatrix schreef:
Ilona, dat heb ik ook hoor...het gevoel dat ze naar de ander kijken...of wel naar mij maar dan niet positief.

Dat gevoel had ik ook altijd, tot ik me openstelde voor de aandacht... Gewoon lief lachen als er eentje kijkt, kost je niets en heeft vaak nog effect ook, probeer het maar eens :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 18:12

sprozee schreef:
als je niet van jezelf houd hoe kan een ander dan van je houden???

Dat is zó waar. Iedereen heeft mooie kanten. En echt waar, bij iedereen past iemand anders :j Haha zelfs de meest onmogelijke mensen vinden ooit hun wederhelft :D Alleen je moet er wel in geloven. Dat was toch uit alles is liefde? 'Liefde is net als sinterklaas, je moet erin geloven, anders wordt het niks!' En dat is zó waar.. Als jij er niet in kan geloven dat iemand ooit oprecht van jou kan houden, dan gebeurt dat wss ook niet zo snel :n

Finstar1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 18:13

Is een dating site niks voor jullie?
Volgens mij zijn daar een hoop leuke mannen te vinden die ook onzeker zijn.
Ik ben ook onzeker en gepest, nog steeds onzeker op het gebied van seks.
Maar gelukkig stelt mijn vriend me goed op mijn gemak.

Annemiekbram

Volgens mij heeft elke vrouw/meisje wel last gehad met tampon inbrengen toch?
De 1e keer is volgens mij ook nooit echt geweldig prettig ofzo...
Pas na dat ik sex had gehad kon ik ook pijnloos een tampon inbrengen dus het hoeft volgens mij niet meteen iets medisch te zijn?

Nog 1 klein stukje waarvan ik hoop dat dit niet offtopic gezien wordt:
Verder lees ik dat veel mensen het jammer vinden dat veel offtopic reacties zijn verwijderd, misschien een optie om een ander topic te open daar voor gericht? Weet niet of dat bokt-technisch mag maar als het mogelijk is dan kan er misschien een soort van wachtwoord oid op voor 18 + ?? Ik meen mij te herinneren dat je ook eerst 20? paard-gerelateerde berichten moest plaatsen voor je in de huiskamer enzo kon?

lesilla

Ik ook, gepest en duizend keer afgewezen voor mijn lelijkheid.
Maar toen ontmoete ik mijn toemalige vriend en als het goed zit neemt die persoon echt een deel van de actie over.

Gewoon niet negatief denken, want dan duw je heel veel mensen weg. Zou er echt aan werken en daarvoor hulp zoeken, het is als het net zoals bij mij was een remming in het leven.

En datingsite is zeker goede tip, kan je in veilige omgeving elkaar leren kennen. En dan is er al een stuk vertrouwensband en dat maakt het zo veel makkelijker
Laatst bijgewerkt door lesilla op 10-08-10 18:14, in het totaal 2 keer bewerkt

Stephanie_86

idd ik ben ook veel gepest en was heel onzeker maar toen kwam die jongen voor mij in plek van mn vriendin :wow: (die ik altijd veel mooier vond)

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 18:15

Finstar1991 schreef:
Is een dating site niks voor jullie?
Volgens mij zijn daar een hoop leuke mannen te vinden die ook onzeker zijn.
Ik ben ook onzeker en gepest, nog steeds onzeker op het gebied van seks.
Maar gelukkig stelt mijn vriend me goed op mijn gemak.

Datingsite is ook erg handig tegenwoordig, zo ben ik ook aan mijn ex gekomen en heb nu ook veel contact met een hele leuke jongen, die er zelfs al heb ik hem nog nooit echt ontmoet (binnekort als het goed is) er al voor zorgt dat ik me gewoon een stuk sexier en aantrekkelijker voel.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-10 18:16

Bellatrix schreef:

Idd dat laatste, ze zullen vast kijken, maar dan meer in de trant van tsjonge wat een dikzak.
Met de bruiloft van mn broer vond ik mezelf echt reuze knap, ik had make-up op (iets wat ik normaal gesproken niet doe) en mn haar zat uiteraard erg leuk (iets wat mijzelf niet lukt)

Zelfs mn familie herkende me niet :')
Dat gaf zo'n goed gevoel, heb een poging tot flirten gedaan met een vriend van mn broer, maar geen reactie teruggekregen.

Datingsite heb ik ook gedaan, 1 keer afgesproken, maar wat een afknapper plus al die onzin dat je moet betalen als je je mail wil lezen. En je wilt niet weten hoeveel (te) oude mannen en buitenlanders gereageerd hebben.
Laatst bijgewerkt door Onali op 10-08-10 18:18, in het totaal 1 keer bewerkt

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 18:17

Annemiekbram schreef:
Volgens mij heeft elke vrouw/meisje wel last gehad met tampon inbrengen toch?
De 1e keer is volgens mij ook nooit echt geweldig prettig ofzo...
Pas na dat ik sex had gehad kon ik ook pijnloos een tampon inbrengen dus het hoeft volgens mij niet meteen iets medisch te zijn?

Nog 1 klein stukje waarvan ik hoop dat dit niet offtopic gezien wordt:
Verder lees ik dat veel mensen het jammer vinden dat veel offtopic reacties zijn verwijderd, misschien een optie om een ander topic te open daar voor gericht? Weet niet of dat bokt-technisch mag maar als het mogelijk is dan kan er misschien een soort van wachtwoord oid op voor 18 + ?? Ik meen mij te herinneren dat je ook eerst 20? paard-gerelateerde berichten moest plaatsen voor je in de huiskamer enzo kon?

eigeniljk had ik alleen de eerst keer last met inbrengen.
Tegewoordig alleen beetje moeite aan einde van me cyclus, dan is het allemaal droog.

Finstar1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 18:19

Waarom doen jullie dat niet een keer?
Eens leuke make up. beetje experimenteren met je haar.
Misschien kleding stijl een beetje uitdagender.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 18:19

Maar die ene poging, hoe knap je ook bent heb je echt meerdere pogingen en meerdere vissen nodig voor je vangst hebt!

Annemiekbram

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 18:20

Idd een datingsite is een optie!
Via chatten praat het veel makkelijker als irl vind ik.
Ook ik was/ben altijd onzeker maar dat komt echt wel goed!
Negatief denken deed ik ook altijd, maar leerde op zo'n faalangstachtige cursus dat je alle negatieve gedachten om kunt draaien naar een positieve bijvoorbeeld:
Ik moet naar de tandarts maar die gaat me vast en zeker pijn doen. Omdraaien naar => Ik ga naar de tandarts en die gaat me helpen zodat mijn gebit weer netjes is.
*is een slecht voorbeeld maar weet zo ff niets anders*
Elke negatieve gedachte opschrijven en dan daaronder het omdraaien in iets positiefs helpt wel.
Bijvoorbeeld: Ik ben lelijk => Ik heb wel mooie ogen!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 18:23

No way in hell dat ik een datingsite ga inschakelen. :')
Dat durf ik niet hoor. :=

Stephanie_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 18:24

ik zou dat ook niet durven persoonlijk maar hier op bokt al wel veel (goede) ervaringen gelezen...

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 18:25

Bellatrix schreef:
No way in hell dat ik een datingsite ga inschakelen. :')
Dat durf ik niet hoor. :=

waarom niet? je zit achter je schermpje! kan niets gebeuren meis :D

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 18:25

Niet durven? Je kan op iedere moment weer afhaken joh! Proberen kan altijd nog ;) Dat is het mooie van die sites!

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 18:27

idd, daar zijn de blokkeerknoppen voor, helemaal ideaal

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 18:27

Ik dacht ook dat ik lelijk was, ben heel erg gepest idd... Maar toen ging ik op een gegeven moment uit en opeens kwam ik erachter dat jongens mij toch best leuk vonden! En toen ik klaar was met school en naar een nieuwe opleiding ging, ging er echt een wereld voor me open! Ik werd door de aandacht van de jongens in de kroeg steeds zekerder van mezelf en ging mezelf steeds leuker vinden en keek ook met andere ogen naar mezelf. Dat heeft echt heel veel goeds gedaan voor mijn flirt en later sexleven! Enne, ik ben echt heeeeel vaak, heeeeel hard op mn plaat gegaan met flirten, maar daar moet je lak aan hebben! Ooit lukt het een keertje! Maar als je niet probeert, kan het ook niet slagen.

K heb overigens ook op datingsites gestaan en daar heb ik de jongen leren kennen die mij ontmaagd heeft, maar daar aan vooraf heb ik meerdere meets gehad, stuk of 4 en dat was allemaal niets, echt erg....

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 18:29

Ik bedoel dat ik niet zo ga afspreken met iemand die ik via die site 'heb leren kennen'. Dát durf ik niet...

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 18:29

Bellatrix schreef:
Ik bedoel dat ik niet zo ga afspreken met iemand die ik via die site 'heb leren kennen'. Dát durf ik niet...

Maar in een kroeg is die persoon toch ook wildvreemd, zelfs vreemder dan op inet