Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mirkim schreef:Dat heb ik inderdaad gemerktik was zo bang dat ik het weer supersnel zou verliezen! Ook omdat ik voor mijn gevoel pas bezig ben... (v.a. april..). Heel veel mensen zeiden het inderdaad: die conditie verlies je niet... Maar ik kon het nog niet helemaal geloven, maar nu heb ik het dus zelf wel ervaren
Pebblesther schreef:Mijn schoenen van asics waren rond de €80 en lopen super.
Ik moet zeggen dat ik het toch nog tegen vond vallen met m'n conditie toen ik terug kwam van vakantie (2 wk). Ik heb het gewoon weer opgebouwd, eerst weer 4.2 km en nu kan ik weer mijn langere rondjes.
En met dat afvallen valt het ook wel tegen. Ik loop meestal 3 keer per week maar val niet echt af. Maar ik snoep ook wel gewoon hoor.
barbara28 schreef:wat zijn tubesis dat een merk loopschoenen?
ik denk dat heb mij er aan ligt dat ik eigenlijk iets te zwaar ben voor hardlopen en iets te fanatiek van start was gegaan, nu ik 1x in de 5 dagen loop, gaat het prima!
BrittKitt schreef:Tubes zijn 'steunkousen' toch? Van die kniekousen die flink strak zitten en daardoor bepaalde blessure beperken. Vaak betekent het ook dat je je grote teen teveel 'optilt' met rennen, die moet laag blijven. En de demping kan ermee te maken hebben, zijn je schoenen nog goed? Loop je meestal op harde ondergrond? Etc. Het is soms een beetje zoeken, ik kreeg er gisteren een beetje last van omdat we op steen hebben gelopen, normaal loop ik in het bos, dat dempt en veert veel meer.
Dreeetje schreef:Mijn maat klopte wel maar mijn vriendin kreeg wel een maat groter inderdaad.. Had wel dat ik heeeel anders ging lopen met die schoenen, ging ze inlopen op mijn werk en had echt last van de onderkant van mijn voeten. Heb trouwens ook corrigerende schoenen. Hadden jullie daar ook last van?
Tommy_hvj schreef:Gister les 8 gedaan in plaats van les 6 omdat die les weer hetzelfde was als les 5 en die liep ik nu zo makkelijk dat ik maar les 8 heb gedaan. Ging erg lekker! Alleen wel weer pijn bij me scheenbeen, maar donderdag ga ik nieuwe schoenen halen!