ik geloof dat het er mee te maken heeft dat ze bij het RIB gaan testen wat ik eventueel nog zelfstandig kan, daarvoor moet ik constant zijn en dus ook geen vooruitgang boeken. Volgens mij is dat de reden dat er geen behandeling mogelijk is in combinatie met het RIB. Zo heb ik het in ieder geval begrepen.
ik heb geslapen, maar wel erg onrustig. Ik kreeg natuurlijk geen medicatie omdat ik volgens hun rustig genoeg was. Vragen ze net hoe ik heb geslapen, dus ik zeg onrustig. Zeggen dat ik voor medicatie had moeten komen
Net ook naar de huisarts geweest hier op de afdeling, ik heb last van mijn mond en tong. Maar dat is een bijwerking van de medicijnen, dus ik moet veel zuurtjes gaan eten. Dat is een beteer recept dan al die pillen
eigenlijk schandalig zoiets, je zit daar voor hulp, maar wat krijg je
bromfiets
Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-10 11:50
nee, maar dat was ik al wel gewend
Ik maakte gisteren een grapje, dat ik heel goed kan tekenen en breien, maar dat ik niet zo goed ben in leven.... Toen zaten ze me ook heel raar aan te kijken...
SteffiiY
Geplaatst: 02-08-10 11:50
toch goed van je, dat je de humor er nog van in ziet
Dat vonden ze hier dus geen humor, dat vond ik wel jammer...
Net gegeten, nu wachten tot 3 uur, dan heb ik creatieve therapie. Daar ben ik een Escher aan he natekenen. Waarom makkelijk doen als hett moeilijk kan zei die therapeut, dat klopt ook wel met mijn persoonlijkheid.
tiwi1969
Geplaatst: 02-08-10 15:39
Escher is leuk, daar zit geen begin en geen eind aan.
Escher is idd erg leuk om te tekenen, ik ben nu met oost-indische inkt bezig, geeft best een mooi resultaat
Er is net een nieuwe client binnen gebracht en daar word ik helemaal zenuwachtig van. Ze blijft maar schreeuwen... Ik ben maar naar mijn kamer gevlucht...
Ik zal binnenkort wat foto's maken, dan moet ik eerst naar huis want ik heb mijn camera niet bij me.
Ik hoor haar nu niet, maar ze ligt op de kamer tegenover die van mij. Dus als ze vannacht op haar kamer gaat schreeuwen hoor ik het wel. Maar dan ga ik om een slaappil vragen, wantt dat trek ik niet...
eekhoornerik
Geplaatst: 02-08-10 21:55
Nogmaals sterkte Bromfiets!! Ben ook een keer opgenomen geweest en het is bepaald niet makkelijk.
Zeker als er steeds nieuwe clienten binnen komen met allemaal hun eigen problematiek en soms rare gedrag. Heb je wel een rustige kamer? En rustige buren ivm slapen?
Zijn er wel veel vaste verplegers of ook elke dag een andere uitzendkracht ivm de zomerperiode? Dat had ik toen en dat vond ik erg vervelend.
Probeer, als je je ook maar even helder en krachtig voelt, zelf veel te lezen en uit te zoeken over je toekomst en eventuele mogelijkheden.
Laat het niet helemaal van hun mening/visie afhangen maar probeer zelf ook te onderzoeken waar je je goed bij zal voelen en wat jij denkt dat je nodig hebt om beter te worden.
Hoe lang blijf je daar nog? Mag je in het weekend even naar huis of nog niet?