Bang voor mijn bevalling!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 21:48

JessAndHope schreef:
Caroline1985 schreef:
Wat doe je daar nog Jess? Als ik jou was zou ik op zoek gaan naar een andere organisatie!

Je moet je er wel op je gemak en begrepen voelen want je zult nog lang bij ze moeten lopen. ZVind het een hele rare gang van zaken moet ik zeggen.. :( Is ook niet lekker zwanger zo zijn voor je. Je moet er toch iedere keer weer naartoe terug.

Neenee! Het is de organisatie die de echo's doet waar ik ontevreden over ben. Godzijdank vrijdag de laatste keer dat ik daar heen moet. Over mn verloskundigen ben ik meer dan tevreden :j Die hebben ook gevraagd of ik ale klachten op papier wilde zetten zodat ze er wat mee konden doen. Schijnen dus meer klachten te komen over die echoscopisten.

Hoorde van een vrouwtje op mn zwangerschapszwemmen dat de 20 weken echo 3 kwartier duurt... nou ik stond met 10 minuten buiten hoor!!!

Oh oke. Had het verkeerd begrepen sorry! Maar lekker dan met 10 minuten buiten. Ik zou toch eisen dat ze het nog een keer overnieuw doen kosteloos en dan 3 kwartier i.p.v. 10 minuten. Ze kunnen in die 10 minuten nooit alles gezien hebben!
Gelukkig heb je een fijne verloskundige! :)

Ti_Amo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 23:33

en Caroline,
Voel je al iets?? ga je bevallen vandaag??
Zou wel leuk zijn op de uitgerekende datum he ;)

Joyckuh

Re: Bang voor mijn bevalling!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 09:07

Jesseandhope: Brrr wat een verschrikkelijke echoscopiste! Daar zou ik ook flink over gaan klagen ja...

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-10 09:33

Ag, ben benieuwd hoe het morgen gaat! Ik ga gewoon niet eerder weg dan dat ik een satisfying antwoord heb gehad op de vraag of het een meisje of jongen word..... En dan moeten ze me er toch echt van overtuigen dat ze het niet uit de duim zuigen om me weg te krijgen. Heb geen zin om weer met 10min. buiten te staan :n

Helaas is de stuwing nog niet minder, dus sta af en toe te tollen op mn benen zo beroerd ben ik er van! Maarja.... in het slechtste geval nog 7 weken ;)

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 11:42

Ti_Amo: Neeeehh nog geen beeb hahaha... Heb zo onderhand de halve nacht wakker gelegen in de hoop wat te voelen maar neeee beeb zit nog altijd lekker warm bij moeders :P. Ben benieuwd ze heeft nog de hele dag ;). Zou zeker leuk zijn!!

JessAndHope: Groot gelijk heb je. Is ook niet onbelangrijk zo een echo.. Laat je niet afschepen!

marius

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 12:09

Ik ga jullie even volgen!
En vooral meelezen haha, ben zelf niet zo van het reageren.
Ikzelf ben 8 februari 2011 uitgerekend, ben net over de helft dus :j

semenamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 12:22

Hier ook nog steeds niets..vanmorgen nog bij gyn geweest. Beeb doet het nog goed..tandjes op elkaar houden dus!

Welkom Marius!Gefeliciteerd met je zwangerschap!Gaat alles goed?

Joyckuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 12:31

Caroline: Nou ik duim voor je mee dat ze vandaag komt! En anders is oktober ook een mooie maand he!

Marius: Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 13:19

Marius gefeliciteerd met je zwangerschap!! Geniet er lekker van!
Joyckuh: Dank je wel.. :)
SemenAmy: Bij jou ook nog geen beeb. Gelukkig gaat alles goed met de kleine dat is het belangrijkste! Nog even volhouden dus! :D

Chantal78

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 15:30

marius schreef:
Ik ga jullie even volgen!
En vooral meelezen haha, ben zelf niet zo van het reageren.
Ikzelf ben 8 februari 2011 uitgerekend, ben net over de helft dus :j

ik 6 febr :D

marius

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 16:43

Gezellig haha :D
En beide uit Friesland zie ik.. waar kom je vandaan als ik vragen mag?

Chantal78

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 22:00

dongjum vlakbij franeker

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 22:29

JIj ook gefeliciteerd chantal!!! :D

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-10 13:55

Nou, vandaag weer een echo gehad. En voor het eerst een aardige echoscopiste!
Ik kan namelijk niet op mn rug liggen, omdat ik dan gewoon van mn graat ga. Dus ik zei op een gegeven moment: oh oh... ik word weer beroerd. Nou toen mocht ik even rustig wat drinken en toen weer gaan liggen, maar dan op mn zij :j Echt super aardig!

Ook voor het eerst dat ik daadwerkelijk iets zág van mn kindje. Al heeft ze het nu wat krapper, ik kon toch heel mooi het mondje en gezichtje zien enzo! En ze zwaaide ook nog := Zo leuk!

Ze kon alleen niet goed zien of het een jongen of een meisje werd. Ze ligt errug hoog, dus ze moest al heel hard met dat ding tussen mn ribben duwen om uberhaupt een beetje beeld te hebben (argh, dat voelt verre van prettig! Voelt nou alsof alles beurs is), maar als ze iets moest zeggen, dan dacht ze dat het een meisje werd.
Nou, dat dachten ze met 15 weken ook al. Dus gaan we er maar vanuit dat het een meid word heah :j

Anyway, ondanks dat ik me vandaag super beroerd voel door de stuwingen, nog beroerder van de echo terug kwam. Is het wel voor het eerst dat ik daar met een goed gevoel weg ben gegaan :j

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-10 13:57

Ohjah... mevrouwtje heeft nog 4 dagen om in te dalen...... Zal mij benieuwen ;)
Bij mn moeder waren beide zwangerschappen niet ingedaald. Dus ik hoop dat die van mij wel in gaat dalen, dan heb ik tenminste weer wat lucht.

Én volgens de echoscopiste word het meer als een 8 ponder :n Helaas helaas! Nu word er onder de 8 pond niks geboren in mijn familie, maar had gehoopt een uitzondering te zijn :+
1 geruststellende gedachten: het hoofdje is gewoon netjes, niet extreem groot ofzo...

Chantal78

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 15:13

fijn dat alles goed ismet jekindje.
waarommoest je voor echo?
of doen ze dat altijd op het einde van je zwangerschap.

semenamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 15:50

Fijn dat alles goed is JessandHope..maar hoezo nog 4 dagen om in te dalen? Snap ik niet helemaal geloof ik?Je moet toch nog een maand?

Joyckuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 15:55

JesseandHope: Fijn dat alles goed is! En een 8 ponder, mwah, zijn wel mooie dikke kindjes hoor :))

Chantal78

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 16:55

Joyckuh schreef:
JesseandHope: Fijn dat alles goed is! En een 8 ponder, mwah, zijn wel mooie dikke kindjes hoor :))

idd,ik was zelf een 9 ponder :D

Joyckuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 17:04

4330 gram en flink wat centimeters lang :D
Afbeelding

Het enige nadeel aan zo'n reuzenkind is, dat al die lieve kleine kleertjes snel te klein worden... Hij zat na een week echt in maat 56 en na nog eens 2 weken moest hij toch naar 62...

Chantal78

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 17:16

ze zeiden tegen mij ook alniet te veel kleine maatjes kopen zijn ze zomaar uit

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 17:22

Wat een poepie Joyckuh!!! <3 ben jaloers..

Nou ik vraag me 1 en ander sterk af en ben benieuwd of jullie dit herkennen.

Hallo allemaal, Gisteravond had ik erge last van harde buiken maar deze gingen na een nachterlijke wandeling samen met vriendlief over in behoorlijk pijnlijke ``weeen``. Voelde het opkomen had een zeer duidelijk hoogtepunt en zwakte na 1 - 1,5 minuut weer af. Hier heb ik de hele nacht last van gehad en heb daardoor niet lekker kunnen slapen omdat ze om de 6 minuten kwamen en best heftig waren. Nu heeft dit aangehouden tot vanmiddag uurtje of 12. Daarna nog een enkeling maar ondertussen alleen nog wat steken en zeurderige pijn. Slijmprop verloor ik eerder al beetje bij beetje en vannacht nadat ik voor de zoveelste keer op het toilet zat verloor ik 2 grote stukken slijmprop. En nu al de rest van de dag om de haveklap slijmverlies soms beetje rossig en andere keer weer heeeeeel dunne slijm en doorzichtig maar dus niet echt weeen meer. Ben vandaag uitgerekend en vraag me af of jullie dit herkennen. Vooral het gedeelte weeen hele nacht en nu niets meer. :( Hoopte dat de kleine meid er nu wel zou zijn na mijn slapeloze nacht. ;-). Kan het nu nog lang duren? (sowieso max. 2 weken daarna word ik uiteraard ingeleid). Mijn excuses voor het lange verhaal.

Iemand een idee??? :(

Joyckuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 17:25

Caroline: Ik denk dat het niet lang meer zal duren :D
Ja schatje was hij he! Nog steeds hoor, tis een heus moederskindje geworden en dat dikke is er echt vanaf :=

Chantal78

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 17:27

ik zou het niet weten ben zelf voor de 1ste keer zwangermaar kan jeje verloskundige niet bellen?

hoop voor je dat het door zet

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 17:33

Oh ik hoop zoooo dat ik straks weer zo een bui krijg (zeg ik nu wel maar be carefull what you wish for hahah ;-)). Wil de kleineeee hahahaha...

Ja zeker een poepie!! Een mama's kindje :D Leuk man!!
Ja dat dikke is meestal als ze newborn zijn. Vind dat altijd zo snel verdwijnen bij die kleintjes. Voor je het weet zijn ze baby af.

Duimen jullie mee??? O:)