JessAndHope schreef:Caroline1985 schreef:Wat doe je daar nog Jess? Als ik jou was zou ik op zoek gaan naar een andere organisatie!
Je moet je er wel op je gemak en begrepen voelen want je zult nog lang bij ze moeten lopen. ZVind het een hele rare gang van zaken moet ik zeggen..Is ook niet lekker zwanger zo zijn voor je. Je moet er toch iedere keer weer naartoe terug.
Neenee! Het is de organisatie die de echo's doet waar ik ontevreden over ben. Godzijdank vrijdag de laatste keer dat ik daar heen moet. Over mn verloskundigen ben ik meer dan tevredenDie hebben ook gevraagd of ik ale klachten op papier wilde zetten zodat ze er wat mee konden doen. Schijnen dus meer klachten te komen over die echoscopisten.
Hoorde van een vrouwtje op mn zwangerschapszwemmen dat de 20 weken echo 3 kwartier duurt... nou ik stond met 10 minuten buiten hoor!!!
Oh oke. Had het verkeerd begrepen sorry! Maar lekker dan met 10 minuten buiten. Ik zou toch eisen dat ze het nog een keer overnieuw doen kosteloos en dan 3 kwartier i.p.v. 10 minuten. Ze kunnen in die 10 minuten nooit alles gezien hebben!
Gelukkig heb je een fijne verloskundige!
Is ook niet lekker zwanger zo zijn voor je. Je moet er toch iedere keer weer naartoe terug.
Die hebben ook gevraagd of ik ale klachten op papier wilde zetten zodat ze er wat mee konden doen. Schijnen dus meer klachten te komen over die echoscopisten.

. Ben benieuwd ze heeft nog de hele dag
Zo leuk!

ben jaloers..