Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
babydolll schreef:Krultang, ik heb de krulversie van jou stijltang. Ik moet zeggen dat ik mn krullen met de stijltang niet zo mooi vind. Dat alleen wassen hou ik in gedachte! worden die extensions daar niet droog van? ik gebruik trouwens gewoon volume shampoo en conditioner voor mn extensions, geen zin m'n dure spul daar aan uit te geven.
Ik gebruik die haarlak van loreal, die gouden..
kamaron schreef:als je vaak klitten hebt probeer dan veel een maskertje te doen, ga je zwemmen doe je vooraf creme in je haar of een masker en maak dan een strakke vlecht, dat scheelt je bergen veel klitwerk.
Het kan ook aan je extensions zelf liggen, ik had voordien ook altijd klitten en deze extensions die ik nu heb kan ik voortdurend los dragen ook met zwemmen en slapen en ze zitten nooit in de klit. Is top kwaliteit haar.
xSOULSISTER schreef:kamaron schreef:als je vaak klitten hebt probeer dan veel een maskertje te doen, ga je zwemmen doe je vooraf creme in je haar of een masker en maak dan een strakke vlecht, dat scheelt je bergen veel klitwerk.
Het kan ook aan je extensions zelf liggen, ik had voordien ook altijd klitten en deze extensions die ik nu heb kan ik voortdurend los dragen ook met zwemmen en slapen en ze zitten nooit in de klit. Is top kwaliteit haar.
Welk haar heb je?
Pontifice schreef:DeadxStar schreef:Pontifice: Klitten e.d. ligt aan het haar..
Ik heb geen euro socap gehad dus heb daar geen ervaring mee, wel een ander soort SoCap. En dat was hardstikke fijn haar..
Eruit halen kan je zelf doen (of nouja, iemand laten doen is makkelijker, je moeder of je vriend ofzo)
Moet je extensionverwijder vloeistof halen. Aceton kan ook, maar das nog slechter voor je haar.
Of je kan het bij iemand laten doen, waar ik ze toen heb laten zetten, die verwijderd ze ook.
Op marktplaats kan je ook zoeken! Staan er ook genoeg die dat doen
En die klit eruit kammen is denk ik toch wel nodig, aangezien je anders het er straks uit moet knippen als het erger wordt! En dat wil je niet denk ik..
Zonde zeg, en zou inderdaad niet meer bij haar gaan. Ik zou dr wel een mailtje sturen oid! Dit is echt niet netjes! Hoeveel heb je ervoor betaald?
Ik ben van de week 3 uur bezig geweest met die klitten.. hadden het grootste deel eruit (kan er zelf niet bij, moet steeds iemand vragen) en na 3 dagen was ie weer net zo erg..
terwijl ik mn haar nu wel 3 keer per dag kam..
Heb iemand gemaild die extensions zet of ze ze eruit wil halen..
Gister met olie en tang (gelezen op internet) geprobeerd, en met stijltang verhitten maar wou niet en heb geen zin dat ik straks zelf geen haar meer heb.
Dan maar geld betalen, gebeurt het tenminste wel goed.
De prijs dat ik heb betaald viel super mee..
250 euro en had 35 euro korting (maandkorting), dus 215 euro..
Het gebeurde allemaal heel netjes en haar zag er in het begin ook echt goed uit.. maar is nu echt heel lelijk geworden.
Ik hoop dat alles er zo snel mogelijk uit is, doe dit nooit weer. Werd zowiezo gek met dit warme weer en dan zo veel haar op mn hoofd..
Kan niet zwemmen want dan wordt die klit steeds groter.
Gelukkig heb ik nog een goede set clip-in, ben denk ik genoodzaakt die tijdje in te houden want mn moeder heeft ook aan mijn eigen haar lopen knippen..
Ik zal is kijken of het lukt fotos te maken, je schrikt je dood