Hairextentions/Weave laten zetten: deel ll

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 14:18

Iehhh zag gisteren een meisje met clip ins, hele andere kleur (blond..) en het was gewoon stro. :')

lrm

Re: Hairextentions/Weave laten zetten: deel ll

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 14:24

nou ik moet zeggen dat die van mij ook wel tegen vallen hoor. ziet er slecht uit (al heb ik geen clip-ins). ziet er een beetje droog uit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 14:36

Vergeleken met die ik zag zal het vast wel meevallen :D :D Ze had heel dun en steil haar van zichzelf, en dan ineens een bos stro eronder. :=

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 15:13

babydolll schreef:
Krultang, ik heb de krulversie van jou stijltang. Ik moet zeggen dat ik mn krullen met de stijltang niet zo mooi vind. Dat alleen wassen hou ik in gedachte! worden die extensions daar niet droog van? ik gebruik trouwens gewoon volume shampoo en conditioner voor mn extensions, geen zin m'n dure spul daar aan uit te geven.
Ik gebruik die haarlak van loreal, die gouden..

Ik heb die van mij toen ook met de stijltang gedaan, en die krullen vind ik echt mooi :j
En valt mee hoor die droogte, doe na het wassen beetje serum in de punten, en dan laten drogen :j

@urselin: Ja fijn he! :D Bij mij zakte het ook altijd snel uit, maar nu helemaal niet!

Voorstelrondje:

Je boktnaam: DeadxStar
Gewone naam: Veronique
Merk haar: Socap
Methode (weave/clipin/enz/enz): extensions (wax)
Lengte(?): 55/60 cm
en natuuuuúrlijk foto van je 'eigen'haar, en foto met je
neppe ( )haar!

Foto komt nog, heb nog geen goeie van mn echte haar haha

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 15:59

Goodjob! The first one! *\o/*
Pb het me ook even, voor de openingspost nieuwe topic :))
Incl foto's!

Laatste stuur datum? euh vrijdag? 00:00?

babbii_lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 02:37

Pontifice dat heb ik ook gehad met de wax extensions een drama ik had het na 2 maanden ben terug gegaan ze hebben met veel pijn en moeitje de extensions eruit gehaald de klit eruit getrokken haar voor haar heel voorzichtig

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 04:46

Dan is het waarschijnlijk gewoon verkeerd gezet.. :\
Hopen dat het goed komt! :(:)

kamaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 09:33

als je vaak klitten hebt probeer dan veel een maskertje te doen, ga je zwemmen doe je vooraf creme in je haar of een masker en maak dan een strakke vlecht, dat scheelt je bergen veel klitwerk.
Het kan ook aan je extensions zelf liggen, ik had voordien ook altijd klitten en deze extensions die ik nu heb kan ik voortdurend los dragen ook met zwemmen en slapen en ze zitten nooit in de klit. Is top kwaliteit haar.

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 09:47

kamaron schreef:
als je vaak klitten hebt probeer dan veel een maskertje te doen, ga je zwemmen doe je vooraf creme in je haar of een masker en maak dan een strakke vlecht, dat scheelt je bergen veel klitwerk.
Het kan ook aan je extensions zelf liggen, ik had voordien ook altijd klitten en deze extensions die ik nu heb kan ik voortdurend los dragen ook met zwemmen en slapen en ze zitten nooit in de klit. Is top kwaliteit haar.

Welk haar heb je? :D

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 14:05

Pontifice: Klitten e.d. ligt aan het haar..
Ik heb geen euro socap gehad dus heb daar geen ervaring mee, wel een ander soort SoCap. En dat was hardstikke fijn haar..
Eruit halen kan je zelf doen (of nouja, iemand laten doen is makkelijker, je moeder of je vriend ofzo :P )
Moet je extensionverwijder vloeistof halen. Aceton kan ook, maar das nog slechter voor je haar.

Of je kan het bij iemand laten doen, waar ik ze toen heb laten zetten, die verwijderd ze ook.
Op marktplaats kan je ook zoeken! Staan er ook genoeg die dat doen :j

En die klit eruit kammen is denk ik toch wel nodig, aangezien je anders het er straks uit moet knippen als het erger wordt! En dat wil je niet denk ik..

Zonde zeg, en zou inderdaad niet meer bij haar gaan. Ik zou dr wel een mailtje sturen oid! Dit is echt niet netjes! Hoeveel heb je ervoor betaald?

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 15:44

Boktnaam: Urselin
Naam: Claudia
Merk haar: Great Lengths
Methode: extensions met waxjes, vastgezet door geluidsgolftechniek.
Lengte: < 40cm
Zonder extensions (twee jaar geleden):
Afbeelding

Met extensions (paar maanden geleden):
Afbeelding

Wat balen van je haar Sandra!
Ik heb geen ervaring met klitten, maar ik kreeg bij de kapper altijd het advies om regelmatig de waxjes van elkaar los te trekken (om de paar dagen en vooral na het wassen). Dat is bij mij eigenlijk niet nodig, omdat ik maar 25 extensions heb en ze dus ver uit elkaar zitten :j

kamaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 17:01

xSOULSISTER schreef:
kamaron schreef:

Welk haar heb je? :D

Giambertone

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 17:03

Urselin, vind je op die 2e foto echt op lindsay lohan lijken. :+ De oude lindsay lohan dan, niet de drugsverslaafde die ze nu is. :')

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 19:04

Lindsay Lohan? Je bent de eerste die het zegt :))

Smart

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 21:29

Oei, van sommige verhalen word je niet vrolijk.. Ik hoop dat je ze nog gewoon goed uit je haar kunt halen. Ik zou die persoon ook wel even mailen of bellen hoor, je hebt er waarschijnlijk goed voor betaald..!!!

Ik hoop maar dat die van mij niet zo gaan klitten, daar zou ik niet blij mee zijn!

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 18:15

@ pontifice: Valt idd mee, maar is alsnog veeeeeelste veel geld voor zulk slecht haar! Een euro zou nog teveel zijn :P

Zonde zeg.. Olie en tang alleen werken niet, je moet echt spul hebben wat die waxjes wat weker maakt.

Hoop voor je dat je eigen haar niet al te beschadigd is!

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 18:22

Pontifice schreef:
DeadxStar schreef:
Pontifice: Klitten e.d. ligt aan het haar..
Ik heb geen euro socap gehad dus heb daar geen ervaring mee, wel een ander soort SoCap. En dat was hardstikke fijn haar..
Eruit halen kan je zelf doen (of nouja, iemand laten doen is makkelijker, je moeder of je vriend ofzo :P )
Moet je extensionverwijder vloeistof halen. Aceton kan ook, maar das nog slechter voor je haar.

Of je kan het bij iemand laten doen, waar ik ze toen heb laten zetten, die verwijderd ze ook.
Op marktplaats kan je ook zoeken! Staan er ook genoeg die dat doen :j

En die klit eruit kammen is denk ik toch wel nodig, aangezien je anders het er straks uit moet knippen als het erger wordt! En dat wil je niet denk ik..

Zonde zeg, en zou inderdaad niet meer bij haar gaan. Ik zou dr wel een mailtje sturen oid! Dit is echt niet netjes! Hoeveel heb je ervoor betaald?

Ik ben van de week 3 uur bezig geweest met die klitten.. hadden het grootste deel eruit (kan er zelf niet bij, moet steeds iemand vragen) en na 3 dagen was ie weer net zo erg..
terwijl ik mn haar nu wel 3 keer per dag kam..

Heb iemand gemaild die extensions zet of ze ze eruit wil halen..
Gister met olie en tang (gelezen op internet) geprobeerd, en met stijltang verhitten maar wou niet en heb geen zin dat ik straks zelf geen haar meer heb.
Dan maar geld betalen, gebeurt het tenminste wel goed.

De prijs dat ik heb betaald viel super mee..
250 euro en had 35 euro korting (maandkorting), dus 215 euro..
Het gebeurde allemaal heel netjes en haar zag er in het begin ook echt goed uit.. maar is nu echt heel lelijk geworden.

Ik hoop dat alles er zo snel mogelijk uit is, doe dit nooit weer. Werd zowiezo gek met dit warme weer en dan zo veel haar op mn hoofd..
Kan niet zwemmen want dan wordt die klit steeds groter.

Gelukkig heb ik nog een goede set clip-in, ben denk ik genoodzaakt die tijdje in te houden want mn moeder heeft ook aan mijn eigen haar lopen knippen..
Ik zal is kijken of het lukt fotos te maken, je schrikt je dood :+

wat voor een olie heb je gebruikt? vorig jaar heb ik mijn extensions met olijf olie er uit gehaalt, dat ging prima. ze gleden er zo uit...

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 19:53

Gisteren mijn extensions weer laten zetten! :) 140 Stuks ben er weer enorm blij mee :+:

friezegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 20:35

Inderdaad een vlecht dragen tijdens het zwemmen is het beste. Als je hebt gedouched je haren droog fohnen en gelijk controleren of de waxjes nog los van elkaar zijn. Als je dit doet samen met het gebruik van goede producten kun je knopen op je hoofd voorkomen.

Smart

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 10:11

Zie weer mooie dingen voorbij komen...

Ik ga over een paar uurtjes, heb er onwijs veel zin in... :j
_kimmm, heb je een foto?

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 10:20

Succes smart :D!

Smart

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 10:25

Dank je.... :D:D

babydolll

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 10:54

veel plezier smart, wel een foto plaatsen hoor!
Ik zal zo het lijstje eens invullen, mag het ook zonder foto? dan hoeven jullie niet zo te schrikken :+

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 10:56

Ik zal van de week weer is een foto plaatsen Ben er zo enorm blij mee :+:

Afbeelding

zo was het de laatste keer :+: en nu is het eigenlijk weer zo alleen met wat highlights er doorheen

Smart

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 11:03

Leukkk.. :D

Als je ze laat zetten mag je toch geen producten in je haar hebben, dus zeg maar met schoon haar naar de kapper toe..? :)