Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) en heb nu dus 2 prikken gehad. Sinds een dikke week ben ik echt onwijs achteruit gegaan, lopen, staan alles doet me onwijs zeer en dan hebben we het nog niet gehad over de gigantische vermoeidheid.. Misschien is het toeval hoor, maar het is de enige link die ik kan leggen. Je gaat toch kijken naar oorzaken waarom je je ineens zo slecht voelt.Tinky12 schreef:Nee...je kunt er niet van achteruit gaan.Wat je wel kunt doen is nog een aantal dingen laten testen zoals foliumzuur en vit.D.
Ik ga momenteel elke dag achteruit en de de B12 werkt nu injectie slechts een uur of 5,dit heb ik een aantal maanden geleden ook gehad en toen bleek mijn Vit.D slechts 24 te zijn ipv 50-150.
Hiervoor heb ik 2x een boost gehad,elke 6 weken 1...de laatste controle zat ik op 78 maar nu ik weer zo hard achteruit ga en bijna niet meer kan staan vermoed ik dat hier weer een probleem is.
Sinds ik geprikt word heb ik soms tintelingen in mijn vingers en opgezette voetzolen (en een vette huid met veel pukkels, grr) maar dat had ik eerst nooit en ben ook moeier sinds ik geprikt word. Denk soms wel dat ik er mee wil stoppen omdat ik toch niet genoeg geprikt krijg maar als ik dan weer hoor wat de gevolgen kunnen zijn.. Gelukkig nog 4 weken voor mijn secont opinion. Alleen is dat voor de moeheid niet voor de B12 maar wie weet doen ze daar ook iets aan. Denk dat ik ze nog maar even ga mailen/bellen erover. Zirano schreef:Zitten jullie al op t B 12 forum? daar zie je een hoop over de syptomen de behandeling etcetc. Je kunt er alle vragen kwijt.
maar 1 keer per week is neit veel. Ben jij ook begonnen emt n Booster van 2 keer per week gedurende 5 weken?
Mirjamsel. B12 haal je uit dierlijk voedsel, Jouw lichaam neemt het neit op. Dus houd het goed in de gaten of je het wel uit bambix koekjes opneemt. Anders zou je om de neus of mondspray kunne vragen dat gaat via de slijmvliezen en sommige hebben daar wel baat bij.
Wat voor neus/mondspray bedoel je? Een speciale? __Marije__ schreef:Maar jij bent dus ook begonnen met 1 prik per week?
Ik vind het heel moeilijk, ik wil niet de dokter uit gaan hangen maar wil me ook beter voelen. Zij geven aan dat 1 keer per week een normale opstartdosis is en daarna eens per maand/2 maanden
__Marije__ schreef:Maar jij bent dus ook begonnen met 1 prik per week?
Ik vind het heel moeilijk, ik wil niet de dokter uit gaan hangen maar wil me ook beter voelen. Zij geven aan dat 1 keer per week een normale opstartdosis is en daarna eens per maand/2 maanden