Haar/haarverf deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 13:05

Ik heb van de week mijn haar laten knippen! Het is van heel lang (klik) naar dit gegaan:

Afbeelding
Niet echt de meest mooie foto :Y)

Moet wel even wennen hihi :D

MissBonny

Re: [centraal] Haar/haarverf deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 21:15

Hmmm Donjaaa, het kokmt wel meer in de richting! Maar is ook nog niet helemaal wat ik zoek O:)
Ik zoek dat het nog meer 'los' is zeg maar..

xxxdonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 21:42

Pips

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 22:24

@ horse_mine: super leuk!!

haajj,
ik wil heel graag mijn haar korter laten knippen, nu is het niet zo heel lang(net iets over mijn schouders) maar het is wel heel zwaar en warm, ik krijg er hoofdpijn van, het zit nooit, ik wordt er super chaggo van en heb het dus ook altijd in een knotje of staart zitten(liefst knotje). Maar goed, dat vindt ik eigenlijk niet zo leuk dus wil ik mijn haar kort(er) laten knippen, maar het moet wel leuk zijn en leuk staan. Wie weet er een leuk kort kapsel dat mij staat(ik heb een beetje een langwerpig hoofd en een beetje flapoortjes dus liefst wel een kapseltje wat mijn oren een beetje bedekt. Ook krult mijn haar een beetje(sommige plukken wel, andere niet. De ene dag krult het erg, de andere dag is het meer slag) Ik wil er opzich wel wat werk aan hebben (dwz stijlen, waxen, kammen, fohnen, whatever.) maar ik wil geen half uur voor de spiegel staan ofzo. Het hoeft niet perse in een staartje te kunnen, als het maar niet in mijn nek hangt.
Liefst ook plaatjes laten zien.

fetisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 11:28

Ik kom hier ook even binnenhuppelen O:)

Kent er iemand leuke opsteekkapsels om uit te gaan?

Pips

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 15:05

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 22:47

stef_sweety schreef:
Ik heb zolang ik kan herrinneren altijd langhaar gehad en wil graag een keer helemaal iets anders met mijn haar. Ik heb dus besloten om het ongeveer het zelfde te laten knippen als sylvie v/d vaart mensen in mijn omgeving hebben allemaal verschillende mening de 1 zegt wat leuk zal je leuk staan, andere mensen vinden het zonde ect ect. Me moeder daarintegen die altijd trots was op mijn haar vind het zelfs een leuk idee en dat zegt ze niet zomaar.Heb even een foto toegevoegd meest recente in de link
http://www.mijnalbum.nl/Foto-WW7CCNRR.jpg
Groetjes Stephanie

Doen goed idee! Of lang laten of radicaal kort maar niet zo'n tussenkapsel...
Ik had het vroeger altijd lang maar heb heel dun, weinig en zwaar haar. Het leek dus nooit ergens naar... ik vond lang krullend haar nog steeds het allermooiste (maar dat zal ook komen omdat ik het zelf niet heb en nooit zal krijgen) maar ben nu met mijn radicaal korte koppie toch wel heel erg blij! Of mensen vinden het heel mooi of ze vinden het niks, maar dat kan me weinig schelen ;)
http://94.100.124.165/1027100001-102715 ... jE0_1.jpeg
Ik heb voor de rest een heel vrouwelijk lichaam en mooie rondingen dus je kan voor de rest aan mij heel goed zien dat ik een meisje ben en met mooie sieraden en wat make-up lijkt het heel vrouwelijk vind ik zelf!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 09:27

stef_sweety schreef:
Ik heb zolang ik kan herrinneren altijd langhaar gehad en wil graag een keer helemaal iets anders met mijn haar. Ik heb dus besloten om het ongeveer het zelfde te laten knippen als sylvie v/d vaart mensen in mijn omgeving hebben allemaal verschillende mening de 1 zegt wat leuk zal je leuk staan, andere mensen vinden het zonde ect ect. Me moeder daarintegen die altijd trots was op mijn haar vind het zelfs een leuk idee en dat zegt ze niet zomaar.Heb even een foto toegevoegd meest recente in de link
http://www.mijnalbum.nl/Foto-WW7CCNRR.jpg

Groetjes Stephanie

He als je je beslissing doorzet dan denk ook aan stichting haarwensen. Zie dat je vrij lnag haar hebt. Als het zou lukken zou je op deze manier nog een meisje heeeel gelukkig kunnen maken met jouw haar ;) .
Denk trouwens ook dat een kort koppie je wel zou staan. Heb het zelf ook een keer van heel lang naar super kort gehad. Allemaal leuke reacties. Op een gegeven moment toch weer klaar en nu is het weer lang. Voordeel is dat je in de tussentijd wel heel veel verschillende kapsels hebt. :D

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 12:50

Pips schreef:
@ horse_mine: super leuk!!

haajj,
ik wil heel graag mijn haar korter laten knippen, nu is het niet zo heel lang(net iets over mijn schouders) maar het is wel heel zwaar en warm, ik krijg er hoofdpijn van, het zit nooit, ik wordt er super chaggo van en heb het dus ook altijd in een knotje of staart zitten(liefst knotje). Maar goed, dat vindt ik eigenlijk niet zo leuk dus wil ik mijn haar kort(er) laten knippen, maar het moet wel leuk zijn en leuk staan. Wie weet er een leuk kort kapsel dat mij staat(ik heb een beetje een langwerpig hoofd en een beetje flapoortjes dus liefst wel een kapseltje wat mijn oren een beetje bedekt. Ook krult mijn haar een beetje(sommige plukken wel, andere niet. De ene dag krult het erg, de andere dag is het meer slag) Ik wil er opzich wel wat werk aan hebben (dwz stijlen, waxen, kammen, fohnen, whatever.) maar ik wil geen half uur voor de spiegel staan ofzo. Het hoeft niet perse in een staartje te kunnen, als het maar niet in mijn nek hangt.
Liefst ook plaatjes laten zien.

Schuine bob?
Achter kort en schuin naar voor tot je kin langer.
Heb dat kapsel zelf tijdje gehad en was er heen blij mee, is wel mooier als je het stijlt, ik deed dat altijd na het douchen en nam ik er de tijd voor (20 min ongeveer) de dag erna even alleen de puntjes die zijn gaan krullen tijdens het slapen en je hebt dat in 5 of 10 min gedaan (ik ben wel heel handig met de stijltang dus ik doe het snel, anders is het een kwestie van even oefenen).

Lange schuine bob:
Afbeelding

Korte schuine bob:
Afbeelding

Andere leuke (half) korte kapsels?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Pips

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 13:27

Ja, dank je wel, er staan leuke dingen tussen. Ik zal maar gewoon vragen aan de kapster of het mij leuk staat. Als het goed is moeten ze daar wel een beetje zicht op hebben... :)

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 13:42

Yinka schreef:
Aardbeitje, ik denk dat het wel kan. Maar het hangt er van af wat voor blonde kleur in je haar hebt ( Koud of warm ) en het bruin moet veel rood bevatten zodat je geen groene gloed krijgt. Ik zou het niet zelf doen, maar door een kapper :)

Het groene heb ik geweten.... :Y)
Ik had dat ijsblonde, dus echt koud.
Inmiddels met een bezoekje aan de kapper verder, is het nu donkerblond. :)

stef_sweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 16:51

Ik ben gisteravond naar de kapster geweest en met heel veel resultaat

Oud
Afbeelding

Nieuw
Afbeelding

Groetjes

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 19:38

Beetje jongensachtig, maar staat je echt heel goed :D

stef_sweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 23:58

Lous schreef:

Zelfde model ongeveer als sylvie v/d vaart hoor. Alleen omdat ik ontzettend dik en veel haar heb wil het nog niet zo zitten als het hoort te zitten, dit omdat ik het altijd in een staart had omdat ik er simpelweg niks mee kon

babydolll

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 03:00

jeetje.. ik vind het voor eigenlijk leuker(eigen mening) wat vind je er zelf van?

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 12:48

stef_sweety schreef:
Lous schreef:

Zelfde model ongeveer als sylvie v/d vaart hoor. Alleen omdat ik ontzettend dik en veel haar heb wil het nog niet zo zitten als het hoort te zitten, dit omdat ik het altijd in een staart had omdat ik er simpelweg niks mee kon

Als je net van de kapper komt zit het altijd nog niet ;)

stef_sweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 16:38

babydolll schreef:
jeetje.. ik vind het voor eigenlijk leuker(eigen mening) wat vind je er zelf van?

Ik vind dit heel veel beter lekker cool op me hoofd geen uren voor de spiegel stijlen ect, het moet nog in het model vallen dus het komt over 3 dagen zit het hoe het moet zitten nu zit het alle kanten op en niet de kant waar je het op wilt hebben staan.

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 18:16

Wow stef, je lijkt gelijk ineens een heel ander mens! Persoonlijk vind ik he zonde van je lange lokken, volgens mij had je harstikke mooi haar! Maar ik vind je het ook zeker niet misstaan!

Donja, dankje voor alle links! Dit begint er idd al een stuk meer op te lijken, hier heb ik wel wat aan.. Zelf kan ik maar weinig van dit soort dingen vinden, stom he?! Het ligt er zo aan, welk woord je intypt..bedankt in ieder geval :D

stef_sweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 22:41

MissBonny schreef:
Wow stef, je lijkt gelijk ineens een heel ander mens! Persoonlijk vind ik he zonde van je lange lokken, volgens mij had je harstikke mooi haar! Maar ik vind je het ook zeker niet misstaan!

Donja, dankje voor alle links! Dit begint er idd al een stuk meer op te lijken, hier heb ik wel wat aan.. Zelf kan ik maar weinig van dit soort dingen vinden, stom he?! Het ligt er zo aan, welk woord je intypt..bedankt in ieder geval :D

Danku :D :o Ja ik heb ook erg mooi haar,heel veel kappers willen mij knippen omdat ik van dat hele dikke/veel haar heb en vragen voordat ze er een schaar inzetten weet je het zeker? en niet 1 keer maar wel 10 keer hahah

Groetjes

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 13:03

Dan meld ik me ook maar even.

Ik heb donkerblond dik krullend haar, het is geverfd dus nu erg lichtblond. Over de kleur ben ik dik tevereden, heb alleen uitgroei dus moet het binnenkort even verven.

Maar ben dus absoluut niet tevreden over mijn krullen, ik wil het of véél langer (hairextensions en dan wel krullen) of stijl hebben.

Ik heb een stijltang maar ben s'ochtends echt een uur bezig met stijlen, vind ik een beetje teveel van het goede...

Dus mijn vraag: heeft iemand ervaring met hairextensions of permanent stijlen?

babydolll

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 14:07

xx_Kelly_xx schreef:
Dan meld ik me ook maar even.

Ik heb donkerblond dik krullend haar, het is geverfd dus nu erg lichtblond. Over de kleur ben ik dik tevereden, heb alleen uitgroei dus moet het binnenkort even verven.

Maar ben dus absoluut niet tevreden over mijn krullen, ik wil het of véél langer (hairextensions en dan wel krullen) of stijl hebben.

Ik heb een stijltang maar ben s'ochtends echt een uur bezig met stijlen, vind ik een beetje teveel van het goede...

Dus mijn vraag: heeft iemand ervaring met hairextensions of permanent stijlen?

Hier is een extensiontopic, moet je even verder kijken op mensenwelzijn. Permanent stijlen moet je niet aan beginnen! is vreselijke troep en zo slecht voor je haar.( heet relaxen) Ik heb zelf ook krullen en stijl het met een Chi tang, ben er echt niet zo lang mee bezig hoor. :D

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 14:14

Echt nooit permanent gaan stijlen. Het is zo slecht dat je zelfs kans hebt dat je hele haar kapot gaat en het niet meer terug groeit,omdat ook de hoofdhuid wordt aangetast. ( heb diverse verhalen hierover gelezen in tijdschriften)

Zoek gewoon een goed stijltang.

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 18:10

Okee zal dat topic even zoeken! Bedankt voor de tip!

Nou, mijn stijltang doet het super, ben super blij met het resultaat alleen heb ik echt een hele dikke bos haar en daarom duurt het zolang..

xxxdonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 18:20

Ik vind jouw krullen ook mooi hoor! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 18:33

oefh, mag ik hier ook even posten.. Mijn haar is hopeloos... Zo pluizig.. Maar toch wel heel mooi en dik.. Maar ik kan er niets mee want ik durf het amper los te doen. En daarnaast is het saai en al jaaaaren hetzelfde. Altijd als ik tegen de kapper zeg ' doe eens wat ' doen ze altijd hetzelfde :') Ben zelfs een keer naar een metamorfose kapper gegaan, maar toen heeft ze alleen een heel stuk eraf geknipt... Dus ik weet niet meer zo goed wat ik moet doen voor een andere 'look' :D

dit is mijn haar nu (beetje stomme foto, voor een haartopic
... MAar heb niets beters :D )

http://94.100.124.187/997500001-9975500 ... WOZ_1.jpeg

Een pony lukt niet met mijn haar enzo, en qua kleur zou ik ook niet weten of er iets wat leuker staat dan wat ik nu heb.. Zucht :') 't begint nu wel een beetje te vervelen allemaal...