Niet echt de meest mooie foto

Moet wel even wennen hihi

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
stef_sweety schreef:Ik heb zolang ik kan herrinneren altijd langhaar gehad en wil graag een keer helemaal iets anders met mijn haar. Ik heb dus besloten om het ongeveer het zelfde te laten knippen als sylvie v/d vaart mensen in mijn omgeving hebben allemaal verschillende mening de 1 zegt wat leuk zal je leuk staan, andere mensen vinden het zonde ect ect. Me moeder daarintegen die altijd trots was op mijn haar vind het zelfs een leuk idee en dat zegt ze niet zomaar.Heb even een foto toegevoegd meest recente in de link
http://www.mijnalbum.nl/Foto-WW7CCNRR.jpg
Groetjes Stephanie
stef_sweety schreef:Ik heb zolang ik kan herrinneren altijd langhaar gehad en wil graag een keer helemaal iets anders met mijn haar. Ik heb dus besloten om het ongeveer het zelfde te laten knippen als sylvie v/d vaart mensen in mijn omgeving hebben allemaal verschillende mening de 1 zegt wat leuk zal je leuk staan, andere mensen vinden het zonde ect ect. Me moeder daarintegen die altijd trots was op mijn haar vind het zelfs een leuk idee en dat zegt ze niet zomaar.Heb even een foto toegevoegd meest recente in de link
http://www.mijnalbum.nl/Foto-WW7CCNRR.jpg
Groetjes Stephanie
Pips schreef:@ horse_mine: super leuk!!
haajj,
ik wil heel graag mijn haar korter laten knippen, nu is het niet zo heel lang(net iets over mijn schouders) maar het is wel heel zwaar en warm, ik krijg er hoofdpijn van, het zit nooit, ik wordt er super chaggo van en heb het dus ook altijd in een knotje of staart zitten(liefst knotje). Maar goed, dat vindt ik eigenlijk niet zo leuk dus wil ik mijn haar kort(er) laten knippen, maar het moet wel leuk zijn en leuk staan. Wie weet er een leuk kort kapsel dat mij staat(ik heb een beetje een langwerpig hoofd en een beetje flapoortjes dus liefst wel een kapseltje wat mijn oren een beetje bedekt. Ook krult mijn haar een beetje(sommige plukken wel, andere niet. De ene dag krult het erg, de andere dag is het meer slag) Ik wil er opzich wel wat werk aan hebben (dwz stijlen, waxen, kammen, fohnen, whatever.) maar ik wil geen half uur voor de spiegel staan ofzo. Het hoeft niet perse in een staartje te kunnen, als het maar niet in mijn nek hangt.
Liefst ook plaatjes laten zien.
Yinka schreef:Aardbeitje, ik denk dat het wel kan. Maar het hangt er van af wat voor blonde kleur in je haar hebt ( Koud of warm ) en het bruin moet veel rood bevatten zodat je geen groene gloed krijgt. Ik zou het niet zelf doen, maar door een kapper
stef_sweety schreef:Lous schreef:Beetje jongensachtig, maar staat je echt heel goed
Zelfde model ongeveer als sylvie v/d vaart hoor. Alleen omdat ik ontzettend dik en veel haar heb wil het nog niet zo zitten als het hoort te zitten, dit omdat ik het altijd in een staart had omdat ik er simpelweg niks mee kon
babydolll schreef:jeetje.. ik vind het voor eigenlijk leuker(eigen mening) wat vind je er zelf van?
MissBonny schreef:Wow stef, je lijkt gelijk ineens een heel ander mens! Persoonlijk vind ik he zonde van je lange lokken, volgens mij had je harstikke mooi haar! Maar ik vind je het ook zeker niet misstaan!
Donja, dankje voor alle links! Dit begint er idd al een stuk meer op te lijken, hier heb ik wel wat aan.. Zelf kan ik maar weinig van dit soort dingen vinden, stom he?! Het ligt er zo aan, welk woord je intypt..bedankt in ieder geval
xx_Kelly_xx schreef:Dan meld ik me ook maar even.
Ik heb donkerblond dik krullend haar, het is geverfd dus nu erg lichtblond. Over de kleur ben ik dik tevereden, heb alleen uitgroei dus moet het binnenkort even verven.
Maar ben dus absoluut niet tevreden over mijn krullen, ik wil het of véél langer (hairextensions en dan wel krullen) of stijl hebben.
Ik heb een stijltang maar ben s'ochtends echt een uur bezig met stijlen, vind ik een beetje teveel van het goede...
Dus mijn vraag: heeft iemand ervaring met hairextensions of permanent stijlen?