Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Biieniie schreef:Kan er alleen maar bij aansluiten hoor zillah. Maar het is overduidelijk dat Charlot al jaren probeert het anders te doen, tevergeefs..
Ik hoop dat je meer tot jezelf kan komen, weer wat kan gaan genieten en bovenal jezelf leert te accepteren en respecteren zoals je bent.
Leven met het verleden is niet makkelijk, helemaal niet zelfs, maar ook niet onmogelijk.
Als je vragen hebt of je verhaal kwijt moet ben je hier wel op het juiste adres, al weet ik niet of iedereen hier ervaring heeft met depressie. Iedereen is hier wel begripvol, respectvol en liefdevol.
..
Daar kan ik nu alleen maar op voortbouwen. 
Merk wel dat het wazige gevoel vandaag in vlagen weer even terug was en beetje trillerig gevoel, maar niet constant. Heb er nu bijvoorbeeld ook geen last van.
dat voelde erg goed
Wat goed ook hoe je gehandeld hebt met het paard!
Kan de gedachten die er achter liggen mooi uitwerken bij de cognitieve therapie, zo heeft elk nadeel zijn voordeel

Was eind van de ochtend begonnen met rommelen in de tuin (onkruid, nieuwe plantjes etc etc). Ging achter elkaar door, tuin vegen, stoelen en tafels schoonmaken etc etc. Kortom, 's middags ging ik binnen op de klok kijken.. was het 4 uur. Non-stop in de tuin gewerkt. En toen kon je me opvegen. Ondanks dat ik mezelf voorbij gelopen was, had ik wel een lekker gevoel. Was lekker om even zo in de tuin te rommelen. Daarna nog even een uurtje met de hond gelopen en daarna was ik echt kapot. Maar op een positieve manier.. Gisteravond een verjaardag gehad, voor het eerst dat ik er niet zo tegenop zag en dat ik me achteraf niet rot voelde. Merkte wel dat ik gespannen was.
ik bel telkens net als ze dicht zijn en krijg dan het antwoordapparaat.. Morgen ga ik meteen 's ochtendsvroeg bellen! Ik ben echt een ramp met bellen, stel het altijd uit.. Stom, maar kan er tegenopzien om te moeten bellen..
ik ook, maar dan in de wei, heb al 3 kruiwagens vol met onkruid en ik ben er nog steeds niet..
Maar net als jij zegt, wel lekker gevoel. Het mooie weer helpt daar ook in mee merk ik. Vond het best lekker even bezig te zijn vandaag..
wel doen hoor!
En ben niet eens zo moe eigenlijk..