dekoezegtboe schreef:al gevonden, volgens valtaf.nl 7Kcal per stokje
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Ik eet ook nog wel eens van die japanse rijstdingetjes. Zit ook niet veel in naar mijn weten en is toch lekker hartig.
, want algemeen gezien heb ik wel het gevoel van de hele dag door wel gezond te eten..

Duke schreef:O: vk-boterham met sandwichspread
Rest is nog onbekend...

)
Duke schreef:O: vk-bol me4t 20+kaas en rode paprika, 2 dunne crackers met hagelslag en glas verse jus en koffie (flink ontbijt)
T: -
L: plan is roerei met champignons en beetje kaas met vk-bolletje
T: -
A: Rijs, kipstoofpotje en roerbakgroenten (sugarsnaps, sperziebonen, champignons en paprika)
T: ?
Plan is om vanavond weer te gaan sporten.
) en één eetlepel bruine suiker
(kon de verleiding in het station niet weerstaan. Ik had zoveel zin om iets te knabbelen, en thuis neem ik dan niet 'verantwoord', maarja, zo op station..)
met m'n shakes 
..maarja, wil wel graag die kilo's eraf.
(ben pas 4 dagen bezig, maar ze komen nu m'n strot al uit
) 

*
maar ik kreeg ook steeds van alles aangeboden 
NicoleHorses schreef:vinden jullie dit gezond voor een meisje die een beetje af wil vallen:
15/04
(Altijd onbeperkt water & kauwgom)
Ochtend: Bruine geroosterde boterham met becel en hagelslag (wat voor hagelslag?) + half glaasje melk
Middag: Tosti met beetje curry + blikje energy drink (bevat veel suiker)
Tussendoor: Liga evergreen + 2 pakjes vruchtensap, schatkistje( water nemen ipv die pakjes en snoepjes schrappen, neem dan een paar druifjes meer) en een druifje
Avond: Kopje runderboullion, kop yoghurt met honingloops, portie knijpfruit (Ik mis een fatsoenlijke avondmaal?)
Tussendoor: Handje dropbeertjes zonnatura (snoep gezond, eet een appel)
Beweging: 3 kwartier paardgereden & 20 min. hardlopen/wandelen.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
16/04
Ochtend: Bruine geroosterde boterham met becel en hagelslag (zelfde vraag als hierboven) + half glaasje melk
Tussendoor: Pakje Vifit + appel + doosje rozijntjes (bevat ook vrij veel suiker) + Liga evergreen
Middag: Tosti met een beetje curry + blikje energy drink (zelfde als boven)
Avond: Portie stampot + klein stukje kookworst + kop melk + pakje multivitaminedrink (glaasje water/thee?) + waterperenijsje
Beweging: 1 uur paardgereden & 30 minuten hardgelopen/gewandeld
vind zelf dat ik wat meer mag bewegen en misschien iets minder eten ofzo?maar ik kreeg ook steeds van alles aangeboden
ben trouwens 1.67/1.68 en weeg op het moment 61 (!!!!!!!) kilo