dekoezegtboe schreef:al gevonden, volgens valtaf.nl 7Kcal per stokje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Duke schreef:O: vk-boterham met sandwichspread
Rest is nog onbekend...
Duke schreef:O: vk-bol me4t 20+kaas en rode paprika, 2 dunne crackers met hagelslag en glas verse jus en koffie (flink ontbijt)
T: -
L: plan is roerei met champignons en beetje kaas met vk-bolletje
T: -
A: Rijs, kipstoofpotje en roerbakgroenten (sugarsnaps, sperziebonen, champignons en paprika)
T: ?
Plan is om vanavond weer te gaan sporten.
NicoleHorses schreef:vinden jullie dit gezond voor een meisje die een beetje af wil vallen:
15/04
(Altijd onbeperkt water & kauwgom)
Ochtend: Bruine geroosterde boterham met becel en hagelslag (wat voor hagelslag?) + half glaasje melk
Middag: Tosti met beetje curry + blikje energy drink (bevat veel suiker)
Tussendoor: Liga evergreen + 2 pakjes vruchtensap, schatkistje( water nemen ipv die pakjes en snoepjes schrappen, neem dan een paar druifjes meer) en een druifje
Avond: Kopje runderboullion, kop yoghurt met honingloops, portie knijpfruit (Ik mis een fatsoenlijke avondmaal?)
Tussendoor: Handje dropbeertjes zonnatura (snoep gezond, eet een appel)
Beweging: 3 kwartier paardgereden & 20 min. hardlopen/wandelen.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
16/04
Ochtend: Bruine geroosterde boterham met becel en hagelslag (zelfde vraag als hierboven) + half glaasje melk
Tussendoor: Pakje Vifit + appel + doosje rozijntjes (bevat ook vrij veel suiker) + Liga evergreen
Middag: Tosti met een beetje curry + blikje energy drink (zelfde als boven)
Avond: Portie stampot + klein stukje kookworst + kop melk + pakje multivitaminedrink (glaasje water/thee?) + waterperenijsje
Beweging: 1 uur paardgereden & 30 minuten hardgelopen/gewandeld
vind zelf dat ik wat meer mag bewegen en misschien iets minder eten ofzo?maar ik kreeg ook steeds van alles aangeboden
ben trouwens 1.67/1.68 en weeg op het moment 61 (!!!!!!!) kilo