ik heb eergister weer 3 kwartier kracht gedaan, zelfde rondje als altijd
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Deed hem met twee benen op 60 kg en zit nu op 15 en dat is meer dan genoeg

Heel herkenbaar hoor! Als het heel mooi weer is, vind ik het zonde om binnen te gaan fitnessen, als het regent heb ik niet veel zin om naar de sportschool te fietsen etc etc
Ach ja, probeer wel minstens 3x per week te gaan en dan vind ik het wel prima!
Had een tijdje mijn kracht niet bijgehouden en was weer wat minder streng op mijn eten geworden en dat zie je dan meteen terug in je vetpercentage helaas
Maar goed, wel weer een goede aansporing om weer goed bezig te gaan
hoop dat je nu weer fanatiek gaat sporten hhihi! 
En wegen bij de apotheek, hoe zit dat? Wist niet dat dat kon, wat grappig!
Ik merk niet echt dat ik de laatste tijd veel sterker ben geworden, maar ik ben nu een maand of 8 bezig en zie wel een enorm verschil met hoe ik was toen ik begon, gelukkig
Ben een stuk strakker en tevredener geworden

wel met een wedstrijdje paardrijden haha!
. zwaardere heb ik niet thuis.. voelde er weinig van, maargoed. beter iets dan niets he.
Iets is natuurlijk altijd beter dan niets, maar zou het als ik jou was (als je dat kan natuurlijk) proberen minimaal een half uurtje vol te houden
Cardio wordt namelijk pas echt "nuttig" vanaf 30 minuten als ik me niet vergis 
Wil je alleen een tip geven en ik ben zelf ook helemaal niet perfect
)

Marije__ schreef:Corelli dat weet ik ja, op de fitness doe ik ook makkelijk cardio 40 minuten achter elkaar
maar thuis heb ik daar echt geen disciplina voor.. helaas, maar ik probeer het wel een beetje op te bouwen.
en niet echt in hardloop pak hoor, gewoon trainingsbroek, sportschoenen , tshirtje en gaan met die banaan
Skeeleren is ook een goede ja! daar zou ik denk ik meer lol in hebben als hardlopen. alleen heb ik al flinke bovenbeen spieren..
klinkt goed lesilla!
bonbon15 doe je buikspieroefeningen ook met zo'n gymball?
en daarna shuttelrun waardoor ik me knie verdraaid heb
heb ik wel vaker mij benieuwe hoelang het dit keer gaat duren 1 nadeel isdat ik dan niet zo veekl meer kwa lopen kan! 
even geen been oefeningen meer voor mij