Ik heb alweer een paar dagen last van gas, veel gas en van rare ontlasting, jekkes...
Quincy1974
Geplaatst: 07-08-10 18:11
Zelf heb ik ook een spastische darm, al is het goed beheersbaar de laatste jaren (en lactose intollerant, al kan ik de laatste tijd best weer wat hebben aan lactose). Als ik er last van heb is dat meestal 's avonds na het eten. Is dat bij jullie ook zo? Hoe doen jullie dat met buitenrijden (en dus weten dat er geen wc in de buurt is), bij mij is het dan vaak zo dat ik moet, al is het alleen maar het idee dat ik niet kan omdat er niks in de buurt is.
quincy: ik had daar met buitenrijden nooit last van (ik rijd nu niet meer). Ik dacht er dan niet aan ofzo, te druk met paard. Gelukkig, want ik kan me ook voorstellen dat het erg irritant is. Ik was denk ik gewoon naar stal terug gereden hahaha Ik kreeg eens een ontzettende kriebelhoest op t paard en ik moest echt wat drinken. Al hoestend en galopperend ben ik terug naar stal gereden
oo def (ff offtopic) ik zie dat je een teckel pup hebt!!! Ik ook
Ik ben echt zo blij dat ik dat niet heb, maar toch als ik ergens ben, dan denk ik wel als ik kramp heb, goh het gaat toch niet fout he! Ik ben meer misselijk, waardoor ik dan denk, ergens een prullenbak of een wc in de buurt
Hm, ik moet over iets meer dan een week terug komen voor evaluatie. Ben benieuwd, ben alleen maar verder achteruit gegaan heb ik t idee. Elke dag wel een keer of 10 enorme krampen, die me gewoon gevoelsmatig 'breken'. Laatste 2 weken ook veel bloed bij de ontlasting en slijm.. Terwijl de medicijnen ondertussen een eventuele zweer hadden moeten oplossen... Ben heel benieuwd..
Joeppiee ik heb sinds vanmorgen ook weer feest in mijn buik.. de teller staat alweer op 5 x sinds 9 uur Ik heb het trouwes nooit als ik op mijn paard zit maar weleens als we onderweg zijn in de auto ofzo.. Dat is echt drama!!!! Vooral als je nergens kan!
Ik ben vandaag weer naar de dokter geweest want heb vandaag heel de middag krom gelegen van de buikpijn op mijn werk en nu weer Moet morgen ontlasting inleveren en bloed prikken... en als daar niks uitkomt naar het ziekenhuis... zsm want k hou dit niet lang meer vol Iemand goeie tips of aanraders??
Als je veel buikpijn hebt is het drinken van verse kamillethee (dus niet van die pickwickzakjes maar uit de natuurwinkel ofzo) ook heel goed!
Bij mij is het ook alweer vanaf zondag raak, ga denk ik wel 20 keer per dag en ben kotsmisselijk zonder over te geven. Ik ga vandaag naar een diëtiste. Ik het idee dat ik elke keer na het weekend last krijg (ander ritme), misschien is dit op te lossen met een dieet. Hebben jullie soms ook meer last na het weekend?
Niicole__
Geplaatst: 10-08-10 11:06
Mag je je hier ook melden met een prikkelbare darm? Of moet ik dan ff doorzoeken of er een topic is voor de prikkelbare darm (die ik zo 1,2,3 niet kan vinden haha) ?