Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
). En dat was rond uit geweldig. Heb echt gelachen met ze, en ze vonden me nog 'cool' ook. (Ja dat klink beetje raar om over jezelf te zeggen
). Maar iig, mijn muziek smaak vonden ze goed en al snel werd me uitgelegd hoe de draaitafels werkten, kreeg ik drankjes aangeboden en stond mijn muziek op volle volume te draaien in die discotheek.
Helaas heb ik daar moeten stoppen ivm gezondheid en drukte.

!
!

Babico3 schreef:Onze klas heeft het voor elkaar gekregen om (en ik overdrijf niet) elke invaller die we ooit hebben gehad huilend het lokaal uit te krijgen en onze vaste docent is na ons schooljaar vertrokken bij de school. Om maar even aan te geven hoe het was
Verder was ik heel stil thuis geworden en ging altijd gelijk maar naar boven en liet niemand meer binnen in mijn gedachtes. Hier is mijn moeder ook nog heel lang verdrietig over geweest en als mensen toen ik in de 1e zat aan haar vroegen naar mijn basisschooltijd moest zij ook huilen..
achter de rug om l.u.llen enzo...vuile spelletjes etc.conDios schreef:Deden de leraren/docenten bij jullie veel aan het pesten?

Wel heel fijn voor je dat je nu wat op je plekje zit in je stage ImkeTarek schreef:Bij mij deden de leraren er ook niet echt iets aan..
Als ik weer eens in tranen bij mn mentor kwam (of mn ouders namen contact met haar op) was het: ja, ik zal met hem (grootste pestkop) praten, maarja, hij heeft gilles de latourette (of hoe je t schrijft..), dus hij kan er niks aan doen!
met gevolg dus dat jongen er idd niet eens de moeite voor nam zichzelf te verbeteren, want mentor en andere leraren hielde toch wel rekening met zijn afwijking (of hoe je dat moet noemen..)
En meneer de pestkop trok de hele klas mee, zo ongeveer..
Ging de leraar nog met mij praten ook, dat ik er mee rekening moest houden dat ze woedeaanvallen had. Ja doei, ze gebruikte het gewoon als excuus om mensen te zieken.conDios schreef:Babico3 schreef:Onze klas heeft het voor elkaar gekregen om (en ik overdrijf niet) elke invaller die we ooit hebben gehad huilend het lokaal uit te krijgen en onze vaste docent is na ons schooljaar vertrokken bij de school. Om maar even aan te geven hoe het was
Verder was ik heel stil thuis geworden en ging altijd gelijk maar naar boven en liet niemand meer binnen in mijn gedachtes. Hier is mijn moeder ook nog heel lang verdrietig over geweest en als mensen toen ik in de 1e zat aan haar vroegen naar mijn basisschooltijd moest zij ook huilen..
Aah dat is ook zo herkenbaar!Wij hadden ook echt een horror klas! arme arme arme arme invallers.....Elke keer als ik aan Pabo denk, denk ik Ohhh ik NOOIT!:P nooit:P!
Mijn klas heeft het ze gewoon het leven zuur gemaakt....:|
Van de aller ergsten hoor ik trouwens niet meer zo heel veel...
en jullie?
Ik vind dat tweede stuk ook zeer herkenbaar! Muisstil boven, alles verwerken, en zorgen dat in godsnaam niemand er achter komt....ik schaamde mij zo erg!
Idd, meteen naar boven en niemand bij je gedachten laten komen...
Schaamden jullie je ook zo erg?
Hoeft natuurlijk helemaal niet, maar toch deed ik het.

Daar heb ik echt dagen niet van geslapen, wilde echt naar een andere school om onder zo'n gesprek uit te komen..

Nee, ik ga echt 10x liever met meisjes om dan met jongens... Wat ze achter mijn rug om zeggen boeit me dan ook echt niets, want ik beschouw mensen over het algemeen toch meer als 'mensen om de tijd mee door te brengen' dan als 'vrienden' ofzo
.... (wat wss wel iets zegt over mijn vertrouwen in mensen hehe
) conDios schreef:@ Iedereen:
Deden de leraren/docenten bij jullie veel aan het pesten?
Bij mij totaal niet. Op de basisschool had de juf en de meester duidelijk een 'lievelingetje' en de pesterijen...tsjah daar werd amper aandacht aan besteed. Ze deden alsof hun neus bloedde.
En de middelbare school hetzelfde verhaal, schandalig. Ik weet zeker dat ze het door hadden, dat moet wel, maar ze deden van niet...

RedPassion schreef:conDios schreef:Deden de leraren/docenten bij jullie veel aan het pesten?
Nee. Sterker nog, er waren een aantal leraren die meededen. De pesters hadden een aantal rare namen voor mij bedacht en er was een leraar die me steevast bij één van die namen noemde.
Andere leraren deden gewoon of ze niks merkten.
Ook kreeg ik altijd straf als ik te laat was gekomen omdat pesters me ergens hadden opgehouden.
De pesters kan ik al niet vergeven, maar de volwassenen die meededen of het gewoon hebben laten gebeuren al helemaal niet. Zij hadden moeten ingrijpen, ik begrijp niet hoe je een kind zo aan haar lot kan overlaten.
Vreselijk, ik hoop dat ik me nooit in mijn leven nog zo onveilig en onbegrepen hoef te voelen.