Aikon, wat vervelend dat gedoe met je werkgever/WIA. Hopelijk komt er wel een oplossing.
Whitney, wat goed! Hoe is het fietsen gegaan? Zo te horen slaat de blokkade aan. Pas je wel op dat je niet te hard van stapel loopt.
Bij mij gaat het even wat minder. Heb veel kramp en ben veel verzuurd. Sport te veel, meer dan goed voor mijn been en arm is. Maar voor mijn rug zou ik eigenlijk nog meer moeten sporten, om mijn rompspieren sterker te maken. Mijn rugspieren zijn namelijk nog niet sterk genoeg om mijn werk goed aan te kunnen.
Vandaag met mijn leidinggevende afgesproken dat ik de komende weken niet uitbreid met werken om eerst mijn rug de tijd te geven. En qua sport ook meer binnen mijn grenzen ga blijven, dan duurt het maar ietsje langer. Dat beschadigde botvlies duurt langer dan ik verwacht had.
De keuring voor de WAO is bij mij ook alleen maar een gesprek geweest + opvragen medische gegevens van het ziekenhuis. Bij mij was het gesprek met de arts goed te doen maar de arbeids(on)deskundige was echt een ******(niet voor herhaling vatbaar(ik ben letterlijk daar over tafel heen gevlogen om hem bij zijn strot te grijpen))