Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lindy1982 schreef:wij hier in huis hebben allemaal de griep al gehad.. ikheb vernomen dat de gewone griep niet heerst en dat iedereen die de griep heeft nu de mexicaanse griep heeft.. dan hebben wij het alle 3 al gehad
Welshcobfan schreef:Ik snap het ook volledig Twiggy![]()
Want ook ik heb wel eens de griepprik kunnen overslaan omdat mijn gezondheid gewoon erg sterk was die periode. (vond de longarts ook prima). Dus of ik die prik zou nemen als mijn gezondheid nu al een paar jaar stabiel en sterk was? Ik weet het niet, kan ik nu niet zeggen...
Maar ik zal nooi afgaan op al die sites met slechte onderbouwing. Ik laat mij niet leiden door angst
ThePast03 schreef:oOoKellyoOo schreef:Ik wil alles behalve dit topic sluiten. Ik wil juist iedereen de info geven die ze niet willen horen, mensen de ogen openen
Je doet anders wel aardig je best om dit topic te sluiten, het is niet toegestaan en daar word je herhaaldelijk op gewezen en toch blijf je gewoon doorgaan.
Je opent de ogen van mensen niet met alleen onzinberichten te plaatsen.
Dan moet je de informatie van alle kanten plaatsen en dus ook gewoon de wetenschappelijke onderzoeken die het tegendeel bewijzen en de info van het RIVM.
Dat het RIVM niet ingaat op hoaxberichten lijkt me niet meer dan logisch, dat jij daar weer een complottheorie achterzoekt is om dat je bewust of onbewust op zoek bent naar dit soort theorieën en dan zul je die altijd vinden.
Fitzroy schreef:Wat ik me nu afvraag bij de tegenstanders van de vaccinatie is als jullie kinderen komen te overlijden aan de Mexicaanse griep, zul je je dan niet ontzettend schuldig voelen?
Alleen al daarom zou ik laten inenten. Een wezenlijk verschil met de gewone griep is nl. wel dat er jonge gezonde kinderen aan overlijden.
oOoKellyoOo schreef:En waarom dan zo'n ophef, er is ook nog de Q koorts die wel heftiger is , maar daar hoor je niks over.
Maar goed schijnbaar mag ik me niet uitspreken...
Shadow0 schreef:oOoKellyoOo schreef:En waarom dan zo'n ophef, er is ook nog de Q koorts die wel heftiger is , maar daar hoor je niks over.
Maar goed schijnbaar mag ik me niet uitspreken...
Misschien gaat het om de manier waarop je je uitspreekt? Dat quasi-zielige gemaar ('maar daar hoor je niks over', 'maar een harde waarheid mag niet gezegd worden', 'maar schijnbaar...', 'maar dit') is vreselijk irritant om te lezen en bevat 0,0 zinnige informatie.
Probeer het eens met echte, redelijke argumenten onderbouwd met betrouwbare feiten, en je zult zien dat je je wel mag uitspreken.
oOoKellyoOo schreef:Dit topic gaat niet over mijn schrijfstijl maar over de MEX dus als jij je nu eens on-topic houd..