Maar mogen gaat hubbie foto's nemen, was vandaag in staat (met idd nat haar naar bed gegaan...) om alles eraf te laten halen. Typische is, dat iedereen het leuk vind en ik vind dat ik behoorlijk verknipt ben. Eeeehmmm mijn háár dan he!! Dus óf iedereen liegt, óf ik moet er nog vreeeeselijk aan wennen...
Dus morgen laat ik het aan de lucht opdrogen, en dan maakt hubbie fotosen. Ook van de achterkant, waar dan weer wel als voordeel mijn slag spontaan weer terug is. Ben er nog niet over uit, ben wel teruggeweest naar de kapster maar die kon het alleen maar nog korter knippen, en das nou net NIET de bedoeling... Ik wil het net over mijn schouders, in lange lagen.... Gaat hem de eerst komende jaren niet worden ben ik bang ... Moet nu eerst die verknipte lagen eruit laten groeien en dan opnieuw lagen erin laten snijden. Maar dan wel door andere kapster vermoed ik zo...
Ik laat jullie morgen zelf oordelen!!
elmo1
Geplaatst: 12-02-10 21:21
Jemig, waar ben je geweest dan? in de buurt? en ken ik die ook? als iedereen het leuk vind en je vind het zelf helemaal niks moet je er iets mee, want je moet het wel zelf leuk vinden toch? Afijn morgen gaan we eerlijk zijn tegen je, zet je maar vast schrap
Als je van kapsel veranderd moet iedereen er vaak heel erg aan wennen. Jij zelf dus ook. Aangezien je jezelf minder vaak ziet dan die anderen........... Heb je vaak zelf er de grootste moeite mee. Dus het zal wel meevallen. En groeit het vanzelf gratis en voor niets weer aan.
Emerald
Geplaatst: 13-02-10 02:07
Goh, ik zie dit topic nu pas. Heb er een aantal pagina's uitgehaald om te lezen...........
Ik ben ook al heel lang grijs. De eerste grijze pluk kreeg ik nadat een kapper mijn highlights had verkl**t en mijn hoofdhuid verbrandde.. auw.. Op die plek kwam het haar uiteindelijk terug, maar grijs. Vanaf dat moment ben ik gaan verven. Ik was toen 15 en wilde echt niet met een grijze pluk rondlopen! Intussen ben ik 43 (en voor 80% grijs) en ik verf nog steeds. En altijd zelf met een natuurlijk verf product. (geen henna!) Ik vind mezelf nog te jong om al als grijze duif door het leven te gaan , al moet ik wel eerlijk zeggen dat het vaak bij mensen heel mooi staat! Zelf ben ik niet dapper genoeg denk ik ! Ik heb ook vrij lang haar en uitgroeien zou heel lang duren. Ik wil het ook nog niet kort laten knippen, want kort haar staat zo leip bij mij. Heb een enorme bos haar, en als het kort is, gaat het alle kanten uitstaan, een soort 'coupe de explosie'... Ik word het verven wel vreselijk beu hoor. De uitgroei wordt steeds langer omdat ik zoooooooooooooo niet wil verven. Maar schijterd die ik ben, ik wil/durf nog niet grijs. Mijn man is al volledig grijs en is jonger dan ik. Ik wil daar toch nog even mee wachten. Maar, hulde aan iedereen die het aan durft!! Zou toch ook wel heel benieuwd zijn naar een foto van TS.
elmo1
Geplaatst: 13-02-10 09:17
Nou Diaan, we wachten.............................................................................................................................................................
"Ik weet niet waar je bent maar ik blijf wachten op jou, wachten op jou, ja wachten op jou. Laat iets van je horen, liefste waar ben je nou, waar ben je, nou naar toe gegaan. Want ik ben radeloos, en voel me hopeloos..."
5,6,7... we wachten al zo lang..... *mist vinger-roffelende smily*
Anne Marie
Geplaatst: 13-02-10 13:00
So baby I will wait for you Cause I don't know what else I can do Don't tell me I ran out of time If it takes the rest of my life
Baby I will wait for you If you think I'm fine it just ain't true I really need you in my life No matter what I have to do I'll wait for you
8,9,10, we willen nu wat zien... FOTOOOOOOOO'SSSSSSS!!!!
Anne Marie
Geplaatst: 13-02-10 13:12
Nog eentje dan, omdat-ie zo toepasselijk is...
I've been waiting for hours thinking back to times that call my name I've been waiting like a dag now despising the one that I became
I've been waiting like a dog now weeks will turn into months and months turn into years every colour is the same now there's no black no white there's only grey
IKbenEllen
Geplaatst: 13-02-10 13:48
Ja ja foto?
Breghje
Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-10 14:28
Jajajaajajajajaajaaaa !! Ik ben net terug van stal, hub en blaag hebben de benen genomen naar het carnaval, dus ik kan lekker op mijn gemakkie douchen en opdrogen. Komen fotosen vandaag hoor, je zou haast zeggen dat jullie .... ongeduldig zijn.... jullie??? Neu toch????