Diegene is misschien ook wel de reden dat de spierpijn nog erger is

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Emilia schreef:lijkt me best lastig om met een paard te gaan lopen. Hond is al niet ideaal. Die van mij dan niet. Die gaat in de riem hangen alsof we gaan touwtrekken.
Phylos schreef:nou ik ben ook begonnen met ingang van vandaag...moet nog wel even een fijn schema zien te vinden..vandaag een eigen schema gemaakt. 3 min rennen in min lopen 3 min rennen 1 min lopen 3 min rennen 1 min lopen en toen 2 min gerend en weer 1 gelopen want toen waren we al weer thuis..ging erg lekker. Ik heb alleen geen fijne hardloopschoenen maar ik ga ook echt geen schoenen van 150 euro ofzo aanschaffen..dan maar op de gympen hoor
Tamadine schreef:Phylos schreef:nou ik ben ook begonnen met ingang van vandaag...moet nog wel even een fijn schema zien te vinden..vandaag een eigen schema gemaakt. 3 min rennen in min lopen 3 min rennen 1 min lopen 3 min rennen 1 min lopen en toen 2 min gerend en weer 1 gelopen want toen waren we al weer thuis..ging erg lekker. Ik heb alleen geen fijne hardloopschoenen maar ik ga ook echt geen schoenen van 150 euro ofzo aanschaffen..dan maar op de gympen hoor
kijk maar uit voor blessures dan als je straks wel serieus bezig blijft gaan...
Jasmijn76 schreef:Equidea schreef:Zijn er trouwens hier ook mensen die buikpijn linksonderin krijgen? Bij mij is het heel vervelend aanwezig en alleen bij hardlopen.
Magnesium, calcium slik ik al maanden bij, dus dat zal het niet zijn denk ik.
zijn toch gewoon steken in je mild??...let goed op dat je genoeg tijd neemt tussen eten/drinken en lopen..en half uurtje is niet genoeg..goede warming up??...denk dat je dan een eind komt....
Jaan81 schreef:_Rosa schreef:
duidelijk en interessant stukje
bij mij zit het een stukkie lager en ik voel het juist als ik me tegen naar beneden doe (vandaar dat ik het ook voel als ik de trap afloop of op me tenen sta)
Dan kan het nog shin splints zijn hoor! Je hoort het ook erg vaak bij mensen die high-impact-aerobics e.d. (denk ook aan body combat, etc, veel tenenwerk!) doen.
Heb het zelf ook gehad (door de aerobics oa) en tis echt vervelend en pijnlijk!
Kan chronisch worden, dus kijk er mee uit!
Jeannine schreef:Wat grappig die lessen. Ik loop gewoon op mijn eigen tempo. Ik heb een garmin om en ik kan precies zien hoe hard ik loop. Probeer altijd tussen de 8 en 9 km per uur.
Ik heb alleen zo een last van mijn ademhaling. SOms moet ik er even doorheen, maar soms lukt het gewoon niet. Mijn benen houden het makkeljik vol.
Phylos schreef:nou ik ben ook begonnen met ingang van vandaag...moet nog wel even een fijn schema zien te vinden..vandaag een eigen schema gemaakt. 3 min rennen in min lopen 3 min rennen 1 min lopen 3 min rennen 1 min lopen en toen 2 min gerend en weer 1 gelopen want toen waren we al weer thuis..ging erg lekker. Ik heb alleen geen fijne hardloopschoenen maar ik ga ook echt geen schoenen van 150 euro ofzo aanschaffen..dan maar op de gympen hoor