Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vind het altijd zo zielig om ze daar alleen te achter te laten maar het is voor een goed doel zullen we maar zeggen. Vannacht al niet zo lekker geslapen, was slecht weer hier en ik werd er wakker van, zou nu zo in slaap kunnen vallen. En misschien komt het toch ook wel wat door de spanningen. Vandaag proberen we nog van elkaar te genieten en gaan we langs familie om gedag te zeggen. Wens jullie een goede dag toe
Goed dat je naar je zelf luistert! 
Verder net als PW geen zin in zondagen en
Probeer idd een paar klusjes speciaal voor de zondag
Zal wel een goed gevoel geven denk ik?

Alles is goed gegaan, ze hebben het weg kunnen branden dus ik hoef morgen niet op controle. Ze is nu nog wel wat suf maar verder gaat het wel, de kosten vielen gelukkig ook mee. Verder ben ik wel moe, slecht geslapen en toch wat spanningen (ook al is het niet zoveel, tot nu toe). Heb vandaag even naar het werk een bericht gestuurd dat donderdag weer kom, heb er niks op terug gehad. Vanavond nog even naar mijn thuis en naar mn vriend zijn ouders, hoop dat we zo weer thuis zijn. Zal weer wel raar zijn, morgen weer zonder mn ventje.
Ik ga later op jullie reageren, ik ben helemaal op.
goed dat je vanavond vroeg onder de wol gaat, doen waar jij je goed bij voelt! Als je even geen zin hebt om te sporten dan is dat zo, ik herken dat wel en voel mezelf dan altijd schuldig maar eigenlijk schieten we daar niets mee op en hebben we er alleen onszelf mee, morgen weer een dag. Je doet er toch niemand kwaad mee als je niet gaat.
) of even wat te lezen? Morgen een wat rustigere dag op de planning? Vond je vriend het voor zichzelf ook fijn dat hij mee is geweest?
voor jou
, verder vond hij het lastig omdat hij me nu maar 2weken heeft gezien. Hij 'gelooft' het nog niet zo, is mijn idee. Hij vraagt zich af hoe ik zal zijn als we straks weer beide ons werkritme hebben. Kan hem helaas niet van die twijfel afhelpen maar zelf voorzie ik geen problemen, ben zoals ik nu ben en gelukkig niet meer zoals ik was. 

CIV schreef:Probeer niet teveel te piekeren, zonde van je energie, maar ik weet dat dit makkelijker gezegd is dan gedaan. Misschien een idee om je gedachten van je af te schrijven (we zijn er voor je als je het wilt delen) of even wat te lezen?
)