[Centraal] Piercings.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Re: [Centraal] Piercings.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 23:14

Ja zo heftig heb ik ook nog nooit gereageerd op een piercing :') Maar nu dus kennelijk wel :')

Wat me wel opgevallen is, ik zat dus buiten op het drempeltje met mijn hoofd tussen mijn knieën en had over gegeven en er kwamen zoveel mensen voorbij... Denk je dat eentje kwam vragen of het wel ging? Ze keken en liepen door :? Als ze met zo iets simpel al niet effe kijken wat er aan de hand is, dan snap ik hoe het kan dat iemand op klaarlichte dag tussen een hoop volk in elkaar geslagen of zelfs dood geslagen kan worden :n Ongelooflijk.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 23:16

suus, laat haar eens een industrial zien met 2 aparte piercings erin, dat is minder schokkend, anthea had dat geloof ik laatst, dat ziet er gewoon uit als 2 kleine staafjes door kraakbeen, zo'n lange staaf is natuurlijk schokkend :j

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 23:17

:j Ik geloof dat dat inderdaad Anthea was... Vond dat trouwens wel wat hebben ook.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 23:18

ja vond dat er erg leuk uitzien :j

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 23:19

Dan ga ik fftjes tussen haar berichten spieken bedankt :j

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 23:20

:oo Ohja volgens mij zou ik nog een foto maken van m'n industrial, wacht even hoor (heb er wel een staaf in nu). :D

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 23:23

Afbeelding
ik ben sneller _O-

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 23:41

Ik vind die plugs zo mooi he :+:

Mijn nu nog levende industrial:
Afbeelding

Die vouw naast m'n helix ziet er maf uit _O- is geen bult hoor foutje van moeder natuur. :D

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 23:44

Oke dat gaat me echt tever. :')
Maar ieder zijn smaak. :D

CandyQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 23:46

Hay.
Even een vraagje. Ik heb m'n ene oor ondertusen gestretcht tot 10mm. (ookal ging ik max. tot 6 O:) ) Is veel sneller gegaan dan ik had gedacht, op een maand tijd. Heb er totaal geen last van, en is ook niet uitgedroogt ofso. M'n andere oor daarintegen. Kon al direct 3mm door, dus heb voorzichtig tot 4mm gedaan. Alleen, deze kan na 3 weken nog steeds niet verder. Opzich niet erg, maar vind het vreemd dat m'n ene oor zo snel ging en dan de andere niet. :? Weten jullie misschien hoe dat komt? :o

@ Authentic
Zo'n witte is echt leuk. :P Hoe groot is die?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 23:51

x_Mliss schreef:

Mijn industrial vind ik nu ook niet mooi (met zwarte barbell met cones wel :+: , maargoed)

CandyQueen, die witte die ik daar in heb is 6mm (andere oor heeft een 10mm), AOP heeft 'm van 2,5 tot 10. Mijn rechteroor lijkt ook wat flexibeler te zijn (daar rag ik binnen no time weer een acrylen ding of eyelet doorheen, hartstikke slecht natuurlijk maar 't blijft maar goedgaan -O- ), links gaat bij mij minder snel.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 23:55

Authentic schreef:

Afbeelding

Die vouw naast m'n helix ziet er maf uit _O- is geen bult hoor foutje van moeder natuur. :D

ik vind dat de onderkant vrij dicht tegen de rand zit als je snapt wat ik bedoel,als hij elk moment door het vel heen kan komen :)) vind je
spiral? wel erg gaaf

CandyQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 23:58

Authentic schreef:
x_Mliss schreef:

Mijn industrial vind ik nu ook niet mooi (met zwarte barbell met cones wel :+: , maargoed)

CandyQueen, die witte die ik daar in heb is 6mm (andere oor heeft een 10mm), AOP heeft 'm van 2,5 tot 10. Mijn rechteroor lijkt ook wat flexibeler te zijn (daar rag ik binnen no time weer een acrylen ding of eyelet doorheen, hartstikke slecht natuurlijk maar 't blijft maar goedgaan -O- ), links gaat bij mij minder snel.

Lijkt echt groter. :)
Zal nog maar is kijken bij AOP dan.
Dacht dus echt dat m'n oor gewoon vreemd was ofso. :) Achja, gelukkig niet. :P

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 00:00

CandyQueen schreef:
Hay.
Even een vraagje. Ik heb m'n ene oor ondertusen gestretcht tot 10mm. (ookal ging ik max. tot 6 O:) ) Is veel sneller gegaan dan ik had gedacht, op een maand tijd. Heb er totaal geen last van, en is ook niet uitgedroogt ofso. M'n andere oor daarintegen. Kon al direct 3mm door, dus heb voorzichtig tot 4mm gedaan. Alleen, deze kan na 3 weken nog steeds niet verder. Opzich niet erg, maar vind het vreemd dat m'n ene oor zo snel ging en dan de andere niet. :? Weten jullie misschien hoe dat komt? :o

@ Authentic
Zo'n witte is echt leuk. :P Hoe groot is die?

wat je nu aan het doen bent is levensgevaarlijk, je bent al gewaarschuwd maar begin juni zat je op 2 mm en nu op 10mm :n

http://news.bmezine.com/2007/05/04/ear- ... -disaster/

NIET klikken als je aan het eten bent.

http://news.bmezine.com/2007/04/28/diy-ear-explosion/
zoals er staat you can't force your ears to stretch
+:)+

CandyQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 00:26

Maar ik ram het er niet door ofso, het schuift vanzelf verder. :) Dwing het niet om zo snel te gaan hoor. :P

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 00:31

die rek houd een keer op. ;) Het is niet omdat het makkelijk gaat dat je je lichaam maar telkens tot het extreme moet dwingen. Want dat is wel wat je nu doet. Een vierjarig paard dat oprichting en verzameling aan geeft laten ze toch ook eerst laag en rond lopen omdat het anders overbelast word. Dat doe jij met je oor, je oor is zo goed om het nu nog toe te laten en jij blijft dat maar misbruiken... Dat oor gaat een keer zeggen "nou is het genoeg!"

CandyQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 00:42

pharagirlke schreef:
die rek houd een keer op. ;) Het is niet omdat het makkelijk gaat dat je je lichaam maar telkens tot het extreme moet dwingen. Want dat is wel wat je nu doet. Een vierjarig paard dat oprichting en verzameling aan geeft laten ze toch ook eerst laag en rond lopen omdat het anders overbelast word. Dat doe jij met je oor, je oor is zo goed om het nu nog toe te laten en jij blijft dat maar misbruiken... Dat oor gaat een keer zeggen "nou is het genoeg!"

Oh ok. Ik snap het. :) Maarja ik stop er nou toch mee. :)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 00:48

CandyQueen schreef:
Maar ik ram het er niet door ofso, het schuift vanzelf verder. :) Dwing het niet om zo snel te gaan hoor. :P

dat deed de bovenste ook, ze bleef het maar doen, ook toen haar oorlel dunner werd. je mag normaal maar een maat en dan 4 weken rust.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 01:36

Haha, zie hier ineens mijn oor voorbij komen. :+ Inmiddels zijn ze er beide uit, verloren in bed. :')

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 07:18

Hmm van 2 naar 10 in een maand is ook wel erg heavy :o

Ik vond dat ik te snel ging (begonnen met 1mm en elke 3 weken 1 mm groter, en ook met materiaal dat je er beter niet voor kunt gebruiken), ik heb 2 maanden rust gehad (links deed moeilijk, rechts 'eindmaat).

Overigens, ik snap wat je bedoeld met die onderste rand, imo had die piercer 'm ook nooit moeten zetten want ik heb niet echt veel plek daarzo. :n Ik checkte ook elke dag of 't nog op dezelfde plek zat, niet uit begon te groeien ofzo want als 't daar begint uit te groeien ben ik de l u l. :n

Anyway, balletje met veel pijn en moeite los kunnen draaien, dus dat industrial :evaw: en dag helix :evaw: .

xPlayboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 11:21

xDramaQueen schreef:
Authentic schreef:

Afbeelding

ik vind dat de onderkant vrij dicht tegen de rand zit als je snapt wat ik bedoel,als hij elk moment door het vel heen kan komen :)) vind je
spiral? wel erg gaaf

Goedemorgen ,
Dat lijkt mij heeeeeelerg pijnlijk die naald door je oor ;$

Fiorile

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 12:15

Zo, gister mijn tragus en helix laten zetten. Tragus totaal geen last van, maar een helix is wel onhandig zeg met lang haar. Heb mijn haar al steeds in een knot of staart, maar toch gaan er plukjes langs zitten en dat doet best zeer. Mijn tragus heb ik met een gouden bloemetje laten zetten. Erg gaaf vind ik (heb nl. alleen maar goud in mijn oren/lijf).

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 14:43

ik heb nog een gouden bloem van 45 euro := super mooi met diamantjes, nooit gedragen omdat het bioplast is, hij kan ook in mn tragus maar ben zo bang dat ie eruit valt :')

Fiorile

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 14:51

xDramaQueen schreef:
ik heb nog een gouden bloem van 45 euro := super mooi met diamantjes, nooit gedragen omdat het bioplast is, hij kan ook in mn tragus maar ben zo bang dat ie eruit valt :')

Die van mij zit erop met schroefdraad. Toch een fijner idee ivm eruit vallen....

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 16:29

bioplast heeft ook wel een schroefdraad, en toch vertrouw ik het niet :') doe mij maar gewoon metaal :))