Maar nu dus kennelijk wel 
Wat me wel opgevallen is, ik zat dus buiten op het drempeltje met mijn hoofd tussen mijn knieën en had over gegeven en er kwamen zoveel mensen voorbij... Denk je dat eentje kwam vragen of het wel ging? Ze keken en liepen door
Als ze met zo iets simpel al niet effe kijken wat er aan de hand is, dan snap ik hoe het kan dat iemand op klaarlichte dag tussen een hoop volk in elkaar geslagen of zelfs dood geslagen kan worden
Ongelooflijk.

Ohja volgens mij zou ik nog een foto maken van m'n industrial, wacht even hoor (heb er wel een staaf in nu).

) 
Hoe groot is die?
), links gaat bij mij minder snel.
vind je 
Het is niet omdat het makkelijk gaat dat je je lichaam maar telkens tot het extreme moet dwingen. Want dat is wel wat je nu doet. Een vierjarig paard dat oprichting en verzameling aan geeft laten ze toch ook eerst laag en rond lopen omdat het anders overbelast word. Dat doe jij met je oor, je oor is zo goed om het nu nog toe te laten en jij blijft dat maar misbruiken... Dat oor gaat een keer zeggen "nou is het genoeg!"
Inmiddels zijn ze er beide uit, verloren in bed.
en dag helix
super mooi met diamantjes, nooit gedragen omdat het bioplast is, hij kan ook in mn tragus maar ben zo bang dat ie eruit valt