Wat me wel opgevallen is, ik zat dus buiten op het drempeltje met mijn hoofd tussen mijn knieën en had over gegeven en er kwamen zoveel mensen voorbij... Denk je dat eentje kwam vragen of het wel ging? Ze keken en liepen door

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
x_Mliss schreef:Oke dat gaat me echt tever.
Maar ieder zijn smaak.
Authentic schreef:Ik vind die plugs zo mooi he
Mijn nu nog levende industrial:
Die vouw naast m'n helix ziet er maf uitis geen bult hoor foutje van moeder natuur.
Authentic schreef:x_Mliss schreef:Oke dat gaat me echt tever.
Maar ieder zijn smaak.
Mijn industrial vind ik nu ook niet mooi (met zwarte barbell met cones wel, maargoed)
CandyQueen, die witte die ik daar in heb is 6mm (andere oor heeft een 10mm), AOP heeft 'm van 2,5 tot 10. Mijn rechteroor lijkt ook wat flexibeler te zijn (daar rag ik binnen no time weer een acrylen ding of eyelet doorheen, hartstikke slecht natuurlijk maar 't blijft maar goedgaan), links gaat bij mij minder snel.
CandyQueen schreef:Hay.
Even een vraagje. Ik heb m'n ene oor ondertusen gestretcht tot 10mm. (ookal ging ik max. tot 6) Is veel sneller gegaan dan ik had gedacht, op een maand tijd. Heb er totaal geen last van, en is ook niet uitgedroogt ofso. M'n andere oor daarintegen. Kon al direct 3mm door, dus heb voorzichtig tot 4mm gedaan. Alleen, deze kan na 3 weken nog steeds niet verder. Opzich niet erg, maar vind het vreemd dat m'n ene oor zo snel ging en dan de andere niet.
Weten jullie misschien hoe dat komt?
@ Authentic
Zo'n witte is echt leuk.Hoe groot is die?
pharagirlke schreef:die rek houd een keer op.Het is niet omdat het makkelijk gaat dat je je lichaam maar telkens tot het extreme moet dwingen. Want dat is wel wat je nu doet. Een vierjarig paard dat oprichting en verzameling aan geeft laten ze toch ook eerst laag en rond lopen omdat het anders overbelast word. Dat doe jij met je oor, je oor is zo goed om het nu nog toe te laten en jij blijft dat maar misbruiken... Dat oor gaat een keer zeggen "nou is het genoeg!"
xDramaQueen schreef:Authentic schreef:Ik vind die plugs zo mooi he
Mijn nu nog levende industrial:
Die vouw naast m'n helix ziet er maf uitis geen bult hoor foutje van moeder natuur.
ik vind dat de onderkant vrij dicht tegen de rand zit als je snapt wat ik bedoel,als hij elk moment door het vel heen kan komenvind je
spiral? wel erg gaaf