Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_AAASCHAAA_ schreef:Bedankt allemaal voor de lieve en opbeurende berichtjes.
Ik heb ondertussen gister een gepsrek gehad bij de kliniek. En ze schrokken daar van mij. Ik was een tijd niet geweest omdat ik er geen heil meer in zag. Nu gaat het slechter, ik ben flink afgevallen en eten gaat erg moeilijk, zelfs dagen niet.
Ik ben net naar de huisarts geweest want dat wouden ze meteen gedaan hebben om te kijken of het nog in orde is. Straks ga ik door naar het ziekenhuis voor een contorole en bloedonderzoek.
Maandag heb ik een spoedconsult bij de psychiater en dinsdag wordt mijn toestand helemaal besproken in het team.
En dan het ergste nog. Ze hebben de woorden weer laten vallen van een opname, in het ziekenhuis van de kliniek en dat is minimaal 6 weken.
Ik laat het even bezinken en denk er goed over na. Zodra ik weer wat weet meld ik het...
xxx
_AAASCHAAA_ schreef:Ik vind het ontzettend moeilijk om met de opname akkoord te gaan omdat ik dan echt 6 weken weg ben. Mijn opleiding is alweer een jaar uitgesteld dan. Ik heb 2 geweldige honden waar ik absoluut niet zonder kan. En waar ik me erg zorgen om maak, de kleine hond stopte ook met eten toen ik een week weg was. Hoe zie ik hem terug na 6 weken.
_AAASCHAAA_ schreef:De nadelen lijken mij meer te wegen dan de voordelen die ik eraan heb.