benangelique schreef:tita zegt dit, omdat ik me van de week had teruggetrokken omdat ik nogal pinnig reageer op mensen die erg weinig eten en mijn reacties niet altijd gewaardeerd worden...
nancy, met enkel fruit zit je op zo'n dag ongeveer aan de 400 kcal.
je wilt afvallen. hoeveel? wat is je huidige gewicht en je lengte? wat eet je gemiddeld op een dag? hoe oud ben je? wat is je beweegpatroon?
Nou okee..
vind het doodeng om het hier neer te zetten maar goed, op goed geluk!
Lengte; 1.77
Gewicht; 65 kg
Streef; 57 kg (62 is ook al goed! Kleine beetjes per keer..)
Leeftijd; 17
Wat eet ik; ik leef op brood, loops en cruesli en fruit en koude groenten, vooral wortels en tomaten en komkommer..
Ik eet dus geen aardappelen of pasta's, ik eet ook geen vlees behalve kip filet en enkele vis..
Ik ben een dramatische eter, maar ik lust het gewoon niet en kan me er niet toe dwingen, want dan gaat alles er weer zo snel uit als dat het erin gaat.. Broodbeleg is vaak palingworst of anders boterhamworst..
Verder drink ik heel veel dat varieert van; water, fanta zero, cristal clear, 7-up..
Beweegpatroon; bijna iedere dag paardrijden, half uurtje.. Verder fiets ik 2x per week 20 minuutjes (dat is heen én terug samen)..
Af en toe skeeler is ook wel eens of ga ik een langere wandeling maken met de hond..
Er zit geen vast patroon in mijn beweegpatroon, behalve het paardrijden dan..
En dat ik wil afvallen heeft niks te maken dat ik 17 ben..
En ik wéét dat ik volgens BMI goed zit, maar het voelt niet goed dus het moet eraf!