Welshcobfan schreef:Zouden mannen ook zoveel rare dingen eng vinden? of verbergen die dat gewoon?
die vinden zichzelf veel te stoer om dat te zeggen
mijn broer is bang voor herders, dat weet ik wel
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
...... dat is zoooo vreselijk...

dees_daan schreef:Welshcobfan schreef:Zouden mannen ook zoveel rare dingen eng vinden? of verbergen die dat gewoon?
die vinden zichzelf veel te stoer om dat te zeggenmijn broer is bang voor herders, dat weet ik wel
Maar ja... ik kan hem ook weer niet heel mannelijk noemen: hij is blijven steken geloof ik
mensen die panisch waren voor augurken en kaas en helemaal gillend en huilend wegrenden voor kaas WTF? het is een niet levend ding
Sorry maar dat vind ik echt lachwekkend!
Sandyislief schreef:Goed ik zal wel wat mensen voor het hoofd stoten hiermee maar ik kan me echt niet voorstellen dat je ergens een fobie voor hebt, okee ik vind sommige beestjes en geluiden en dingen ook vies of kan er de kriebels van krijgen maar om dan helemaal in paniek te raken en te gillen, janken weetikweelwat? Plet ze en klaar of kijk gewoon de andere kant op..
(daar waar de evolutie niet helemaal geslaagd is
)
Hij is gek op vreemde gerechten (kikkerbilletjes etc)! Ik heb hem nooit echt angstig gezien, terwijl moedertje lief moord en brand gilt bij het zien van een spin
Ging zelfs zover dat hij zijn kinderen bij de kinderboerderij over het hek zette, zodat hij veilig stond
). Wat dat betreft heb ik een stoerdere moeder dan vader haha!

) 

)
Als ik op een grote hoogte sta heb ik altijd het gevoel dat ik de afgrond wordt ingesleurd.
* Manderino schreef:Het klinkt heel raar,maar ik heb een fobie voor kots.
Als ik iemand gaat kotsen,ik zelf,of ik hoor het alleen al,nou dan krijg je mij niet gekker,
dan ga ik huilen,gillen en wegrennen,heel raar