Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cyntje schreef:Ik negeer dat dus volledig en misschien wil ik het wel helemaal niet accepteren.
Ik kan helemaal niet tegen drukte en heb een gruwelijke hekel aan de V&D maar als ik daar moet zijn en het is pokkedruk dan ga ik er toch gewoon heen. Jammer voor mezelf dan!
Ik heb meerdere (lichamelijke) klachten en als ik daar allemaal rekening mee moet gaan houden dan kan ik net zo goed thuis in een kooitje gaan zitten. Kamers enzo ruim ik dan wel op, thuis is dit dan weer anders.
Brando090309 schreef:Ik weet niet of dit bij jullie ook het geval is maar veel mensen die me goed kennen zeggen dat ze me de eerste keer dat ze me ontmoette dachten 'jeeses, wat een arrogant mens' en dat omdat ik gewoon nogal in mezelf ben en niet ongeloofelijk vrolijk overkom... geweldig gewoon
_Karlijn schreef:Maar dat twijfelen ja, ik kan er echt héél lang over door blijven malen wat ze wel niet van me zullen denken om wat ik wel/niet- of verkeerd heb gezegt.
Anoniem schreef:het beste is accepteren dát je het hebt, kijken wát je ermee kan doen en wáár je rekening mee kan houden,en dan gewoon dóen.
Angela_ schreef:Cyntje schreef:Ik negeer dat dus volledig en misschien wil ik het wel helemaal niet accepteren.
Ik kan helemaal niet tegen drukte en heb een gruwelijke hekel aan de V&D maar als ik daar moet zijn en het is pokkedruk dan ga ik er toch gewoon heen. Jammer voor mezelf dan!
Ik heb meerdere (lichamelijke) klachten en als ik daar allemaal rekening mee moet gaan houden dan kan ik net zo goed thuis in een kooitje gaan zitten. Kamers enzo ruim ik dan wel op, thuis is dit dan weer anders.
Ik denk niet dat dat de oplossing is eigenlijk.. Ik moet wel naar je lichaam luisteren, en je grenzen accepteren..