Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Eerste doden al afgeleverd
Event Reports Obtained from FDA Detail 1,637 Adverse Reactions to Gardasil
(Washington, DC) -- Judicial Watch, een publieke onderzoeksgroep heeft documenten van de US Food and Drug Administration vrijgegeven met details van 1,637 verslagen over de vaccinatie tegen Human Papilloma Virus (HPV), Gardasil. Hierin worden drie doden vermeld van vrouwen die gestorven zijn na vaccinatie door bloedklontering veroorzaakt door de HPV inenting. Eentje stierf direct, de andere twee drie uur na de vaccinatie met het Gardasil vaccin. Het betreft hier twee meisjes van 12 en 19 jaar. De bloedklonterig veroorzaakte hartproblemen dat de dood tot gevolg had.
Van de 1,637 vaccinatie reacties vermeld het FDA 371 negatieve reacties. Van de 42 vrouwen die het vaccin kregen terwijl ze zwanger waren kregen 18 een spontane abortus
De bijwerkingen van het HPV-vaccin zijn volgens producent Merck & Co. pijn, koorts, duizeligheid, jeuk, pijn, koorts en misselijkheid. Van de 1.637 onderzochten kreeg 77% deze bijwerkingen. Maar andere serieuze bijwerkingen zijn verlamming, Bells Palsy, Guillain-Barre Syndrome en aanvallen van beroertes.
missblondie schreef:M_ariskaa, miss moet je eerst het topic (iig de laatste 2/3 blz) even doorlezen..
missblondie schreef:Nee, dat snap ik wel
Maar omdat er nogal veel negatieve dingen hier erover worden gezegd...
Ik dacht, miss weet jij dat niet?
Voordat ik dit had gelezen, wist ik ook zeker dat ik hem ging halen... Maar nu?
caroolienn schreef:Volgens mij, heb ik jou verkeerd begrepen of jij mij...
Ik heb ook in die zin gezegt: Maar als de kans groter wordt, heb je heel veel meisjes die dit wel krijgen.
Dus ongeveer hetzelfde als wat jouw eerste zin isAlleen heb ik het over baarmoederhalskanker, en jij over combinaties van kanker...
Al heb ik het wel wat raar gezegt kom ik achter... Ik bedoelde: Stel je voor dat de kans op kanker juist groter is, en dat die meisjes juist een grotere kans op baarmoederhalskanker hebben.
M_ariskaa schreef:Al die andere meiden?
Die NIET op bokt zitten?
Die weten er dan niks over he,
als ik dit topic niet tegenkwam wist ik het ook niet...
Dus die anderen gaan ook allemaal hoor