Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
eempiej schreef:Ik had gister een aanval.
Had nieuwe medicijnen gekregen om uit te proberen. Maxalt smelttabletten. De hoofdpijn was snel weg, dat wel, maar uiteindelijk deden ze meer kwaat dan goed.. Kreeg steeds minder gevoel in mn benen en handen. En kreeg heel erg last van me buik. Kon gewoon niet meer lopen. En heb uiteindelijk de hele dag op bed gelegen voor me lichaam. Die gaan dus de prullenbak in!
eroslover schreef:@simodi bedankt voor je begrip , is echt fijn om te lezen.
Erretje schreef:Was ook weer even slachtoffer dezer dagen, heb hem 4 dagen kunnen 'tegenhouden' maar vannacht barstte hij wel los.
Ik moet zeggen dat ik van de Imigran als bijwerking heb dat ik een beetje kramperig word en bijvoorbeeld als ik de warme kraan open doe dit heel heet voelt. Soms ook een beetje stoned. Maar sinds ik tegelijkertjd Aleve (Naproxen, op advies van de neuroloog) slik heb ik zo goed als geen last van bijwerkingen. Misschien hebben jullie hier ook wat aan? De Naproxen schijnt ook de werking te versterken.
Oja, en tegenhouden probeer ik omdat ik een kleintje van 5 maanden heb en eentje van 4, ik kan niet zomaar even plat...