Hoe zien jou nagels eruit?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Diamante

Re: Hoe zien jou nagels eruit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 11:11

breitling.. misschien dat je dit ook wel weet.

ik heb acrylnagels, nu ong 3 weken. en er komt best wel wat vuil onder... dus probeerde ze gister even schoon te maken.
het lijkt net ot mijn eigen nagel afbrokkeld en eronderuit komt.
kan dat?

diam0nd

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 11:16

Mijn nagels zijn een ramp, ik bijt ze niet af ofzo hoor. Maar ze breken/scheuren vaak in.
Ik werk in de zorg dus mijn handen en nagels komen vaak in aanraking met warm water en verschillende soorten zeep/shampoo ga zo nog maar even door.
Tijd om mijn nagels te doen heb ik bijna niet, 1 of 2 keer is echt het maximum. En meestal doe ik dan een roze nagellak op.

_Question

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 11:20

Ik ben trots op mijn nagels als ze weer lekker kort zijn, heb nooit lange nagels en al helemaal nooit nagellak op. Is gewoon mijn ding niet, heb er de handen niet voor (nogal grote handen) en ik heb geen zin om het bij te houden Lachen

Whoops1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 11:24

Mn nagels zijn nu wel weer redelijk,
alleen zoo lastig bij de paarden ; ze scheuren vaak in.. Boos!

Mo_I_Rana

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 11:26

Naturel, ze zijn redelijk lang en doe er niks op.
Vroeger deed ik wel eens french manicure.

_R_G_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 14:09

ik heb alleen nagellak op verder niks, die doorzichtige dan.

Een foto;
Wel heel wazig maar dan heb je een idee
Afbeelding

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 14:14

Breitling schreef:
VonDutch schreef:
Gisteren heb ik mijn gelnagels eraf proberen te halen, tjongejonge dat gaat voor geen meter man .
Ik was er goed ziek van want er waren er 3 vanaf, en dan is het toch niet echt moooi meer, dus ik proberen met zon vijl .
Sommige gingen er vanaf, sommige moet ik eraf vijlen..
JE nagels zien er wel echt lelijk uit, en dun.........

Dat komt omdat je ze er zo ook niet af moet halen.

Zo komen kunstnagels nou aan hun slechte naam. Mensen halen ze er af zonder te weten hoe en vervolgens roepen ze dat hun nagels lelijk en dun zijn geworden.

Kunsnagels worden gezet door iemand die er verstand van heeft dat betekend wel dat ze ook door zo iemand er af gehaald moeten worden.

Zoals jij het nu gedaan hebt, trek je de bovenste laag van de natuurlijke nagel mee (die blijft aan de onderkant van de kunstnagel zitten) waardoor je lelijke dunnen nagels overhoud.
Als je ze door een goede nagelstyliste laat verwijderen zien je nagels er nog steeds prachtig uit als je ze goed hebt verzorgt.

Ja zo ver ben ik dan ook nog wel, dat het niet de manier is .
Maargoed, weeer 20 euro gaan betalen om ze eraf te laten halen, kan ik ze beter bijlaten werken, maar daar had ik geen zin meer in.
Daarom heb ik dat gedaan hehe Knipoog

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 15:57

ik heb er weer doorzichtige op...

joycie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 16:02

Ik heb nooit nagellak op, vind dat ik van mezelf best mooie nagels heb. Ik werkte eerst bij de AH en daar mocht het ook niet. Nu werk ik ergens anders, maar nu moet ik voor school steeds korte nagels hebben en werkt het ook niet zo. M'n nagels groeien namelijk als kool!

Desperado_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 16:03

afgkloven Nagelbijten / Gniffelen
ik probeer ervanaf te blijven maar niks helpt
jullie ideeën?

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-08 20:54

joycie schreef:
Ik heb nooit nagellak op, vind dat ik van mezelf best mooie nagels heb. Ik werkte eerst bij de AH en daar mocht het ook niet. Nu werk ik ergens anders, maar nu moet ik voor school steeds korte nagels hebben en werkt het ook niet zo. M'n nagels groeien namelijk als kool!

Welke afdeling stond je dan?
want als je bij de kassa zit bijv zie ik geen reden dat het niet zou mogen?

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-08 20:55

Desperado_ schreef:
afgkloven Nagelbijten / Gniffelen
ik probeer ervanaf te blijven maar niks helpt
jullie ideeën?

Bij mij heeft geen enkel idee geholpen, er ging gewoo ineens een knop om en toen was ik klaar met nagelbijten

Kit_for_ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 20:58

Met jou kan ik praten Laura! Bij mij werkt dat precies t zelfde.

Ik kan jullie vertellen, dat bijna 4 weken geleden de knop is omgegaan.... En dat die nogsteeds om staat!! Heb er al 4 weken NIET meer aangezeten!

raylaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 20:59

lelijk..

nee ze zijn altijd kort, rafelig, en er zit nooit nagellak ofzo op, (soms doorzichtige)

ZZZZZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 21:00

mijn nagel zijn zo lelijk, mijn wit is niet weet maar doorzichting en sooms beetje geelig. ik heb nagelverharden om dat ze afscheuren maar ik weet het verder ook niet. ik wil ze ook latern groeingen en mijn hagelrand witter maken maar ik weet niet hoe.?

kekavo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 21:04

Ik had altijd mooie nagels, ik was er altijd trots op.
Ik heb mijn nagels aan mijn linkerhand kort, omdat ik gitaar speel en lange nagels zitten daarbij in de weg.
Aan de rechterhand zijn lange nagels dan juist weer heel handig. Maar die kunnen ook weer niet te lang worden, want dan zitten ze me in de weg bij het masseren. Heb daarbij dus een beetje een middenweg gekozen van een paar mm.

Tegenwoordig heb ik problemen met mijn nagels. Of eigenlijk maar met 1 (tot nu toe, want het lijkt wel of er nog 4 beginnen)
wat is er dan mee?
Mijn nagel van mijn ringvinger is heel lelijk. Het begint met allemaal putjes erin, het lijkt wel een speldenkussen. Daarna komen er ontstekingen in. Allemaal kleine ontstekingen die best pijnlijk en ziet er heel lelijk uit. Dat maakt de nagel heel breekbaar en dus gaat daarna de nagel afbrokkelen tot bijna aan de nagelriem. En dan groeit het allemaal weer uit, en na een maandje ofzo begint het vrolijk weer opnieuw.
Pijnlijk, lelijk en lastig.
De dokter is er nog niet helemaal uit wat het is, waarschijnlijk heb ik een of andere vorm van psoriasis erin zitten.
Maar goed, ik heb nu dus nog 4 nagels die beginnen met een paar putjes. Hopenlijk gaan die niet ook verder dan dat Verdrietig

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 21:06

Afbeelding

Dit zijn de mijne.. helaas zijn beide wijsvinger nagels kort door inscheuren.
Ze zijn gewoon helemaal eigen Lachen

Ik heb ook heel lang nagels gebeten vroeger en ineens was de knop om inderdaad. Helaas hou je er wel aan over, iig ik, dat de witte rand heel breed word, zonde vind ik want ik heb vrij kleine nagels. Ondanks de lengte nu, behoorlijk lang, lijken ze alsnog vrij klein. Maar als ik ze niet lak lijkt het ook zo raar omdat die witte rand zo breed is.

Liisette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 21:45

laura1987 schreef:
whaha Flew dat is mijn probleem ook. Zitten binnen no time krassen op en moet ik ze opnieuw doen. Wordt daar echt gefrustreerd van. Net french manicure gedaan en moet nu alweer 2 nagels opnieuw doen omdat er een deuk in zit of een krasje op.

Even een tip voor de mensen waarbij french manicure niet lukt. Koop deze stickertjes en dan lukt het vast en zeker wel http://salondemaria.info/FrenchManicure

Ik heb het gisteren gebruikt.. Maar het lukt mij niet echt.. Als ik het met dat wit spul erop doet.. dan krijg strepen ..
Net als je zegmaar alle kanten op verft ..

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-08 10:59

Ilsemarie schreef:
http://img157.imageshack.us/img157/243/ ... ingfm7.jpg

Dit zijn de mijne.. helaas zijn beide wijsvinger nagels kort door inscheuren.
Ze zijn gewoon helemaal eigen Lachen

Ik heb ook heel lang nagels gebeten vroeger en ineens was de knop om inderdaad. Helaas hou je er wel aan over, iig ik, dat de witte rand heel breed word, zonde vind ik want ik heb vrij kleine nagels. Ondanks de lengte nu, behoorlijk lang, lijken ze alsnog vrij klein. Maar als ik ze niet lak lijkt het ook zo raar omdat die witte rand zo breed is.

Ik vind echt dat jij een prachtige hand heb Bloos Nagels zijn ook wel mooi toch?

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-08 11:01

Liisette_ schreef:
laura1987 schreef:
whaha Flew dat is mijn probleem ook. Zitten binnen no time krassen op en moet ik ze opnieuw doen. Wordt daar echt gefrustreerd van. Net french manicure gedaan en moet nu alweer 2 nagels opnieuw doen omdat er een deuk in zit of een krasje op.

Even een tip voor de mensen waarbij french manicure niet lukt. Koop deze stickertjes en dan lukt het vast en zeker wel http://salondemaria.info/FrenchManicure

Ik heb het gisteren gebruikt.. Maar het lukt mij niet echt.. Als ik het met dat wit spul erop doet.. dan krijg strepen ..
Net als je zegmaar alle kanten op verft ..

Ik doe dat witte spul altijd hele dun en dan 2 keer over elkaar. Dus eerst dun de eerste laag, vervolgens als het droog is de 2de laag. Bij mij wordt het dan meestal wel mooi. Als die niet mooi wordt blijf ik het proberen tot hij wel mooi is Haha!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 11:04

Diamante schreef:
breitling.. misschien dat je dit ook wel weet.

ik heb acrylnagels, nu ong 3 weken. en er komt best wel wat vuil onder... dus probeerde ze gister even schoon te maken.
het lijkt net ot mijn eigen nagel afbrokkeld en eronderuit komt.
kan dat?

Komt er vuil tussen je eigen nagel en de kunstnagel? Heeft ze soms tips op je eigen nagels geplakt en daar over de acryl? Want in dat geval kan het zijn dat de tip er niet goed op geplakt is.

Of bedoel je gewoon vuil aan de onderkant van je nagel? Ik heb nog nooit gezien dat een nagel gaat brokkelen door een kunstnagel.

Misschien kun je er een foto van maken? want begrijp het denk ik niet helemaal zoals je bedoeld Clown

Diamante

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 13:20

Ik heb geen tips, het is gewoon verlengt met acryl zelf (had ik ook nog nooit gezien, maarja)
Ik ga even kijken of ik er een foto van kan maken .. beetje moeilijke plek miss ;p

Surion

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 13:48

Ik heb hele lichte roze van H&M erop. Ben dol op nagellak Lovers
M'n nagels zijn ook kort omdat ze anders scheuren, of er komt vuil onder.

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 14:01

Ik heb ze helemaal naturel, kort en mooi rond gevijld
Ik heb ze wel eens lang gehad.. maar de vorm van mijn nagels is niet zo mooi... Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 14:08

Rood-zwart-roze-rood-zwart
En dan bij de andere hand Roze-rood-zwart-roze-rood.
Clown