Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Breitling schreef:VonDutch schreef:Gisteren heb ik mijn gelnagels eraf proberen te halen, tjongejonge dat gaat voor geen meter man .
Ik was er goed ziek van want er waren er 3 vanaf, en dan is het toch niet echt moooi meer, dus ik proberen met zon vijl .
Sommige gingen er vanaf, sommige moet ik eraf vijlen..
JE nagels zien er wel echt lelijk uit, en dun.........
Dat komt omdat je ze er zo ook niet af moet halen.
Zo komen kunstnagels nou aan hun slechte naam. Mensen halen ze er af zonder te weten hoe en vervolgens roepen ze dat hun nagels lelijk en dun zijn geworden.
Kunsnagels worden gezet door iemand die er verstand van heeft dat betekend wel dat ze ook door zo iemand er af gehaald moeten worden.
Zoals jij het nu gedaan hebt, trek je de bovenste laag van de natuurlijke nagel mee (die blijft aan de onderkant van de kunstnagel zitten) waardoor je lelijke dunnen nagels overhoud.
Als je ze door een goede nagelstyliste laat verwijderen zien je nagels er nog steeds prachtig uit als je ze goed hebt verzorgt.

joycie schreef:Ik heb nooit nagellak op, vind dat ik van mezelf best mooie nagels heb. Ik werkte eerst bij de AH en daar mocht het ook niet. Nu werk ik ergens anders, maar nu moet ik voor school steeds korte nagels hebben en werkt het ook niet zo. M'n nagels groeien namelijk als kool!
Desperado_ schreef:afgkloven
ik probeer ervanaf te blijven maar niks helpt
jullie ideeën?

laura1987 schreef:whaha Flew dat is mijn probleem ook. Zitten binnen no time krassen op en moet ik ze opnieuw doen. Wordt daar echt gefrustreerd van. Net french manicure gedaan en moet nu alweer 2 nagels opnieuw doen omdat er een deuk in zit of een krasje op.
Even een tip voor de mensen waarbij french manicure niet lukt. Koop deze stickertjes en dan lukt het vast en zeker wel http://salondemaria.info/FrenchManicure
Ilsemarie schreef:http://img157.imageshack.us/img157/243/ ... ingfm7.jpg
Dit zijn de mijne.. helaas zijn beide wijsvinger nagels kort door inscheuren.
Ze zijn gewoon helemaal eigen
Ik heb ook heel lang nagels gebeten vroeger en ineens was de knop om inderdaad. Helaas hou je er wel aan over, iig ik, dat de witte rand heel breed word, zonde vind ik want ik heb vrij kleine nagels. Ondanks de lengte nu, behoorlijk lang, lijken ze alsnog vrij klein. Maar als ik ze niet lak lijkt het ook zo raar omdat die witte rand zo breed is.
Nagels zijn ook wel mooi toch? Liisette_ schreef:laura1987 schreef:whaha Flew dat is mijn probleem ook. Zitten binnen no time krassen op en moet ik ze opnieuw doen. Wordt daar echt gefrustreerd van. Net french manicure gedaan en moet nu alweer 2 nagels opnieuw doen omdat er een deuk in zit of een krasje op.
Even een tip voor de mensen waarbij french manicure niet lukt. Koop deze stickertjes en dan lukt het vast en zeker wel http://salondemaria.info/FrenchManicure
Ik heb het gisteren gebruikt.. Maar het lukt mij niet echt.. Als ik het met dat wit spul erop doet.. dan krijg strepen ..
Net als je zegmaar alle kanten op verft ..
Diamante schreef:breitling.. misschien dat je dit ook wel weet.
ik heb acrylnagels, nu ong 3 weken. en er komt best wel wat vuil onder... dus probeerde ze gister even schoon te maken.
het lijkt net ot mijn eigen nagel afbrokkeld en eronderuit komt.
kan dat?