Vanmiddag een bakje Brinta op. Voel me eindelijk weer een beetje aansterken nu! Was er voor naar de AH geweest, durfde zowaar naar buiten haha.Hoewel er nog een enorme zwelling zit is er al te zien dat ik een kin heb nu.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vanmiddag een bakje Brinta op. Voel me eindelijk weer een beetje aansterken nu! Was er voor naar de AH geweest, durfde zowaar naar buiten haha.

de zwelling is nog niet helemaal weg, dus ik hoop dat het er allemaal nog wat mooier uit gaat zien. En ik moet er ook aan wennen natuurlijk..
Zou graag een foto willen plaatsen, maar ik heb momenteel een enorme oogontsteking. 

. Hij was jaloers op mijn bovenkaak... Hij zei dat ie echt trots op z'n werk was bij mij.
Zoals pasta's, zachte koeken, hamburgers... De borrelnootjes dus nog even laten staan dus. 
Ik sliste altijd al een beetje, maar is nu een stuk erger en de R kan ik maar moeilijk uitspreken.

Lasagne fijn gemaakt is ook lekker. 's Ochtends zit ik aan de Brinta, dit is makkelijk naar binnen te werken en ik vind het gelukkig lekker. Daarna eet ik nog een geprakte banaan die ik even 30 seconden in de magnetron heb gedaan zodat ie wat zachter is.
Na die 5 minuten is het een verademing om even zonder elastieken te zitten. Heb de strakste elastieken die er zijn die ook nog eens flink strak zijn gespannen, dus ik heb standaard de hele dag door pijn aan m'n tanden/kiezen.
Dat kon ik eerder namelijk niet. Dat zat niet fijn en het was echt niet om aan te zien. 

Zo kan je goed zien hoeveel tandvlees ik liet zien. De after foto lach ik ook breeduit op.. Heel verschil dus! De lach van nu ben ik ook nog niet aan gewend, maar die accepteer ik beetje bij beetje.