Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
F_inley schreef:Ik lees al vanaf 2021 mee in dit topic omdat ik zelf in de medische molen zat toen. Bovenstaande operatie heb ik ondergaan na bijna een jaar aanmodderen met hormoonspuiten. Ik had serieus gewild dat ze het gelijk hadden gedaan. Na de operatie is mijn eisprong zelf opgang gekomen en de 2de eisprong ben ik spontaan zwanger geworden van de eerste. Oktober operatie en december zwanger geworden Mocht je meer willen weten over de operatie mag je een pb doen.
danielle_x schreef:Hoe gaat het Delaja?
Wij hebben gisteren de afspraak in het ziekenhuis gehad. Hele hoop informatie weer, maar het komt erop neer dat ik 2 opties heb:
- overgaan op hormoon prikken
- operatie om eiblaasjes weg te branden zodat de balans voor even weer goed is.
Uit het bloedonderzoek kwam een hele lage progesteron waarde. De arts verwacht mijn menstruatie binnen nu en 2 weken. (Blijft de menstruatie uit en niet zwanger, dan gaan we het weer opwekken)
Ik moet morgen testen maar alles wijst erop dat het ook deze ronde niet lukt.
Baal echt even verschrikkelijk.
danielle_x schreef:Delaja wat onwijs fijn gefeliciteerd !!
Eefsel misschien pakken ze nu inderdaad sneller door? In ieder geval fijn dat ju nu al ‘dingen’ kan doen.
Hier mocht ik vanmorgen testen, en deze was positief!!
Het is nog zo onwerkelijk, Zijn zo verbaasd na 1 ronden prikjes.
Straks contact opnemen met het ziekenhuis.
Marije112 schreef:Van harte gefeliciteerd met alle positieve testen!
Wij waren begin deze maand bij de gynae waar een routine uitstrijkje gedaan werd. Die is helaas slecht terug gekomen, dus ik heb gister een LLETZ procedure ondergaan. Nu zo'n week wachten op de uitslag en aan de hand daarvan doorplannen. Ofwel oncoloog, ofwel zo'n zes weken wachten voordat we met hormonen kunnen beginnen voor de ICSI procedure.