besita schreef:Duo ,ik vond je erg overdrijven in je posts over lijken stapelen etc
Ik heb helaas afgelopen week mijn stiefdochter( dochter van mijn man ) begraven na een wanhoopsdaad en ik heb met de begrafenisondernemer gesproken - wij zaten als toeleverancier vroeger in de uitvaartbranche en spreek onze klanten nog geregeld - zij hebben in de eerste golf nauwelijks meer doden gehad tov andere jaren ( terwijl Belgie veel oversterfte had maar ALLE doden in woonzorgcentra zijn als corona doden geteld ),tijdens tweede golf wel iets meer druk maar geen lijken opstapelen toestanden ..niet elke uitvaartonderneming heeft tientallen koelkasten ter beschikking en als er door Corona extra doden zijn die ook nog eens langer in de koeling moeten liggen dan zullen tijdelijke containers dat effe moeten overnemen maar daar vind ik niets dramatisch aan ,dat heeft meer te maken met extra opslagcapaciteit en de problematiek door corona
Er zullen er heus wel geweest zijn waar het even heel hectisch zal geweest zijn maar de meesten hebben gewoon normaal hun werk kunnen doen
Msm kan echt wel overdrijven soms !
Ps ik wil de doden zeker niet minimaliseren !!
Ik zeg ook niet dat dat hier is gebeurt.
Maar in Ierland hebben ze wel lijken gestapeld door die Briste variant en ze waren bang dat dit hier ook ging gebeuren.
Dus helaas is het niet overdreven, maar helaas echt gebeurd.
Sterkte met het overlijden van je stiefdochter