Veel moeten afvallen...

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Roosch

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 15:53

Goed gepoept dus. :D :D

Vandaag weer een nieuwe dag en dus braaf weer nieuwe ronde nieuwe kansen. 650 kcal weggefoxied en mijn eetschema ziet er ook goed uit. So far so good.

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 16:09

Ik blijf met dit koude weer en de hele dag buiten trek houden :roll: zit dan ook steeds boven mijn kcal, zelfs met redelijk gezond eten. Aan de andere kant kom ik niet aan en zit ik meer dan een kilo onder mijn streefgewicht, dus wellicht moet ik op dit soort dagen gewoon naar mijn lichaam luisteren.

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 18:48

De rest van de dag gecompenseerd met een lowcal avondmaaltijd. Bord vol, bloemkoolrijst, wokgroenten, Nasi kruiden, garnalen, oestersaus en sambal. Met een gebakken eitje erbij 312 kcal :)

Afbeelding

Is er vanavond nog ruimte voor een drankje :D

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 18:55

Jij hebt alles echt netjes onder controle, gaucho! Top!!

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-20 20:04

Netjes Gaucho!

Hier sushi vanavond. Vind het lekker, maar ben niet iemand die meeeeega veel eet en sowieso vind ik de meest simpele het lekkerst :') maar heb toch een heeeeel klein beetje moeite om me niet schuldig te voelen.

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 22:06

Heerlijk dagje qua eten vandaag. Ging zelfs zo netjes de hele dag dat ik vanavond 2 vega schnitzels bij mijn rode kool heb gegeten. En ontbijt en dessert met cake en kwark :P
Nu nog 100kcal over, dus een paar choco kruidnoten zo gaat ook lukken.

Afbeelding

Otti1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 23:11

Ik ben vanochtend bij de sportschool geweest. Viel me niet tegen. Ben benieuwd hoe de komende 4 weken gaat.

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 10:51

Was dat de start van jouw 4-weekse programma Otti?

MarlonNaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 11:19

Op hoeveel Kcal zit je dagelijks Gaucho?
Lijkt zo op het oog best veel.

Ik ben bijna bij mn volgende streven. Nu -17.7Kg
Volgende streven is -20 dus nog even door. Super lief van me vent, die heeft een verrassing als ik hem haal :)

Hier slaan we al het lekkers voor kerst en oud en nieuw over. Vieren kunnen we het toch niet, dus dat scheelt. En door de reset heb ik ook totaal geen behoefte aan al die suikers..

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 11:43

Hoi! Mag ik mij ook melden?
Ik wil er graag 15 kilo af... Ik merk dat ik niet lekker in mn vel zit hierdoor, maar het afvallen wil gewoon niet zo vlotten door afstuderen en heel veel stress..
Ik hoop dat jullie mij wat schoppen onder mn bips kunnen geven!

MarlonNaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 12:30

Welkom Es_ther!!

Wescha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 12:43

Mag ik ook volgen.... hier moet er eigenlijk ook minimaal 15 kilo af. Maar ik verval regelmatig weer in mijn oude patroon

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 12:45

Welkom Es_ther en Wescha :j

@marlonNaldo ik hoef niet meer af te vallen in principe, doordeweeks 1820 kcal. Als ik sport meer. Gisteren op 1600 uitgekomen, in combinatie met hardlopen gisteren is dat eigenlijk te weinig, maar dat compenseer ik vandaag wel weer. Tijdens afvallen 1550 kcal, daar viel ik 0.5 kilo per week mee af.

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 13:16

Hier vanochtend -19.0kg op de weegschaal *\o/* Nog steeds alleen maar door netjes eten en veel bewegen. Kortom, wel iets wat langere tijd vol te houden is. Ben benieuwd waar het gewicht zich (straks) gaat stabiliseren als ik verder geen aanpassingen doe en wat ik daar dan van vind. Maar dat zien we dan wel :P

Fijn @Gaucho dat je niet meer hoeft af te vallen. Nu is het een kwestie van onderhouden, maar het lijkt erop dat je daar goed mee bezig bent.

@Roosch, de afgelopen week zag ik weer veel verbrande Foxy calorieën. Netjes hoor :D

Hier eten we vanavond lekker wraps :9

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-20 13:21

Welkom Es_ther en Wescha!

Wat een getallen hier *\o/* -17, -19.... wauw!

Hier wilde mijn man gisteren heeeeel graag naar de Burger King, dus zat uiteindelijk 300kcal boven mijn doel. Vandaag bewust wat rustiger, zit nu rond 1600. Kan ik deze beide dagen mooi levelen :j

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 13:24

MuSLi schreef:
Hier vanochtend -19.0kg op de weegschaal *\o/* Nog steeds alleen maar door netjes eten en veel bewegen. Kortom, wel iets wat langere tijd vol te houden is. Ben benieuwd waar het gewicht zich (straks) gaat stabiliseren als ik verder geen aanpassingen doe en wat ik daar dan van vind. Maar dat zien we dan wel :P

Fijn @Gaucho dat je niet meer hoeft af te vallen. Nu is het een kwestie van onderhouden, maar het lijkt erop dat je daar goed mee bezig bent.

@Roosch, de afgelopen week zag ik weer veel verbrande Foxy calorieën. Netjes hoor :D

Hier eten we vanavond lekker wraps :9

Wauw, -19!

Hier eten we zo andijviestamppot. Gaan om 17:30 tot 19:00 klimmen en vind daarvoor eten niet fijn en heb daarna geen zin meer om te koken. Dus dan maar tussen de middag warm eten.

justkid

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 13:25

Wat leuk, nieuwe mensen
Welkom :j

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 13:26

Tussen de middag warm eten schijnt wel beter te zijn volgens mij. Je gaat dan nog van alles doen en ploft niet neer op de bank.

Ik heb vandaag gefietst naar het werk met de kou

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 13:33

Nieuw vleesch! Welkom!

Ik na gisteren een slechte-of juist heel goede, het is maar hoe je het bekijkt- dag vandaag weer braaf. As we speak sta ik op Foxy.

Ik heb gisteren DIY kersttruien en -jurkjes gemaakt:

Afbeelding
Gek om mezelf dan op de foto zo te zien. In mijn hoofd ben ik nog steeds maat 44.

Otti1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 13:58

gaucho schreef:
Was dat de start van jouw 4-weekse programma Otti?

Ja was de eerst keer van mijn 4 weekse programma. Eerst op de crosstrainer. En roeien. Hartslag moet rond de 132 zitten. Daarna meerdere buikspier apparaten. En daarna nog op de fiets. Ruim een uur bezig geweest. Vrijdag weer. En ik heb niet eens spierpijn ..

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 14:26

Die spierpijn kan morgen ook nog komen hoor :j

Wat zie je er tof uit Roosch!

Ik ga mee vandaag in het 's middags warm eten, ben zuurkool aan het opwarmen:

Afbeelding

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 14:40

gaucho schreef:
Die spierpijn kan morgen ook nog komen hoor :j

Wat zie je er tof uit Roosch!

Ik ga mee vandaag in het 's middags warm eten, ben zuurkool aan het opwarmen:

[ [url=m/W2osmP.jpg]Afbeelding[/url] ]

Eetse!

Afbeelding

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 15:33

Wauw! -19 en -17 kilo. Super knap zeg!
Hier na een weekend sinterklaas vieren met het nodige eten, stabiel in gewicht gebleven, dat is al een hele mijlpaal :)

Temeraire

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 16:12

Wat zijn er al veel mensen een hoop afgevallen!

Gaucho jij bent echt zo goed bezig qua maaltijden! Ik denk dat het voor jou het meeste oppassen is dat je niet te weinig blijft eten. Ik ben soms echt jaloers op jouw creaties :D

Roosch je ziet er echt super slank uit!

Het gaat bij mij nog niet zo snel, maar ik ga nog steeds goed qua eetpatroon, en ik wandel ook nog steeds vrijwel dagelijks een stuk door het bos :)
Merk wel dat dat ik zo'n beetje de enige ben :+ Ieder ander die ik tegen kom loopt met een hond of samen met iemand, zie verder eigenlijk niemand gewoon alleen wandelen.
Maar goed, het bevalt goed dus ik ga er rustig mee door! Ik had als doel om om de dag gaan, maar ik merk dat ik soms ook een dag extra ga, zo ben ik nu ook weer 2 dagen achter elkaar geweest :)
Dit is naast het dagelijks werk bij de paarden, met mest ruimen etc.

Vandaag voor het eerst sinds een tijd dat ik eigenlijk maar trek blijf houden. Is ook wel de tijd van de maand, en als ik echt zo'n trek heb probeer ik daar toch ook maar naar te luisteren. Dus een wat uitgebreidere lunch vandaag en ook een extra tussendoortje.
Merk dat het dan ook met veel minder schuldgevoel kan, als ik weet dat ik andere dagen goed bezig ben :)

Ryder

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 16:37

Wat goed Temeraire, ik las laatst dat tussendoor bewegen ook echt heel goed is voor je gezondheid. Ik maak me er ook schuldig aan dat niet genoeg te doen, terwijl het zo fijn is (en ik aan het bos woon).

Mjetterd dat is ook al heel knap :j

Hmmmm die andijviestamp ziet er goed uit!! Krijg gelijk trek!

Woow -17 en -19, helden!!

Leuke foto Roos! En herkenbaar dat je jezelf als zwaar blijft zien. Hoe lang zou het duren voor je spiegelbeeld ‘in je hoofd’ is aangepast? (vraag ik me gewoon af hoor, geen vraag aan jou)

Ik viel vorige week in 1x 1,5 kilo af en deze week kwam er zelfs 400 gram bij... ondanks netjes eten en alle kcal bijhouden (echt alle, ik weeg elke hap af). Heel frustrerend... maar het komt vast goed.